Zelfde achtergrond lukt niet maar dit werkt vast ook wel Ik neem terug wat ik heb gezegd rogi hij is inderdaad iets donkerder en ik heb vanmorgen al water gedruppeld
Onderste is van vandaag, ik heb denk ik nog een betere foto maar zit in de auto om boodschappen te halen dus die doe ik straks wel
He bah RoGiJuLi wat een nare droom zeg. Nu ga je door alle zwangerschapshormonen al levendiger dromen, maar het verlies van je eerdere kindjes speelt in je onderbewustzijn misschien toch ook wat mee. Je zit bijna aan de 27 weken he. Maar deze keer gaat alles goedkomen!!
Op deze foto lijkt de bovenste juist donkerder maar dat komt denk ik omdat ze wat schuin gefotografeerd zijn. Ben benieuwd naar de andere foto.
Ik zie ze op allebei hetzelfde MelZoe. De onderste ietsie zichtbaarder, maar je hebt de foto ook van onderaf genomen. Als je echt objectief wil zien of die van vandaag donkerder is dan zal je de foto echt van bovenaf moeten nemen.
Ik zie dat de streepjestuurparade weer van start is gegaan hier. Ik zie soms wel wat,maar sommige testen kan ik echt geen chocolade van maken hoor.
Heb even in ff bij mijn vorige zwangerschap zitten kijken. Op 11 dpo testte ik heel licht met dipstick van Sensitest en negatief met 2v5. Op 12 dpo heel licht pas op 2v5 waarbij ik nog de aantekening heb gemaakt dat het een indroger kan zijn. Ook licht op dipstick van Zwanger en kids waarbij ik ook aantekening heb gemaakt of het een indroger is. Op 13 dpo licht maar duidelijk positief op 2v5. En ook op dipstick (welke staat er niet bij).
Hahaha eerst gespiekt of mijn schoonzus niet achter de bloemen stond....Nee dus...Dus heb vlug een doosje gevraagd 😉 Ander merk dat wel maar misschien doen die het ook