Wat vinden jullie het ideale tijdstip om een ovutest te doen? Ik ben deze cyclus om zeker te zijn en omdat ik er 85 heb direct na men menstruatie begonnen. Ik wou elke dag rond 1 uur testen, omdat ik 3 ochtenden werk, nu heb ik er 3 tussen 12 en 1 gedaan en 1 om 9 uur omdat we een dagje weg gingen en nu is die van 9 uur veel helderder als die anderen, nu weet ik dat lh schommelt maar vraag me ook af of het door het tijdstip komt. Alvast weer enorm bedankt voor jullie advies, enorm blij mee!! 😶
Monique ik testte altijd als ik thuis kwam zo rond 17 uur. Maar tijdens IUI tijd testte ik ook gewoon 's morgens (3e plasje), dus twee keer per dag zodat ik ei niet zou missen.
Dankjewel voor je berichtje! Dronk je ook minder en hield je plas op voor die tijd? Ik drink smorgens altijd best veel.
Ik ben niet zo'n grote drinker, maar ik zorgde wel dat ik ongeveer twee uur voor de test niet meer dronk of als het in de ochtend was maar 1 kopje thee ofzo. Urine moet niet al te geconcentreerd zijn bij LH testen tenslotte (anders kun je net zo goed je eerste plasje gebruiken) Bij de CB smiley testen maakt het overigens niet uit, die raden ze juist aan met ochtendurine.
Oke, ik zal dan iets minder drinken, ik drink 4/5 koppen koffie en 2 liter water per dag. Enorm bedankt voor je advies!
Fijn dat alles goed is! Mooie echo Mamalap! Hoe mooi duidelijk zichtbaar Rogi! Gisteren maar weer een echo gehad, morgen nog één. Ik ben nog steeds niets wijzer, behalve dat de doorbloeding goed is. Morgen ook mijn bloedonderzoek uitslag. Sorry dat ik nu even niet meer zo veel schrijf, maar ik lees en leef wel mee hoor!
Mee eens. Ik had een echo bij 7 wk met eigen berekening. Op echo was vruchtje 6+2 met een duidelijk hartje. Helaas toch bij 10 wk een mk gehad en was het vruchtje na de echo gestopt. Het kan gewoon twee kanten op en dat is gewoon een onzekere tijd, sterkte!!
Mamalap. . Super! ! Echt leuk die echo foto's. Rogi.. nee joh. . Hang jeugd Hier kost winner en zou dat ook blijven . Aan de ene kant wel jammer. . Ben echt zo'n moedertje denk ik. . Ff lekker keutelen en lang blijven kijken hihi