Hallo dames.. Ik lees met veel interesse mee vandaag en zeer benieuwd naar de testjes van morgenochtend.. Leuk ook met wat nieuwe gezichten hier Hier helaas al de hele dag een soort drukkende hoofdpijn. Zwaar irritant. Het was even minder nadat ik een paracetamol had genomen en was gaan liggen..Maar daarna kwam het net zo hard weer terug.. Wat wel absurd is..is dat lief meisje vandaag de hele dag aan het bewegen is! Zo apart.. Ik raakte al een beetje gewend aan af en toe een plopje.. Maar zoals ze vandaag te keer gaat.. Zou me niet verbazen als er opeens een jongetje in blijkt te zitten haha. Maar het is wel gezellig en leidt af van de hoofdpijn.
Wat vervelend zeg hoofdpijn! Weet hoe het voelt en hoe het je dagen kan beheersen. Hoop voor je dat het snel over is! Wat een heerlijk gevoel is dat, het getrappel in je buik dat mis ik soms nog steeds hihi
Wat leuk Julia dat babe nu goed laat voelen dat ze er is. Hopelijk zakt de hoofdpijn snel. Hier blijft mijn temperatuur hangen op 37.2. Nu deze ronde toch niets is mag mijn temperatuur wel zakken wat mij betreft. Ik wil de volgende ronde in.
Heerlijk dat getrappel Julia Balen vd hoofdpijn, hopelijk is het vandaag weg. Madelie, het duurt een paar dagen voordat de utro "uit je lichaam" is. Hopelijk is hij morgen gezakt en breekt het door zodat je weer verder kunt.
Ik hoop het RoGiJuLi. Zou bijna weer een testje uit de kast trekken Jouw babe ook nog lekker aan de trappel?
Ja beeb trappelt hier de hele dag door. Al tot aan vervelends toe. En vooral als ik 's-avonds in bed lig. Dan beweegt me buik gewoon mee Lastig om dan in slaap te vallen
Haha Julia ook meisjes kunnen druk zijn in de buik hoor. Mijn 1e dochter was een echte voetballer in de buik. En deze kan er ook al wat van alleen nog niet aan de buitenkant te voelen. Tja wat betreft de hoofdpijn: welcome in my world Alhoewel het de laatste week alleen nog in de ochtend is en 2 paractemols de hele dag de hoofdpijn weg houd. Hopelijk blijft het zo. Madelie tja dan mag het ook wel losbarsten ja
Nu was het men dochter die me wekte om 6 uur 😂 maar ff geeft nu wel een kruis, al twijfel ik of die het goed heeft.
Julia wat gezellig dat ze zich zo kenbaar maakt 😊 mijn beide meiden waren stevige trappers ik kon altijd hun voetjes pakken dus meiden kunnen er inderdaad ook wat van Wel balen van de hoofdpijn Ik bewaar mijn testjes voor de volgende ronde, temp is weer iets gezakt ...... Ik ben benieuwd naar de andere meiden!
Hier nog steeds 37.0 graden en ook nog steeds rugpijn. Toch heb ik gevoel dat ik toch ongesteldzou worden. Morgen is mijn NOD zie ik t vandaag pas op FF. Maar het is morgen dpo 13 dus ik hou het gewoon 14 dagen (overmorgen). ik voel mijn spanning nu een beetje aankomen
Jaleisha..ik ben benieuwd of je nog getest hebt vandaag! Melzoe..vrees ook dat je weer een volgende ronde ingaat..gezien je temp. Madelie..bij jou twijfel ik...maar ja die utro he.. En je zit nu 15dpo? Hier: gelukkig zonder hoofdpijn wakker geworden! Ga t rustig aan doen vandaag en hopelijk blijft ie dan weg. Neem jij 2 paracetamol tegelijk Mamalap? Dat durf ik nooit. Ik slik 500mg. Ik meende ergens te lezen dat je max 3000mg mag per dag verspreid over max 6x. Misschien komt het ook door mijn miskraam hoor..maar ben nu overal bang voor dat t kwaad kan.
Nee hoor overleg gehad vk en huisarts je mag gewoon de normale dosis hebben over 1 dag. Dat is zelfs 4000 mg verspreid over 1000 mg per keer. Gelukkig zit ik daar niet op, max wat ik nodig heb gehad 3000 mg per dag. Nogmaals gelukkig de laatste week niet vandaag zelfs nog niks nodig gehad ik denk dat de neusspray geholpen heeft echt zo fijn na 8 weken ellende
Ben weer thuis. . Heb ik getest. . Ik zag direct een vaag streepje. . Begint hij te drogen. . Is het weg. . Nee!! Kom terug :'( Vannacht dat ik echt opvliegers te hebben. Op momenten snikheet en rood hoofd. . Maar Net weer beetje bruin en streepje rood.
Misschien leuk om ff in je handtekening te zetten? Wij kunnen dan meekijken. Een grafiekje is wat makkelijker in 1 oog op slag te beoordelen. Hier staat hoe je dat doet. http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/585007-fotoles-fertility-friend-link.html
Sorry voor de late reactie. . Ik was doorverwezen naar de gyn. De gyn is hoofdbehandelaar en de fertiliteitsarts denkt mee en voerde soms wat testen/echo/samenlevingstest ed uit. De uitslagen kreeg ik weer via de gyn te horen. Ik heb het hele voortraject bijna gehad. . Nu nog een bloed test en daarna baarmoederfoto. Als dat binnen Is, wordt er een behandel plan opgesteld.
Ik kom net van mijn werk. . Dus heb nog niet geslapen. . Wel getempt omdat ik wil weten of hij hoger blijft dan dat ik begin vd dag getest heb. 37.4 net. . Ik ga nu naar bed en Temp dan echt. . Die vul ik dan in vanmiddag.
Ik begrijp het. Is ergens al iets uitgekomen? Geen beweeglijk zaad of wat anders? Was de samenlevingstest goed? Bij mij begonnen ze met kijken in de baarmoeder..was echt het allereeste wat ze deden bij de eerste keer gyn. Hebben ze bij jou nog nooit gekeken? Ik snap dat baarmoederfotoverhaal niet zo goed.. Bij mij zagen ze meteen de pcos. Echter alle andere testen hebben ze ook gedaan hoor. Beetje lullig als je aan de clomid gaat en achteraf blijkt je man slecht zaad te hebben ofzo (wat niet bleek overigens) Vind het allemaal wel lang duren bij jou..of is dat alleen mijn indruk? Je hebt het al best een tijd in je handtekening..