Ovulatie en temperatuur deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    En toen kreeg je stoere meiden die willen voetballen hahaha :p
    Proficiat!

2. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    SUPERcool.. hoe wonderbaarlijk he dat je het toch gewoon al zo duidelijk ziet met 15 weken... wauw.. blijft prachtig

3. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Mamalap van harte!! Ik vind het hier ook echt super dat er een zusje voor mijn dochter komt. Heb zelf 2 zussen en gun haar die ervaring zoooo.

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
  5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahhh kei schattig, die foto! 😍

Ik ben ook al helemaal om :D :D lekker 2 meiden!

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.067
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Puur voor een goede innesteling. Er was niks mis met mijn progesteron waarde.
    Ik weet niet of 1 capsule gaat helpen.
    Ik bracht er 2 in de ochtend en 2 in de nacht in (100 mg per stuk) en met 5 weken zwangerschap alleen nog de avond en met 6 weken volledig gestopt.

7. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn bericht is niet doorgekomen zie ik net...

Mamalap leuk een zusje voor je kleine meid :)
    Lekker tuttebellen ;)

Ik heb geen testen in huis aangezien ik een ronde niet zou meedoen. ...:D hoelang houd ik dat vol wedden jullie?

Repeltje en madelie ongeveer zelfde tijd als ik begrijp ik spannend meiden ! De andere dames kunnen weer in hun startblokken gaan zitten voor de tuurstreepjes :D

Sasjuh en Goldfishie jullie gaan gewoon meedoen hoor 5 meiden sterk moet toch een keer lukken

8. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL

Oke dankjewel voor je bericht. Dan ga ik het denk ik ook op die manier doen en sochtends en savonds inbrengen. Als het verder geen kwaad kan maakt het me niet uit. Ik wil graag alles proberen om zwanger te kunnen worden. Tot nu toe nog nooit een keer zwanger geweest en uit de eerste onderzoeken kwam dat alles in orde is bij ons.

9. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    #2309 Dracaena, 17 sep 2015
    Laatst bewerkt: 17 sep 2015
    zonder gegevens.jpg zonder gegevens 2.jpg

Ons beebje doet het nog helemaal goed. Geen hartje gehoord, normaal doet ze ook geen echo meer voor de 20 weken alleen maar hartje luisteren maar bij ons wel. Dus weer even onze frummel gezien, en het zwaaide :D Ook duwde het zichzelf constant omhoog en gleed daarna weer terug naar beneden, zo leuk om te zien ;)

Iemand trouwens ervaring met de Rhesus factor? Ik heb negatief en manlief positief. Hopelijk gaan er geen rare dingen gebeuren..:(

Melzoe dat ga je echt niet lang vol houden!

Sasjuh echt super schattig die twee naast elkaar.

10. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    leukleukleukleukleuk :D

11. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :D zo leuk hè dat gluren in jullie buiken, ik word er zo blij van....
    De beeb heeft het dus heerlijk naar de zin, lekker dobberen en glijden ;)
    :D ;) Tsja ik denk dat ik mijn portemonnee maar ga afstaan deze maand. ...maar hoe groot zou de kans deze maand zijn nu we niet echt gericht hebben geklust, tegenover de andere 11 rondes, dat we dat wel hebben geprobeerd ;):D dat zou pas echt een giller zijn.

Lieve foto sasjuh dat lijkt me heerlijk dat ze samen kunnen optrekken ;)

12. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Wie weet Melzoe. ik had het ook niet verwacht aangezien de dag van terugkomst uit berlijn ik mn temp drop had en we drie dagen ervoor een keer hadden geklust. Dit weliswaar goed gemaakt met drie dagen aansluitend erna. Maar deze ronde had ik echt zoiets van we zien het wel. Dacht dat we te laat waren. Dus niet :D

13. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Dracaena.. mooie echo!

Mamalap.. ik wil toch echt wat andere zwangerschapsbroeken.. Waar heb jij geshopt? Online en thuis laten bezorgen? Zat alles goed of ging de helft retour? Ik zie ook wel leuke bij H&M maar ik kan dr niet achterkomen welke HM's wel of niet mamaspul hebben. Weet iemand dat?

Mijn andere optie is bonprix.

14. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dracaena mooie echo meid :D :D

Julia heb alles binnen van kiabi en zalando.
    Broeken, legging, winterjas en truitje van kiabi zat allemaal prima niks retour.
    Truitjes van zalando ook prima niks retour.
    Moet wel zeggen dat ik normaal echt een standaard mt 38 heb en ook vrijwel alles prima zit.

15. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Kiabi is niet duur mamalap! Jammer dat ze geen bootcut of flared modelletjes hebben. Dat is meer mijn ding..najah.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.067
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Prachtige echo Dracaena :D hij of zij doet het goed daarbinnen.

Hier druk op het werk dus al een paar dagen de helft van wat hier geschreven wordt niet kunnen volgen. :(

Ik weet wel dat ik al met smart wacht op de testjes over ca een week :D

17. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Bij mij valt er niks van te maken. . Wel barstte ik vanmorgen ik tranen uit. . Wat ik normaal niet doe. .
    Misschien ook wel spanning voor vandaag hoor. . Bruiloft van mijn beste vriendin.

Mijn ei pijn was dag 17 wat gebruikelijk is. Dus ik houd die dag maar aan. Er zitten dopjes in. . Geen stijging. Dus zal wel niks worden deze maand

18. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Wwwhhaaa ja dan zit ze hoor. . Met het verversen van het scherm ;)

Ik heb ook een drukke week gehad, dus probeer ook wat terug te lezen excuus als ik wat over het hoofd heb gezien.

Maar mamalap. . Dochter? Zo lief!

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Wat een schatjes! :)

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Kijk dat handje dan! Hahaha :D
    Van die Rhesus factor zou ik even bij de verloskundige navragen. Ik heb er in ieder geval geen verstand van.

Deel Deze Pagina