Echt poepies Roosje. Sterkte met wachten. Mooie buik rogijuli! Heerlijk geen hoofdpijn mamalap, hopelijk blijft het zo! Hier is de misselijkheid alleen nog aanwezig als ik een lege maag heb of heel erg vermoeid ben. Vandaag zijn er ook weer mensen wezen kijken naar ons huis, en van de huizen die ze hadden gezien was dit de beste. Dus hopelijk worden we deze week nog gebeld met een bod. Dat zou echt geweldig zijn. Dan kunnen wij ook weer verder.
Helaas heeft ze wel gelijk. Stel dat je nu een echo laat maken en je ziet een lege vruchtzak, kan dat 2 dingen betekenen.1) vruchtje nog niet zichtbaar maar zwschap is toch nog intact of 2) zwschap is aan het afbreken. En stel dat je wel een vruchtje ziet (met of zonder kloppend hartje) dan nog geeft het geen zekerheid of de zwangerschap nog goed blijft gaan of dat het toch fout aan het gaan is gezien je bloedverlies. Vrijdag ben je 6+2 en kunnen ze al iets meer zien, maar nog beter is het eigenlijk om toch nog een extra weekje te wachten tot je 7 weken bent. Hoe killing de spanning ook is, je hebt met een echo met 7 wkn zwangerschap meer zekerheid dan bij een echo met 6 weken.
Klopt je hebt gelijk. Daarom dacht ik van ik ga niet aandringen voor een echo. Ze heeft zelf aangegeven omdat ik dan over de 6 weken ben. Ze zei inderdaad dat ik rekening moest houden als ze niks zagen vrijdag dus dat ik niet gelijk bang moet zijn. Daarom probeer ik nu rustig te blijven. Hier op het forum zeiden veel meiden je ziet wel iets etc. Maar ik geef jou gelijk hoor.
Tja je KAN een vruchtje zien, maar vaak zie je een lege vruchtzak wat nog helemaal geen slecht nieuws hoeft te betekenen
Mamalap ook al zo'n mooi buikje! Roosje wat naar zeg die spanning , hopelijk krijg je ondanks het bloedverlies toch goed nieuws en blijft de kleine pluis zitten....ik ga voor je duimen. Draceana dat is een goed bericht ik duim voor jouw voor een goed bod op jullie huis!
Hey meiden, Ik heb een vraagje. Ik krijg volgende maand een hsg. Doet zo een behandeling pijn? En heb je meteen na de behandeling uitslag of je baarmoeder en eileiders doorgankelijk zijn? Wat kun je eigenlijk verwachten van zo een behandeling? Alvast bedankt dames
Ik heb ruim 15 jaar geleden een hsg gehad en het was geen pretje. Ze gaven me wel gelijk de uitslag. Ze zeggen dat je iets vruchtbaarder bent de maanden na de hsg maar bij mij was dat niet zo helaas. Hoe dat allemaal nu gaat weet ik niet.
Oke dankjewel voor je snele reactie. Ik was er al bang voor idd dat het pijn zou gaan doen . Het moment in de cyclus dat ik voor de hsg moet valt op een doordeweekse dag. Hierdoor zit ik in dilemma met mn werk. Als het veel pijn doet na afloop wil ik niet weer vrolijk op werk verschijnen, maar ziekmelden gaat ook een beetje lastig door de geringe bezetting. Ik wil er best een verlofdag voor inplannen, maar ik weet pas een week op voorhand welke dag het zal zijn, en verlof moeten we altijd een maand van tevoren inplannen. Ik wil ook absoluut niet dat ze op werk ook maar iets meekrijgen van onze zwangerschapswens of onze pogingen. Hmm in dubio...
Ik had alleen last tijdens de hsg. Op het moment dat het doorspuiten vd vloeistof stopte en de behandeling over was, had ik nergens meer last van. Maarja.. tis natuurlijk voor iedereen anders. Ik heb een behoorlijk hoge pijngrens (al zeg ik het zelf). Maar bij mij waren mijn eileiders ook gewoon toegankelijk (hoefde ze niet door te spuiten) dus misschien dat het daarom minder pijn deed dan ik had verwacht.
Ik heb begin april een hsg gehad. Ik vond het onderzoek reuze meevallen! Had met last erna. Echt een week buikpijn en VEEL bloedverlies. 2 dagen na hsg had Ik mijn 6e iui en zie het resultaat edit: kreeg ook meteen de uitslag.
Maar ik heb nooit last gehad van eipijn. Tenminste ik kon het soms wel voelen maar niet zoals dit. Voelde echt als een heel heftige menstruatie. Maar het onderzoek zelf voelde ik bijna niks van. Beetje druk in je buik (had iboprofen van te voren geslikt)
Nee klopt, maar ik denk dat de achtergebleven vloeistof icm je naderende eisprong (daarna nog meer "druk"vanwege de iui) heeft geleid tot napijn van de hsg
Ik ga volgende maand ook voor dat onderzoek. Mij hebben ze geadviseerd om die dag niet te gaan werken. . Omdat buikpijn vaak voorkomt tijdens en na het onderzoek. Ik ben benieuwd. . Succes!
Oke dus ik moet me meer gaan voorbereiden op de pijn erna denk ik....ik hoop dat ik de hsg in de avond kan krijgen, dan kan ik daarna rustig naar huis. Deedee je zei dat je veel last had van bloedverlies. Was dit meteen na de hsg? Lukte het dan wel gewoon goed met de iui?
Bah wat een nacht weer om 11 uur mijn bedje in, om half 1 mijn bed weer uitgesprongen omdat ik super nodig moest plassen. Ik kon het bijna niet ophouden. En rond 6 uur werd ik wakker omdat mijn arm in een rare hoek lag en sliep en snotverkouden. .....en tot overmaat van ramp moet ik deze week 4 dagen werken moet mijn uren inhalen van vorige week omdat ik toen onverwachts moest thuisblijven omdat mijn neefje was aangereden en mijn nicht dus niet kon oppassen. Dit word echt een lange week ,denk ik zo