Bij mij is 36.9 en lager foute boel aan het eind. . Maar dat ik voor iedereen verschillend. . Bij mij dus niet helaas
Bekijk maar eens mijn grafiekje..op 11 dpo flinke dip..dagenlang..daarna weer gestegen.. Brunette ik denk dat je water had willen quoten..
Ja je hebt wel een dip maar toch niet zo dat het gelijk is met je temperatuur van vlak na je eisprong daar zat je nig ruim boven. Ik denk dat dat wel uit maakt of niet?
Ja bij mij is dat alles onder de 37.0 in princiepen maar ik hoop dat ondanks het er niet goed uit ziet m'n temp morgen stijgt en misschien nog iets verhoogt. Ik houd graag hoop 😝😝 Maar je hebt gelijk is waarschijnlijk niet veel goeds
Thnx! Ja ik zie nu je temp kaart. Had gister nog hoop maar vanochtend had m'n temp denk ik veel hoger moeten zijn als je spreekt van een dip..
Mag ik jullie wat vragen... Vandaag mn tempdip... ik gok dat ie morgen omhoog springt door de eisprong... Deze ronde voor t eerst ook ovulatietestjes erbij, maar hou m maar negatief... Als ik kijk naar de kaartjes van dames die getempt EN testen gebruikt hebben zie ik de plus op de dagen van de tempdip staan. Zou betekenen dat mijn LH piek vandaag zou moeten zijn toch? Of is dit een verkeerde beredeneerd?
Kan maar hoeft niet, want je zegt nog geen posi ovu te hebben gehad. Even nog 3 dagen wachten om te kijken of hij vanaf morgen gaat stijgen en hoog blijft. Ik vind een dip van 0,4 best wel veel trouwens
Het vreemde is dat mijn test gewoon lichter als vorige dagen is.. echt een stuk ook. En ik voel echt precies nu net rechts in eileider steekjes... Is dat een teken dat het springt of gesprongen is of dat het eraan komt? De dip kan waarschijnlijk te maken hebben met de 2 glaasjes wijn van gisteravond bij t eten? verder normaal getempt en goed geslapen... Vorige maand had ik ook wel zo'n dip op cd 11 van 0,3 graden, toen zonder wijn overigens
Jaleisha: ik zou overstappen naar een ander merk ovutesten. Ik vond deze van kruitvat nooit echt duidelijk. Of heb je in het verleden op deze testen wel een knaller gehad? Hier is het game over zoals verwacht...
Echt balen meid.... :x!!!! So sorry for you.. knuffff Is de eerste ronde met ovu testen! Had juist nog ff gevraagd in een ander topic en daar raadde een aantal meiden deze aan...
Gister kreeg ik een app je van mijn dochter dat het ziekenhuis had gebeld voor een afspraak. ..... Dus vanmorgen meteen gebeld en nu kunnen we volgende week woensdag al terecht bij de fertiliteits gynaecoloog, ik helemaal blij verrast, want de dame aan de telefoon gaf al aan dat dat normaal niet voorkomt dat er zo vlug al plek is. Bel ik net mijn man en die zegt tja ik weet niet of ik vrij kan krijgen krijgen op zo'n korte termijn uhhhh sorry!!! dacht ik ;je zorgt maar dat je vrij krijgt. Eindelijk hulp in het vooruitzicht en dan zouden we moeten wachten omdat het op zijn werk misschien even niet uitkomt? !:x Egoïstisch gedacht van mij....Misschien wel,maar mag ik ook eens aan mezelf denken .....