Summer! Van harte met de geboorte van je dochter! Geniet van deze bijzondere tijd! Goldfishy..wat een rottemp Zo word het wel moeilijk hoop houden.. Wat balen. L89..ook balen.. Op naar de volgende ronde. Blijf je meekletsen?
Ohw nee gold!! Roosje.. die andere test was gisteren toch? Of gaat de tijd toch sneller.. Misschien morgen meer kans. L89. Bah bah.. wat een domper! Knuffel
Cutie gefeliciteerd! Summer gefeliciteerd met jullie kleine meid, geniet ervan en rustig aan Goldfishie dit was niet waar we op hoopten . Balen meid, ik had deze keer echt het idee dat het gelukt zou zijn bij je. Draceana smeer ze komt wel goed. Rogijuli vervelend dat je zo opgelicht word door de garage, zou het ook niet pikken. Hoop niet dat ik iemand heb vergeten....Zo ja sorry Ik ga niet meer tempen, ben ermee opgehouden word er een beetje iebelig van..... blijf wel meelezen hoor en kletsen maar doe even een adempauze. ...zonder alle trucs
Ohw sorry. . Tijd gaat sneller dan dat ik kan bij houden dus. Schaam Hopelijk morgen een geruststellende bevestiging.
Leuk dat je het vraagd!! Graag blijf ik af wn toe meekletsen! Mijn en jullie ervaringen delen! Mannen staam er togh wat nuchtere in, dus sltijd fijn om je verhaal kwijt te kunnen bij mensen die je begrijpen😊 Op ma de volgende ronde, hen conseive plus besteld, heb goede referenties gelezen erover! Iemand ervaring mee?? Weet nog niet wie hier allemaal mee kletst en lees, maar zag voorbij komen eem trotse mama, proficiat!! En roosje ben benieuwd na jou testen? Ging je morge cb doen las ik in een amder topic klopt dat?? Succes🍀 Goldfishie hehe rot temp hoop dat hij morgen stijgt!!! 🍀
Gold! Wat doet je temp!! Hup morgen weer omhoog hoor! Summer gefeliciteerd met je dochter! L89, wat balen van je ongi... dat was niet de bedoeling! Rogi hoe vervelend! Volgende keer gewoon eerder naar je broer dus! Scheelt je een heleboel! Uh... De rest ben ik vergeten... Net groei echo gehad en het hoofdje is nu onder de groei curve Morgen horen we wanneer we weer naar het ziekenhuis moeten voor een grondig onderzoek om te testen of er niks mis is in de ontwikkeling. Verder zag alles er goed uit en hoefden we ons geen zorgen te maken. Het kindje kan ook gewoon klein van stuk zijn. Het knaagt toch weer nu natuurlijk. Hopelijk kunnen we snel terecht!
Goldfishie wat balen van je temperatuur gisteren. Van vandaag staat nog niet ingevuld maar ik hoop toch nog even door dat deze gestegen is! Summer gefeliciteerd met je dochtertje! En Cutie gefeliciteerd met je positieve test!
Julias, kan mij voorstellen dat je je zorgen maakt. Zit het hoofdje ver onder de groeicurve? En je schrijft dat het kindje ook gewoon klein van stuk kan zijn. Hebben ze dat niet meteen gecontroleerd dan?
Even een vraagje.... Om 4 uur vannacht even wakker en was mijn temperatuur 36.6. Daarna op gebruikelijke tijd getemperatuurd en 36.9. Weet even niet wat ik bij ff moet invullen. Normaal gesproken als ik 2x temperatuur omdat ik tussendoor wakker wordt wijkt mijn temperatuur niet af. Dus wil graag advies
MelZoe iebelig worden van het temperaturen is niet de bedoeling. Goed dat je er dan even mee stopt. Je kan het altijd weer oppakken.
Bah goldfishie gewoon nog verder gedropt ..... ik had zoveel hoop voor je Julias, wat schrikken dat het hoofdje onder de curve zit. Het kan natuurlijk een momentopname zijn (dat ze vandaag een spurt gaat krijgen en dus weer harder gaat groeien om bij te komen). Ik hoop dat jullie snel weer terecht kunnen.