Ovulatie en temperatuur deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat met de kleine uk Julias!
    Deedee heerlijk hè die aankondigingen op het allerlaatste moment en in dit geval zelfs pas nadat ze ermee waren begonnen ;)......

Brunette ook al een baaldag zie ik ,ik kan je de hand schudden die van mij is dus ook niet bepaald voorspoedig. ....
    Is het al december? ....dan heb ik 2 weken vakantie ingepland. ..kan niet wachten *zucht *

2. brunette85

brunette85 Bekend lid

29 dec 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    Haha bijna ;)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Pfff hier ook een baaldag :x

In de hypotheekofferte die we op 1 okt kregen stond niet dat ik overlijdens risici verzekering moest hebben VOORDAT de hypotheek geaccepteerd ging worden.
    Dit kreeg ik eergisteren pas te horen van ze :x:x

Ben dus nu al 2 dagen bezig met de hypotheekofferte en zowel de bank als de verzekeringsmaatschappij achter hun vodden aanzitten omdat de hypotheek uiterlijk 30 okt rond moet zijn (vermeld in de koopakte) omdat anders de koop ontbonden gaat worden.

Echt grrrrrr heb ik weer!! Stelletje eikels daar bij de bank... zucht!!
    Me man is helemaal in zak en as en ziet de koop al aan onze neus voorbij gaan.
    Kan ik de bank eigenlijk op een of andere manier verantwoordelijk stellen als 30 okt niet gehaald gaat worden? Zij hebben immers niet op tijd aangegeven dat dit geregeld moest zijn voor de acceptatie (ik dacht dat ik tot overdracht 21-12 de tijd had)

Er komt gewoon een hoop op me af nu... merk dat ik daardoor minder goed in mijn vel zit.
    Hypotheek, huis, verhuizen, zoon uit huis, de apk die erbij kwam.... en dat allemaal samen met de zwangerschaps perikelen (groei) en de fijne bijbehorende hormonen.
    :x:x het liefst duik ik ff weg onder een grote steen totdat alles geregeld is . Maarja zonder mijn dagelijks bellen gebeurd er helemaal niks.

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Wat een gedoe zeg RoGiJuLi. Misschien even voor informatie naar het juridisch loket bellen?
    Slordig hoor van de hypotheekverstrekker!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Ja het dossier is dus vanaf maandag door iemand anders overgenomen en die zag dus dat dit nog miste en nooit was doorgegeven.
    Ach, als Dela deze week nog de acceptatie mailt, dan gaan we het gewoon redden voor de 30e ;);) dus morgen maar weer Dela bellen :D

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Pfff dat is altijd stress rogi, volgens mij verloopt het bij niemand vlotjes dat soort dingen 😏

7. christine164

christine164 Actief lid

21 okt 2015
    183
    0
    0
    Hallo iedereen, en succes ermee rogi, vervelend die stress.

8. XmoonlightX

Welkom christine164.

9. christine164

christine164 Actief lid

21 okt 2015
    183
    0
    0
    Dankje moonlight! :) spannend :D

10. XmoonlightX

Wij kletsen hier al een tijdje..
    Ikzelf ben inmiddels al bevallen, maar klets nog steeds mee.
    Ben jij net gestopt met de pil en hoe is je cyclus? Dan hebben wij een beetje een beeld :D

Je temp lijst zou je in je handtekening kunnen doen , maar dat weet mamalap goed uit te leggen 😂
    Zo kunnen we goed meespieken bij je

11. christine164

christine164 Actief lid

21 okt 2015
    183
    0
    0
    Ik ben in april gestopt met de pil (dat voelde al een stuk natuurlijker haha) en nu deze ronde geeft FF geen eisprong aan, dus ik twijfel nogal als ik een eisprong heb gehad welke dag dat is geweest ( ik weet niet of je in mijn profiel mijn kaartje kunt zien?) ik vind het beste spannend allemaal, en heb niet veel geduld haha, maar we zijn er niet echt veel mee bezig nog, al hou ik wel nauwkeurig mijn temperatuur bij ;). Heb je 1 kindje moonlight? En ga je nog voor een volgende?

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    #3492 RoGiJuLi, 21 okt 2015
    Laatst bewerkt: 21 okt 2015
    Welkom christine.
    Helaas heb je geen handtekening en dus kunnen we niet meekijken met je kaartje.
    Temp je wel dagelijks rectaal, zelfde tijdstip voor het bed uitgaan?

*edit* net je foto gezien in je album. Ei denk ik op dag 24
    Hoelang waren je cycli hiervoor??

13. XmoonlightX

Haha nou voorlopig niet hoor:) De kleine is nu vijf maandjes .. Ons 1e kindje idd.

14. christine164

christine164 Actief lid

21 okt 2015
    183
    0
    0
    Nou verschilt van 26 tot 29 dagen, en ik temp elke dag zelfde tijdstip rectaal dus moet goed zijn ;)

15. christine164

christine164 Actief lid

21 okt 2015
    183
    0
    0
    Hoe kan ik een handtekening maken? Is wel makkelijk denk ik hihi. Leuk moonlight! Als je een oppasser nodig hebt haha ;)
    Vriendin van mij is afgelopen maandag bevallen van haar eerste kindje, dus bij mij begint het nu helemaal te kriebellen hihi.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Bovenin de site staat een bruine balk met links "gebruikersinstellingen".
    Daar moet je op klikken en dan links staat er ergens handtekening tussen ;)

17. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Welkom Christine!
    Nou eindelijk na weken weer kunnen inloggen bij digiD. Blijkt er dus een dikke rekening van het zh klaar te staan die ik twee weken geleden al had moeten betalen! Had mail gehad dat er een declaratie was gedaan waarvoor ik in moest loggen maar het bedrag zou automatisch geïncasseerd worden tenzij het hoger was dan 220 euro. Dan zou ik acceptgiro krijgen, ik heb geen acceptgiro gezien. Heb maar snel betaald en hoop dat ik geen aanmaning krijg. Ben normaal heel stipt met mijn rekeningen betalen. Niks voor mij dit pfffff. Ook wel weer confronterend deze rekening hoor. Al mag het resultaat er wezen :D

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.062
    15.642
    113
    Nabij Utrecht
    Fijn dat de digiD is opgelost en je bij je post kon
    Balen vd rekening maar denk echt dat ze wel al contact hadden gemaakt als je echt veel te laat was hoor ;)

19. christine164

christine164 Actief lid

21 okt 2015
    183
    0
    0
    Heb ik nu een handtekening rogi? Oh rot zeg dee dee, ik heb dat laatst ook gehad, kon ook daar niet meer inloggen bleek er ook een rekening open te staan, maar die heb ik volgends mij al betaald maar ze blijven volhouden dat het niet zo is, maar even bewijs gestuurd haha. Gegeliciteerd met je zwangerschap nog! :)

20. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Grrrmmmbbbblllll en daar zit ik dan half 4 in de ochtend klaarwakker. ........heb wel getempt werd wakker met een koude schouder boven de deken en de rest klam van het zweet.
    Temp zegt 37.0
    Gisteravond om half 10 gaf hij nog 36.9 aan.
    gister beetje buikpijn overdag.
    Normaal zit ik 0.2 lager dan mijn avond temp nog nooit gezien dat hij smorgens hoger was dan savonds:(

Ik wil slapen!

Sorry meiden voor mijn gezeur,maar het moet er even uit.

Ohw en Christine welkom!;)

Deel Deze Pagina