Ovulatie en temperatuur deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Zelf ga ik niet vroeg testen, tenzij ik symptomen heb.
    Allebei de zwangerschappen ruim voor nod al duidelijke symptomen (duizelig, gevoelige borsten, moeeeee, bij vlagen misselijk). Dus ik had bij al die vage streepjes beter moeten weten. Maak mezelf er dan alleen maar gek mee.

2. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Kan dat vandaag nog steeds, als we dag 17 eisprong aanhouden?

3. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Ik heb vannacht weer onrustig geslapen maar ben er niet uit geweest voor het tempen.. Wel het laatste uurtje 3x wakker geweest en mijn temp was 37,1 kan ik deze meerekenen? Hij is vrij hoog voor mijn doen

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Gooi je er wel een testje (of 10 :D) tegenaan, of wacht je je menstruatie af?

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Hoelang aansluitend heb je geslapen voor het laatste uurtje in ging? En heb je getemperatuurd aan het begin van dat laatste uurtje? Want na 3 x wakker worden is je temperatuur niet meer betrouwbaar.

6. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Test je? ? Haha tuurlijk .. Ze liggen er toch ;)
    Zonde om ze over de datum te laten gaan hihi

Nu is het nog te vroeg. Ik hou dag 17 aan.. Hopelijk stijgt mijn Temp nog. Dit is laag voor normale cyclus van mij.

Ps dopjes is dipjes in mijn tekst. . Hij heeft het verdraaid neergezet.

7. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Hoe kan ik in ff mijn ei op dag 17 vastzetten.
    Hij geeft natuurlijk geen ei streep en kruis ivm nachtdiensten die open staan

8. mamalap

mamalap Niet meer actief

brunette ik denk dat jouw eisprong inderdaad wel geweest is. En meid de temperatuur tussen eisprong en NOD zegt eigenlijk niks hoor! Temperaturen verteld je wanneer jouw eisprong is geweest en als hij op NOD en daarna hoger blijft dan is er kans dat je zwanger bent. De tussenliggende dipjes en temperaturen zegt eigenlijk niks. Is toch wel een veel gemaakte fout.

Madelie mooi kruis :D

MelZoe en Repeltje Hoe is bij jullie?

iertje wat Madelie zegt, maar heb je ook volledig kaartje om mee te kijken?

julia Haha ja kiabi is inderdaad goedkoop in z'n prijzen, ga geen hele dure dingen kopen voor dat half jaar. Wat kiabi wel heeft in z'n broeken is zo'n elastiek aan de binnenkant die je kan verzetten (net als bij kinderkleren) en dat voor dat geld.

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Jaaa madelie mooi kruis! Wel of geen utro deze ronde?

Ik ga ook voor dag 17 brunette, duim weer voor je. Mooie dag gewenst vandaag!

Wat lief die echo Dracaena! Misselijkheid al wat afgenomen?

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow ja Rogijuli ik ken het hoor! Deze week ook zo'n rare week hier. Extra werken, extra vergadering enz en volgende week word net zo. Maar wk 41 nog een weekje vakantie.

11. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
  12. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Dracaena ik ben rhesus negatief en mn beide kindjes positief. Kreeg daarom rond de 30 wkn en net na de bevalling een anti-D injectie.
    Met 27 wkn moet je weer bloed prikken dan weet je welke bloedgroep je kindje heeft.
    Rhesus van je man heeft hier niets mee te maken.

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ja dat is fijner! Eisprong staat goed, je zit nu op 5 dpo en temperatuur van 36.9 of 37.0 of 37.1 maakt niet zoveel uit en zegt niks. Dus vul maar wat in.

14. Iertje

Iertje Bekend lid

16 aug 2015
    632
    3
    18
    Mooizo, mijn temp loopt aardig gelijk op gelukkig..
    Ik was rond 5 uur wakker en 10 over 6 temp ik altijd

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Had eerst een stippeltjeskruis omdat ff bij mij niet naar de ovulatietesten kijkt.
    Pas nadat ik eggwhite invulde op de dag van positieve ovulatietest kreeg ik een duidelijk kruis. Ik had iets eggwhite op dag van de positieve test, maar zeer zeer weinig ten opzichte van de vorige cyclus. En zo droog als wat op de dag van de eisprong.
    Gisteren wel heel veel witte afscheiding maar nog te vroeg voor eventuele zwangerschap dus zegt niets.

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Denk wel dat je kruis klopt madelie!
    (In tegenstelling tot die van mij haha)

17. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Deze week geen extra dag vrij. Dus erg moe daar word de misselijkheid ook gelijk een stuk erger door. Maar over het algemeen merk ik wel als ik ben uitgerust dat het meevalt. Dus ik hoop dat het over een paar weken helemaal weg is.

18. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL

Zo spannend is het dus niet :D de verloskundige begon al over het aanvallen van de bloedcellen van de baby. Het klonk zo serieus :D

19. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelie: mooi kruis! :)

Mamalap: leuk twee meisjes! :)

20. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Bij rhesus d is het wel serieus als er antistoffen worden aangemaakt. Ik ken een stel waar het zh vergeten was de prik (een hele simpele oplossing) te geven en waar t kindje bijna aan overleden is. Gelukkig komt t uberhaupt niet veel voor hoor..dat t ook werkelijk een probleem is. Ik ben zelf rhesus c negatief..en hier is helemaal geen prik voor. Ik word wel met 27wk gechecked op antistoffen. Zijn die er niet dan hoef ik me geen zorgen te maken.

Deel Deze Pagina