Hmm ik blijf twijfelen Madelie. Wat zie je zelf? MelZoe ik had het ook vrijwel altijd na eisprong vanaf 4 a 5 dpo ongeveer. Heb het eens opgezocht iets met progesteron dat je daar slechter van slaapt.
ja het is echt vreselijk vervelend mamalap,de hele dag ben ik vreselijk moe en als ik naar bed ga slaap ik ook meteen, maar dan ben ik na een paar uurtjes echt klaarwakker......dat is ook niet echt fijn om een stabiel temperatuurkaartje te kunnen krijgen
Melzoe ik zie hem beter dan eerst hoor. Kijk heb nu alleen ff het gele licht weggehaald Bekijk bijlage 474735
Hmmmmzz als ik ze met elkaar vergelijk zie ik weinig verschil in het echt hoor RoGiJuLi het blijft tuur de tuur
Madelie, Dit zijn die van jou. Ik zie ze op deze foto's minder goed dan op die van Melzoe maar je had ook wel veel gedronken Bekijk bijlage 474737 Bekijk bijlage 474738
En vandaag is het 12 dpo FF loopt bij mij een dag achter met tellen hè , dus zelfs als ik de dag eraf haal die jij aanhield met dip dan zou het nu 11 dpo zijn :wink
Hcg stijgt vaak om de 48 uur dus een verduidelijking vandaag hoeft eigenlijk nog niet. Toch vind ik hem wel duidelijker dan gisteren. Ik hoefde veel minder te bewerken Ps. Ik blijf erbij dat je vandaag op 11 dpo zit (ei 1 dag later dan ff aangeeft).
dat word dan wel heel erg spannend want ik heb geen testen meer over. ....als ik woensdag niet ongi ben kan ik ze halen. Eerder niet, ben pas om half 7 savonds thuis dus dan zijn de winkels dicht
Nee hoor stuur mijn dochter gewoon. ...die werkt ernaast. ze zal niet blij zijn,maar dan beloof ik haar wel dat ik me een maand niet zal bemoeien met haar slaapkamer ofzoiets
Ik zie deze hetzelfde als gisteren MelZoe. Hij is, na bewerking, te zien maar ik twijfel over de streep omdat ik niets roze erin zie. Ik hoop dat hij vanaf morgen echt op gaat lopen!!
Melzoe maak eens een foto van beide testen onder elkaar. En dan weer op dezelfde achtergrond als die van vandaag
Mijn ochtendtestje. Weet niet wat mijn camera allemaal doet, zodra ik in wil zoemen wordt hij donkerder. Naja, valt toch weinig te bekijken
Pfff hier een rotnacht gehad. Veel wakker door telkens plassen (01.30 - 03.00 - 05.00) En naast het hoesten nu ook weer flink neusverkouden. Vandaag maar weer eens ff langs de etos/kruidvat gaan :x Ook een mega aparte droom gehad. Was 26 wkn zwanger en weeen begonnen hevig. In het zhuis kwam er niks uit dus naar huid gestuurd. Thuis kwam ineens de vruchtzak eruit en ik zag de uk bewegen in de vruchtzak. Dus ambulance gebeld en weer terug in zhuis brak iemand per ongeluk de navelstrend door (die was heel zwak ofzo??) waardoor uk geen zuurstof kreeg. Daarom moesten ze vruchtzak breken En toen werd ik wakker om 7.30... echt mega aparte droom.
Zo hier op het forum lijk ik wel iets te zien. Als ik hem echter wil bewerken kan ik er geen kaas meer van maken