Ovulatie en temperatuur deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Dank je mamalap dan word dit dus zoieso een ietsje lange cyclus vandaag is cd 18 als ik mijn normale LF neem van 15 zit ik al op 33 dagen en ei nog niet geweest dus paar extra daagjes erbij dus.

Geen vruchtbaar slijm meer te zien dus lichaam wel beetje in de war door de griep denk ik;)

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.065
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie ook niet echt een ei.
    Misschien dat hij gisteren geweest is, maar dan moet hij morgen boven de 36.7 gaan uitkomen.

3. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja daar dacht ik ook al aan Rogijuli maar ik was er niet zeker van. ...We gaan het morgen wel zien ;)

4. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik heb de hoge temperaturen er even uitgelaten,en dan zou ik hem inderdaad gister gehad kunnen hebben. ...dan komt mijn cyclus op 32 dagen lijkt me inderdaad niet onmogelijk

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Vorige ronde had je hem ook op cd 20 en volgens jouw handtekening komt dat wel vaker voor. Inderdaad kan lichaam ff van slag zijn door griep.

6. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ik denk ook zo rond Cd 17 Melzoe! Je hebt inderdaad vaker een laat ei gehad. Succes vanmiddag Rogijuli! Hier nog 13 dagen tot 20wk echo dus echt aftellen heeft nog weinig zin. Volgende week weer een gewone echo tussendoor en vanavond weer ff hartje luisteren..
    Verder helaas sinds 2 dagen gruwelijke bekkenpijn..pff..komt echt uit t niets. Heel vervelend en hoop dat t snel weer minder is.

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Heel veel succes vanmiddag RoGiJuLi!!
    Hopelijk alles goed, maar daar gaan we wel vanuit!
    En we zien graag weer een fotootje natuurlijk :D

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Spannend Rogi en mamalap! :)

Melzoe: of je ei is nog niet geweest en is het de komende dagen afwachten. Of je ei was gisteren en dan is het ook de komende dagen afwachten! ;)

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Met humor op je werk kom je altijd makkelijker de dag door :D

En nee, niet nogmaals geinsemineerd. Wil de donor niet teveel tot last zijn.

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Die van Brunette is wel geweest en het lijkt dat die van Repeltje ook geweest is. Succes in de wachtweken en we duimen voor positieve testen!!

11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Ik vind het een lastig kaartje. Durf niet te zeggen of hij al geweest kan zijn. Zou voor de zekerheid ervan uitgaan dat hij nog kan komen.

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Vanmorgen weer 36.8. Maar direct weer getemperatuurd en toen 36.9. Kan dus dat mijn temperatuur werkelijk 36.85 was en stijgende is.
    Bij mij neemt de eerste stijging na eisprong meestal meerdere dagen in beslag, dus ben nog niet in paniek :D
    Moet echt morgen afwachten om zeker te zijn of mijn ei wel of niet is gesprongen.

13. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Spannend weer Madelie ;)
    Mag ik vragen hoe vaak je gebruikt maakt per ronde van de donor?
    Lijkt mij idd lastig om het op deze manier te doen,ik bedoel je hebt het niet zomaar even voor het grijpen om het zo maar te zeggen.;)

14. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Soms 2 x en soms 1 x per cyclus. Maar ik ben redelijk goed in de timing ;) Immers al 2 x zwanger in korte tijd.
    Zodra mijn eisprong in zicht komt verzoek ik ook altijd geen zaadlozingen meer te hebben om er zo voor te zorgen dat er zoveel mogelijk zaadjes zijn.

15. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier dag 37 en nog geen ei... om moedeloos van te worden.
    Wat zouden jullie doen? Heb nog provera in huis, zal ik die nemen? En heb nog Clomid 50mg en dan als ik ongesteld wordt daarmee starten op 3e dag? Of gewoon wachten?

Heel veel succes maar ook plezier vanmiddag RoGiJuLi!

16. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zou je graag helpen Sasjuh maar helaas heb ik geen kaas gegeten van die medicatie (ik heb IUI zonder hormonen gehad). Misschien iemand anders hier. Vervelend dat je ei nog steeds niet geweest is. Wat duurt het dan lang!

17. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    dat is niet zo vaak inderdaad, dan heb je zeker een goede timing madelie . Alleen wat naar dat die hummels niet blijven plakken :( ik gun het je zo. ...net als ons allemaal hoor begrijp me niet verkeerd.
    Ik zit elke ronde weer me duimen blauw te draaien dat een van ons clubje nou toch eens die 2 duidelijke streepjes plast

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Oef ik weet niet of ik dat zo zonder controle echo zou durven met provera starten. Misschien staat er wel een eitje klaar.

19. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Sasjuh..vorige maand werd je op dag 40 ongesteld. Toen leek je overigens wel een duidelijk ei te hebben. Ik zou nog een paar dagen wachten en bijv zondag of maandag de provera nemen..OF je huisarts bellen. Wat was jullie plan mbt fertiliteitstrajecten ook al weer?

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Huisarts wil nog niets doen, half jaar wachten om te kijken wat cyclus doet na verwijderen spiraal.
    Maar voor beide vorige zwangerschappen dus Clomid gehad.

Deel Deze Pagina