De dag van de eisprong geeft de meeste kans toch?..... Dus dit voelt wel een beetje als een gemiste kans. Och we gaan het zien
Nee joh dat is helemaal niet waar! Kan goed zijn dat de dag voor eisprong de meeste kans heeft. Ligt ook aan de afscheiding, kan goed zijn dat de dag van eisprong afscheiding alweer wat zurig is en dat is juist weer slecht voor de kwaliteit. Zaadjes leven niet voor niks 3 tot 5 dagen
Hmmmmzz dat is wel logisch inderdaad wat je zegt. .... Maar mijn ei heeft er dus met knal positieve ovulatietest 2 dagen over gedaan om te springen. En het vreemde was dat ik donderdag echt vreselijke buikpijn had aan het einde van de middag dat trok helemaal door tot in mijn liezen en bovenbenen. Echt nog nooit gehad. .....of nooit opgemerkt als ei pijn dat kan ook
Raar hè. . Soms heb ik echt kaartjes waarvan mijn ei eraf springt en dat ik hem voel. . En nu weet ik het totaal niet.
Melzoe hij kan natuurlijk ook donderdagnacht gesprongen zijn. De temperatuur verhoging door progesteron duurt 24 uur, dus dan klopt vandaag de stijging en donderdagnacht hoort bij de vrijdag. Ik zou me dus qua timing geen zorgen maken. Brunette als hij stijgt of zo blijft de aankomende dagen ook gisteren eisprong. 36.8 a 36.9 is normaal voor jou na eisprong.
Okeeey thanks voor t kijken meiden!! Zal toch ook wel gesprongen zijn na die positieve ovu test.. veel later kan ie toch niet komen.... ghehe
Ik had al paar keer gekeken, maar stond nog niks ingevuld. Nu wel. Melzoe prima temperatuur Brunette ook bij jou nu dus die doorstijging, eisprong gaat dus op vrijdag uitkomen.
Ja na het tempen weer lekker verder geslapen Misschien nog niet iedereen wakker door het terugzetten van de klok Brunette jouw temp gaat met sprongen omhoog zie ik
Terugzetten van de klok haha, ik wacht er nog even mee Maar mooie temperatuur MelZoe. Hier ook een lekkere temperatuur met de utrogestan
Nee toch?, ik dacht dat ik het ergens voorbij had zien komen en mijn man zei het gisteravond nog zitten wij mooi verkeerd Madelie mooie temp inderdaad
Ja klokken is altijd laatste zaterdag van oktober..weet ik omdat ik rond die tijd jarig ben hihi. Madelie..jij zou toch nu pas met utro starten bij positieve test? Of heb je je bedacht?
Nee dat was vorige cyclus omdat ik wilde weten of daardoor mijn menstruatie zo kort en licht was. En dat bleek inderdaad het geval, want zonder utrogestan normaliseerde het weer. Nog niet helemaal als vanouds, maar duurde stuk langer en ook meer. Dus was gerustgesteld dat het niet door eventuele Asherman werd veroorzaakt.
Goedemorgen!!!! Hier niet getempt vanochtend. waren samen op de bank in slaap gevallen en eruit geweest om 4 uur.. gedronken en gedaan. Dus is in de soep gelopen verdorie en was nog wel zo benieuwd naar mn temp deze ochtend.. zou precies nu moeten uitwijzen of me ei is geweest... als ie morge hoog is.. Kan ik er dan nog vanuit gaan dat ie cd 19 gesprongen is zoals mamalap zei?
Terug zetten van de klok? ? Ik schrok al. . Anders stond ik een uur eerder op mijn werk zometeen Haha
had je gewoon mij de schuld van kunnen geven had je wel de tijd gehad voor een extra kopje thee of koffie hihihi