Ovulatie en temperatuur deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Goldfishie ik snap jullie pauze heel goed. Even geen druk. Niks moeten. Ik ben hier zelfs de ovulatietesten zat, uren niet drinken voor het testen, de ritjes naar de donor. Het temperaturen vind ik dan nog het minst erg, dat is gewoonte geworden.
    Jullie traject is nog zoveel intensiever. Geniet even van de rust. Dat geeft jullie weer kracht om door te gaan.

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Julias, eerst dit onder de curve. Dan dat onder de curve. Kunnen ze wel meten daar? Is toch apart vind ik.
    Zou proberen me niet te druk te maken. Lijkt meer aan hun meetkunsten te liggen.

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Rogijuli ben je al een beetje opgeknapt? Of snotter je er nog op los?
    Mamalap hoe gaat het met de hoofdpijn?

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Fijn dat je al snel terecht kunt.
    En man kan gewoon op zijn werk uitleggen dat hij naar het ziekenhuis moet. Dan gaan ze echt niet zeggen dat dit niet kan.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Gefeliciteerd met jullie meisje :D
    En idd... gewoon een klein maar fijn ukkie. Een voordeel, die kleintjes zijn goed sterk na de geboorte (ervaring mee ;))
    Ik hoop dat alle volgende afspraken goed gaan verlopen zonder al te veel wachttijd.

6. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Dit is precies hoe wij er ook over denken! Het zijn wel 3x verschillende mensen geweest op 3 verschillende plekken, waarvan met 20 weken echo haar hoofd te klein was in Ziekenhuus, bij de 24+4 haar hoofd te klein bij echobureau en met 24+6 haar buik te klein in ziekenhuis op andere locatie. We krijgen gewoon een schattig klein meisje en maken ons voor nu weinig zorgen. Extra controle op infecties staat voor 19 oktober gepland en de uitslag van mijn bloed. En een nieuwe echo. Die woensdag een intake voor overname en een echo en dan plannen we verder. Wat nu fijn is, is dat ik gewoon in het ziekenhuis moet bevallen wat ik toch al wilde.
    Ons meisje maakt gewoon een mooie groei door en met een kleine psps en mama mag ze ook best onder het gemiddelde zitten van ons ;)

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Julias, maak je borst maar nat , want hier liep elke afspraak uit in het zk.
    En metingen..ach... Hier zou het een groot kind zijn van zeker 4 kilo.
    Kwam er een klein schattig slank meisje uit van 3,3 kilo

8. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Madelie..wat een lage temp weer.. Al een ovulatietest gedaan?

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Ja denk dat mijn temperatuur gisteren hoog was omdat ik laat naar bed ging en vroeg moest temperaturen. Heb nog geen positieve ovulatietest gehad. Heb die van gisteren dan ook op discarded gezet.

10. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Nee helaas.. Maar goed ergens wisten we dat al op 11 dpo he.. Eigenlijk hoef ik nooit een zw test te doen haha :)
    Vol goede moed op naar ronde 6

11. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hè dames wij zijn een weekendje weg geweest. Ik check vanaf hier weer in ;)

12. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Welkom terug mamalap. Wordt weer een hoop bijlezen.

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Toch geen ei hé Madelie :x

Welkom terug Mamalap!!

14. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Heerlijk! Je hebt mooi weer gehad. . Zon. Het is nu 2 graden:) grrr
    Waar zijn jullie geweest?

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Nee nog geen ei helaas.
    Vanmorgen Clearblue digitaal wel positief.
    Toen nog 1 gedaan, negatief.
    Ja welke moet je dan geloven, dus nog 1 gedaan (dure hobby :D), ook negatief.
    Kruidvat test, wel dus met 1e plasje van de dag, ook positief. Kruidvat is wanneer lh piek er echt nog niet aankomt ook bij 1e ochtendurine bij mij altijd negatief.
    Denk dus dat ik aan het begin van mijn piek zit waardoor de één wel en de andere test niet positief uitpakt.
    De streepjes op Clearblue digitaal zijn op alle 3 ongeveer gelijk en een stuk donkerder dan gisteren.

Wanneer zal ik de donor vragen als met een volgend plasje mijn testen allemaal positief zijn? Voor vandaag of voor morgen?

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou morgen doen. Ook al zou hij vanmiddag gaan knallen dan zal je ei ws (over)morgen gaan springen.

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Nou maar even checken of hij morgen dan kan :)

18. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ben ook even een tijdje non actief geweest. Heb het druk gehad maar heb wel mee gelezen.

Goldfishie als je nog mee leest ik wens je het aller beste. Misschien dat een beetje rust wel helpt voor een positieve test!

Spannend Madelie!

Wij hebben van het weekend de baby kamer besteld. Zo'n grote baby winkel is enorm overweldigend, we gaan ook pas weer terug als we het geslacht weten. Dat is wat makkelijker shoppen. Wat voor matras hebben jullie trouwens in het ledikant liggen? Er zijn echt veel verschillende en vraag me af of zo'n kindje nu echt het verschil merkt tussen een normaal matras of memory foam of zo'n aerosleep.. het is een gedoe :D

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Gewoon een simpele versie van babydump. Niet de goedkoopste, maar ook zeker niet zo'n duur airosleeper ding.

Ik twijfel nog steeds enorm over de borstvoeding, maar ik neig wel steeds meer naar ja. In ieder geval dit weekend besloten om iig deze ronde wel een wiegje op de kamer te doen (vorige keer niet gedaan). Hoop dat het iig wat meer rust geeft (ongeacht borstvoeding of niet). Zag een mooie aanbieding dus voor het geld hoeven we het ook niet te laten. Maar nu moet ik dus ook nog de slaapkamer aan gaan pakken. Eigenlijk zo geen zin meer in maarja.

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Controle weer goed. Kleine ziet er goed uit qua groei (niet opgemeten).
    In de afgelopen 4 weken maar 100 gram aangekomen, blieddruk netjes 100/50.
    Mijn baarmoeder heeft de grootte van (schrik niet) 36-37 weken.

Over 4 weken een groeiecho, controle en bloedprikken ivm resus factor (ik ben negatief).

Deel Deze Pagina