Ovulatie en temperatuur deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Om half 11 bij de ha zijn, ik moest langskomen omdat ik ook heel benauwd klink aan de telefoon en het piept als ik adem.
    Heb me vandaag maar ff ziekgemeld, dit hen ik nog nooit gedaan voor een verkoudheid (werkte zelfs gewoon door met koorts) maar ik ben zo enorm brak.

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Rogi: beterschap! Hopelijk knap je snel weer op, al dat hoesten is ook niets... :(

Melzoe: balen... en niet leuk... :(

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Mijn longen zijn schoon gelukkig. Helaas mag ik niks hebben. Codeine mag wel maar dat passeert de placenta dus heb gezegd het nog aan te kijken.
    Blijft het vrijdag nig zo dan vraag een paar tabletjes voor het weekend.

4. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Ik heb net gebeld. . 14 okt krijgen we de uitslag van het zaad onderzoek.
    Ze doen het echt niet telefonisch. . Jammer weer

5. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Ze waren toch licht roze?
    Binnen 10 min zijn toch geen indroogstreepjes. .
    Jammer weer. . Ik ga ook niet meer testen. .ik word er maar moedeloos van het kan het geld beter uitgeven aan tampons. Gr

6. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Beterschap Rogi! !

7. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Mooie echo Rogi, maar wat lomp dat ze de groei niet even wilde meten voor je! Iedereen kan toch wel begrijpen dat je daar behoefte aan hebt?! Hoop dat je je betreft ziek zijn en je blaas weer snel beter voelt.

MelZoe vervelend hoor! Hoe is het eigenlijk met je dochter vraag ik me af een tijdje af.

Brunette en Madelie duimen blijven ook voor jullie draaien!

Ik slaap ook slecht de laatste dagen. Ben met 4/5 uur wakker en kom dan vaak niet meer in slaap :( Ik hoef in de nacht nog niet eens perse naar de wc, maar meestal ga ik dan maar en drink wat of dan toch dat maar voor de zekerheid gedaan te hebben. Futloos word ik er van :( Wat zal dat toch zijn?

8. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    He jammer....... allemaal jammer nieuws lees ik :(

Rogi, mooie foto van je knulletje, idd long legs! Cool..
    Fijn dat zn hartje er goed uitziet!
    Ach sommige mensen....... ze zal zichzelf wel K voelen zeker, misgunner, bah!

Gaan we weer doortempen met zn alle meiden? We lopen allemaal wel aardig gelijk op nu toch..
    hier nu cd 2 pas, met een cyclus van 28 dagen...

9. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Zeker wel. . Hier cd4.
    Cyclus rond 30 dagen
    Dus komen we gelijk uit ;)

10. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ha dames!

Vanmiddag 20wk echo gehad. Ons meisje is iets aan de kleine kant..maar verder helemaal compleet. Ze liep al steeds elke echo een dag of 3 achter..Nu stond ze op 19.2dg. Althans dat zei de echoscopist. Toen ik net in de auto de uitdraai nalas stond daar weer 19.4 op. Geen idee maar zal iets te maken hebben met welke metingen wel of niet meegenomen worden. In elk geval gaan we de groei een beetje in de gaten houden..maar op zich zat ik daar toch al boven op met de vele controles. Maar op het oog verder alles goed! Ze bewoog megaveel alleen omdat de placenta voor ligt. Ik moet dus iets geduldiger zijn. Mooi koppie..vingertjes..voetjes..hartje..alles in orde.

Bijgevoegde bestanden:

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Wat een prachtige foto Julia en zo geweldig dat alles 100% in orde is.
    Een achterstand van 5 (of 3) dagen is nog absoluut geen reden tit ongerustheid hoor.
    Pas vanaf 2 weken achterstand houden ze er een strengere controle op na.
    Het kan makkelijk zijn dat ze nu net voor een groeispurt zat en dat ze overmorgen weer helemaal bij is :D

12. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Gezellig brunette! ! :)

Mooooie foto julia en super nieuws dat alles in orde je, fijn!! Gefeliciteerd een meid.. <3

13. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Balen van je verkoudheid dat t nog niet beter word rogijuli.

Fijn Julia! Mooie foto!

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Zooo ik ga "gewapend" naar bed vanavond in de hoop eindelijk door te kunnen slapen.
    Ik ga nu een uurtje veel thee met honing drinken.
    Daarna een hele hete (lange) douche nemen.
    Vervolgens noscapine innemen en mijn voetzolen insmeren met vapo rub en met sokken aan in bed gaan (hoorde dat dit helpt tegen kriebelhoest) en als laatste redmiddel: de pot honing op mijn nachtkastje voor als ik toch wakker wordt in de nacht.
    En natuurlijk uit voorzorg een doos tena's naast me bed hahaha :D

Duimen jullie dat ik kan doorslapen vannacht.

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow Rogijuli, mijn nichtje had exceem van de vapo rub en sokken! Niet doen! Is echt fabeltje!!!!!

Julia prachtige echo! Fijn dat alles goed was. En inderdaad is maar paar dagen verschil. Zou me niet al teveel zorgen maken meid.

16. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Was er niet een soort van grootmoeders tip om een ui op je nachtkastje te leggen? Of was het iets anders?

Een warme douche kan ook zeker helpen om alles los te maken. Thee met honing helpt voor mijn gevoel altijd maar tijdelijk. Misschien een warme kruik mee naar bed? Hopelijk heb je straks een betere nacht.

Mamalap: wanneer heb jij weer een echo?

Julia: fijn dat alles goed is! :)

17. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Jee opeens zon craving naar de honingmosterdwrap vd mac. Haha..manlief ziet me al aankomen als ik hem vraag daarheen te rijden lol. Ik ga maar even door de kasten heen..op zoek naar wat anders..

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Haha Julia zal maar niet zeggen dat mijn broertje zojuist 2 cheeseburgers van de Mac heeft gebracht. Ik had ook al zo'n rare craving, zette het voor de gein op groepsapp. Hij moest nog weg dus kwam ze wel even brengen haha :p

Goldfishie 20 oktober nog 21 dagen haha ik ben niet aan het aftellen ofzo.

19. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    :(:(:(:(
    Tussen 22 uur en 23 uur geslapen maar sindsdien nog steeds wakker met hoestaanvallen welke nu wel zo'n beetje ook pijnlijk/rauw beginnen te worden.
    Ik ben doodop :(:(:(

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Hoop dat je uiteindelijk toch nog in slaap bent gevallen van RoGiJuLi. Verkoudheid kan slopend zijn. En geen slaap krijgen daardoor nog meer. Zeker in combinatie met een zwangerschap.

Deel Deze Pagina