Melzoe en Madelie: lijkt wel dezelfde stijging! Go girls!! Mamalap: veel plezier! Brunette en Sasjuh: hoe is jullie temp? Repeltje: heeft ook al zo'n stijging! Jullie lopen dan gelijk op!
Nog 2 uur Mamalap Spannend allemaal weer meiden!! Ik maak me alvast weer op voor de eerste testen volgende week
Veel plezier Mamalap. Spannend dames... jullie allemaal alweer na ei zo ongeveer. Ik wil ook weer meedoen! Mijn kleine meisje vandaag voor het eerst naar de psz samen met haar zus. Wat stil in huis zo...
Wat leuk!! 2 meiden Wel jammer dat je er geen foto van hebt Dan maar bij de 20 wkn echo nog ff om vragen
Hartstikke leuk uiteraard. 2 meiden ook super leuk, kunnen ze mooi samen tutten hoef ik het niet te doen Ik denk voor mijn dochter leuker om een zusje te krijgen!
geen testen in huis. ... hoelang houd ik dat vol gokken jullie ....ik zou immers deze ronde niet meedoen hahahaha mamalap gaaf een meisje!! Repeltje en madelie gezellig gezamenlijk ei de andere meiden kunnen hun lol weer op
Fijn dat alles weer tip top is rogijuli! Wat leuk mamalap een meisje! Succes op de wachtbank alvast dames.
Zo nu even wat meer tijd om te reageren. Ben er inmiddels al aan gewend zijn toch MIJN dochters dus worden wel stoere dames. En met heel veel mazzel hoeven wij nu niet bij het voetbal veld te staan, mijn man heeft ook niks met voetbal. Hij gaat liever naar turnen/dansen Voor de rest zag alles er goed uit. Ruggetje kon je al mooi zien, Maagje, blaasje.
Hoi meiden, Ik heb even een vraagje. Ik lees hier weleens mee en las dat rogijuli en mamalap uit eigen initiatief utrogestan inbrachten in de maand dat ze zwanger werden. Was bij jullie bewezen dat jullie progesteronwaarde laag was? Of deden jullie het puur voor een goede innesteling? Ik wil het aankomende cyclus 1 keer per dag gaan gebruiken na mn eisprong zonder doktersvoorschrift en ik weet ook niet of het iets zal uitmaken, maar het kan verder geen kwaad toch neem ik aan?