Oooh Melzoe, deze is niet gevoelig hoor. Deze wordt ook bij de jumbo verkocht. Volgens mij voor 7.95 En naast dat hij niet gevoelig is, is hij heel lastig af te lezen vanwege de glimmende strip (die is gesealed ofzo).
En gemeenschap goed getimed. Wordt ook spannend. Jammer dat we niet weten hoeveel goede eitjes zijn gesprongen
Haha..jongens..wat een testjes weer. Misschien heb je nog een ovulatietestje liggen melzoe? Die schieten ook wel eens uit bij zwangerschap . Goldfishy..wat een mooie temp! Leuk dat we met je mee kunnen kijken. Aan de dames met doppler.. Mijn beebje gaat de laatste tijd zodra ik die doppler op mijn buik zet opeens meer bewegen.. Grappig..maar ik hou het daarom maar kort.. Misschien vinden ze t toch niet zo prettig. Herkenbaar?
Huh bruinverlies madelie? Dat zou dan wel een korte lf zijn voor jou. Julia, ja hier hetzelfde. Ik heb nu ook al 2 wkn niet meer geluisterd omdat hij nu toch veel beweegt. Ik heb meer angsten voor de groei dan bijv het hartje wat ineens stopt Melzoe, je kan morgen rustig testen met die test (hint hint), maar wat ik bedoel is wees niet gelijk teleurgesteld als deze test geen streep geeft (vanwege de gevoeligheid).
ze zal deze keer toch echt moeten wachten want ze zijn gewoon echt opperdepop nee helaas Julias die zijn ook op
Ahh melzoe Noord Holland is veel te ver uit de richting haha ik moet namelijk koopzondag draaien waar ook een kruidvat zit. Julia ik heb donderdag geluisterd op mijn verjaardag en dat verschijnsel nog niet gemerkt. Ik merk wel dat ik er minder behoefte aan heb omdat ik de Beeb vrijwel elke dag 1 a 2 keer voel. Goldfishie Hoppa mooie stijging.
Ik voel beebje je nu ook wel af en toe. Al kan ik nog niet elke dag zeggen. Maar dat hoeft ook nog niet. Bij mij was vorige keer het hartje zonder aanwijsbare reden gestopt..dus het geeft me echt even rust een goede tsjoektsjoek te horen. Nu nog de 20wk echo goed doorkomen zonder dat t meisje al te veel achter loopt.. En dan ga ik denk ik wat minder vaak luisteren. Maar ik verwacht wel dat ik elke 3 week bij de vk blijf lopen..
Na heel veel speurwerk toch nog 1 testje van de action opgespoord. ....😅goed dat ik af en toe een warhoofd ben en dingen heel ver achter in een laatje prop Dus die doe ik morgen wel voor Rogi Nu vlug door mijn toko, vanmiddag visite. .... Hoopt dat de kleine meid aan tafel blijft zitten knutselen,met lijm en glitters,zonder dat de visite sprankelend de deur weer uitkomt Die bevestiging zou ik ook willen hebben hoor Julias als ik jouw zou zijn....even het treintje luisteren
Inderdaad korte lf dit keer. Heb even al mijn gegevens erbij gepakt, ook van voordat ik temperatuurde. De cyclussen met utrogestan heb ik weggelaten. Lf 12 Lf 13 of 14 Lf 13 of 14 Lf 14 Lf 13 Lf 12, temperatuur dpo 12 omlaag, menstruatie dpo 13 Lf 13, temperatuur dpo 12 omlaag, menstruatie dpo 14 Lf 12, temperatuur dpo 11 omlaag, menstruatie dpo 13 Lf 11, temperatuur dpo 12 nog hoog, menstruatie dpo 12 als het vandaag doorzet.