Nou volgens mij waggel ik nu al. Buik zit ook laag (al een tijd) omdat ukkepuk alleen maar laag wilt liggen (en trappen ouch). Er staat idd Do not touch op me shirt
Wat fijn mamalap! Heerlijk hoofdpijn vrij wakker worden. Rogi heb je een strandbal ingeslikt? Jeetje meid je buik gaat echt hard!
Mooie buik Rogijuli! Zal straks ook weer eens foto maken. Inderdaad geweldig geen hoofdpijn, maar zo raar als je er inmiddels zo aan gewend bent.
Mamalap..wat fijn geen hoofdpijn.. Ik was dan altijd heel argwanend.. Zo van 'ok..wanneer zal het weer beginnen'... Hoop dat het wegblijft natuurlijk. Madelie..wat een mooi kaartje.
Wat een prachtige buiken dames! Fijn dat je opgestaan bent zonder hoofdpijn mamalap. Hopelijk blijft het zo.
Mooie buiken mamalap en Rogijuli!! Ik noem het geen buikJES meer. En fijn dat de hoofdpijn weg is! Opluchting denk ik mamalap.
Sterkte meid. Moeilijk dat je tot vrijdag moet wachten. Bij mij werd direct een echo geregeld om mij niet langer in de zenuwen te laten zitten. Snap niet dat het bij sommigen zo lang moet duren.