De ene keer doen ze een doppler onderzoek en de andere keer een groeiecho. Maar die groeiecho kan niet te dicht op elkaar omdat je dan geen goed beeld krijgt. Geen idee wat die 2 dagen zou schelen, maar heb dan ook de intake. De echoscopiste was per ongeluk gaan meten, en was na eerste meting niet echt positief, maar wilde er verder niet over uitwijken. Ik moet dus morgen maar afwachten.
Jeetje wat spannend weer. Maar vreemd dat ze zo reageerde zeg. Als ze dan nog niks wil zeggen dan vind ik ook niet dat ze negatief moet reageren. Dat roept misschien onnodig vraagtekens en onzekerheid op. Maak dan af waar je mee bezig was en geef duidelijkheid. Veel succes morgen! En zou echt duidelijkeid vragen. Zo in het ongewisse gelaten worden is echt niet fijn lijkt mij.
Haha Rogijuli wat een coole foto! Julias hmmm vind het toch wel beetje raar! Lijkt soms een beetje paniekvoetbal en slechte communicatie! Dan kom je voor een echo en weet je nog niks. Succes vandaag! Madelie het open raampje klinkt dan wel logisch ja
we zullen zien madelie de laatste 3 dagen zelfde tijd gemeten alleen uurtje eerder dan normaal. ik vind me temp behoorlijk laag zo na me ei .... heb ze wel eens hoger gehad
+1, af en toe vraag je je af of ze niet een hoofdstuk "goed omgaan met patienten" aan een opleiding tot arts moeten gaan toevoegen.
Hoe krijgen ze een zwangere vrouw binnen tien seconden heel kwaad? Nou simpel je blokkeert gewoon haar oprit en gaat haar stoep open graven. Niet even aanbellen ofzo. Moet vandaag met mijn auto naar de garage dus lekker weer. Ik was echt net op tijd (maar goed dat ik altijd zo vroeg wakker ben, bedankt S. ). Met een beetje gemopper hebben ze de afzetting verplaatst zodat ik mijn auto kon verzetten. Nou ja toen hadden ze hem zo neer gezet dat ik de draai nog niet kon maken. Heb verdorie een Toyota Aygo! Kleiner kan haast niet pfffff, maargoed auto in de straat gezet en oprit is nu onbegaanbaar. Geen idee wat ze aan het doen zijn, want volgens mij konden ze geen woord Nederlands.
Volgens mij krijgen ze zelfs communicatie les! Haha Wij hebben een hbo'er in dienst, daar heb ik ook 2 jaar van gevolgd maar niet afgemaakt. Ik heb communicatie gehad hij dus ook, maar is soms heeeeel weinig van te merken
Deedeebowtie ik zou zelfs niet zwanger uit m'n plaat gaan. Zou zelfs denk ik de politie hebben gebeld! Is jullie oprit en er is niks gecommuniceerd vanuit gemeente of waterschap.
Het zit allemaal al weer dicht. Toen de stoep al open lag propten ze ineens een briefje in de bus dat ze glasvezel gingen leggen. Pfffff. En ik heb zo mijn dag niet. Ik krijg allemaal rekeningen van VGZ die ik alleen kan inlezen met mijn digiD en die krijg ik al weken niet aan de praat. Alles opnieuw aangevraagd en dan doen die stomme herstelcodes het niet. Ik kan daar zo niet tegen en ik ben echt alles behalve een digibeet. Kan ik weer tien minuten gaan wachten iedere keer...GRRRRRRRRRR!
Frustrerend allemaal! ! Werkt niet mee zo. . Ik heb een baaldag gehad op het werk. . Zo druk! Allemaal ellende zo. En pauze? ? Wat is dat. . De zorgzwaarte is enorm hoog en personeel wordt er alleen maar afgehaald ipv bijgevuld.. Dit was mijn dag. . En morgen wordt het nog leuker ahum helaas. . Optijd naar bed dus. . We geven gewoon het weer de schuld gana
Mijn bezoek aan het ziekenhuis zit er weer op! 29 oktober terug voor groei en doppler en dat iedere 2 weken herhalen. Beter dan iedere week er naar toe! De gyn zag geen noodzaak vaker te gaan gelukkig. Zij gaat ook gewoon uit van een genetisch bepaald klein kindje aangezien haar groei mooi gestaag gaat. Ze had het wel over eventueel wat rustiger aan doen qua werk en zo, maar op mijn werk zelf zijn mijn collega's erg meelevend en lief Ik dacht vandaag een groeiecho te krijgen, maar dat was dus nog niet nodig. Ze zei ook dat niet te vaak te moeten doen omdat je dan misschien onnodig ongerust wordt door ongelijkmatige groei. We mochten wel even spieken en haar hartje klonk dit keer als een galopperend paard Alles zag er goed uit met volle maag en blaas en ook het vruchtwater was prima. Intake ging ook prima met een gezellige vrouw. Afspraken inplannen was wat moeizamer, maar ook dat is goed gelukt op iedere keer de zelfde dag en tijd! Al met al een goed bezoek. Op de wachttijd waren we nu ingesteld, dus het viel mee. 1,5 uur dit keer. De vorige keer waren er andere dingen gezegd, maar ik ga maar naar deze gyn luisteren en dan komt het vast allemaal goed. Communicatie is toch vaak overal wel ver te zoeken. Of niet dan DeeDee Fijn hoor op de vroege ochtend zo'n actie! Volgens mij hoort bij ieder vak waar je met mensen te maken krijgt wel communicatielessen. Het moet denk ik gewoon wat vaker weer opgefrist worden hoe je ook al weer met patiënten of klanten om moet gaan.
Das heel simpel te verklaren helaas, ik heb weer de ellende van Veel te vroeg wakker worden en niet meer te kunnen slapen :x word er knap chagrijnig van. Overdag ben ik kapot. ...