Denk voor mij niet spannend hoor. Denk echt nieuwe ronde voor mij. Mijn temperatuur zal morgen wel zakken. Maar voor jou is er nog hoop
Melzoe, is 5.30 uur je normale temptijd?? 36.81 is nog hoog maar kan ook het begin vd daling zijn Madelie, gedver stomme ongi 1 vraagje. Was het gisteren al doorgezet dan?? Ik dacht dat je alleen bruinverlies in de avond had. Dan is vandaag dag 1 en niet dag 2
Nee rogi 7:00 is mijn normale tijd maar ik denk dat ik vanaf volgende ronde 6:00 ga tempen. Omdat ik na ei elke keer zo vreselijk slecht slaap
Als je andere tempen om 7 uur zijn genomen mag je die van vandaag niet mee laten tellen want dat is 1;5 uur te vroeg gemeten. Ook dat kan een dip veroorzaken (net als vrijdag). Hoeft dus niet perse einde verhaal te zijn.
Middag bruinverlies. Maar met 2e verschoning rood erbij. Ik had al meteen na eisprong het gevoel dat het 'm deze ronde niet ging worden.
Balen Madelie MelZoe ik vind het nog helemaal niet zo laag! Vooral gezien je om 5 uur gemeten hebt. En de Action is niet zo gevoelig.
Ja inderdaad balen, maar ik leg mij er maar bij neer. Ook wel benieuwd hoe mijn menstruatie gaat verlopen. Ik hoop weer normaal 6 a 7 dagen van medium, zwaar naar licht. Dan zijn mijn angsten wat betreft mogelijke Asherman ook voorbij. Dan worden die lichte korte menstruaties gewoon door de utrogestan veroorzaakt en kan ik volgende ronde na eisprong gewoon weer zonder zorgen de utrogestan gaan gebruiken. Dan zie ik het maar als prettige bijwerking
Ik wacht het rustig af....meer kan ik toch niet doen Ik had wel al uitgerekend dat mocht het deze keer raak zijn mijn uitgerekende datum 3 a 2 dagen voor mijn verjaardag zou zijn zou wel leuk cadeautje zijn.
3 dpo alweer Goldfishy..en je temp mooi... Wanneer ga je testen?? Geintje..jij bent van t afwachten toch? Geen vroege tester. Ik duim en wacht met je mee!
Ooh Madelie wat zonde! Nu inderdaad dan maar hopen op een goede bloeding zodat je zorgen daarover wegnemen. MelZoe je temp is nog mooi hoor, ik zal voor je duimen!
Hehe eindelijk de goede foto vh hart te pakken. Hij lag er nu perfect voor. Nu dus met 10 min klaar. Mooie foto van het linkerbeen en de rechter er vaag achter Bekijk bijlage 474891
Poepies Madelie, nu dan maar hopen op een goede menstruatie Melzoe en goldfishie ik hoop met jullie mee!