Morning!!! Ja temp nog hoog, voel nog van alles steeds... Maar mijn test vanochtend lijkt niet opgelopen te zijn in verhouding met gister..... Dus paniek en twijfel hier. Geen foto gemaakt, we waren aan de laten kant dus inladen en off to work.... Maar zit echt met n dubbel rot gevoel nu hier........
Hmmm... je zit nu op 14 dpo. Had wel een duidelijke test verwacht op 14 dpo. Op die van gisteren zag ik wel iets vaags, maar twijfelde heel erg aan de kleur (meer grijs)
He dames, wat vervelend die hoofdpijn! Maar wel heerlijk zo'n trappelend kindje dat je dan gerust stelt. Brunette ik blijf duimen hoor! Zou ook fijn zijn als het nu eindelijk raak zou zijn! Dat scheelt dadelijk die onderzoeken en anders zou ik daar toch flink achteraan. Madelie ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en het niet nog 3 dagen gaat duren. Dat je een testje wilt doen snap ik hoor! Ik zit over een uurtje weer in het ziekenhuis. Deze keer ga ik voor het eerst alleen. Moet zeggen dat ik er nu best tegenop zie. Wat nou als ik slecht nieuws krijg en de groei niet goed is....... Ze trappelt wel behoorlijk en dat stelt gerust, maar toch flinke spanning in mijn lijf nu.
Hey dames Ik kom zo af en toe eens binnenglippen in de topic. Niet fijn al die negatieve testjes! ik hoop volgende maand wat mooier nieuws voor ons allemaal. Ik wil graag even wat advies van de ervaringsdeskundigen hier . Ik heb bijna altijd een lf van 11 of 12. Ik zit vandaag op 14dpo, en temp nog steeds stabiel en geen rood gezien. Alleen af en toe wat buikkrampjes, verder niet. De test zei negatief gisteren. Ook is mn temperatuur beduidend lager dan normaal deze maand. Meestal haal ik vaker de 37.2, maar deze maand was t vooral 37.0 en laatste week ook 37.1. Denken jullie dat ik nog enige hoop moet behouden of is er een zeer kleine kans aangezien de kv2v5 negatief was? Ik weet trouwens zeker dat mn ei gesprongen is rond die dag die op FF staat, omdat ik een echo-onderzoek en bloedonderzoek heb gehad deze cyclus waaruit dat naar voren kwam.
Alles is goed met mijn meisje!!! Alle waardes prima en ze zit nu zelfs volledig binnen de curve!!! Ik ben zoooooo opgelucht na de vorige echo! Nu weer lekker genieten!
YEAH !!! Nu weer lekker verder gaan genieten op die roze wolk ! Ukkie heeft gewoon een heerlijke groeispurt gemaakt Mag je nu weer terug naar de VK voor controles of blijf je nu medisch??
Mijn stoere meid! Geen idee, maandag gesprek met de gyn. Ze gaven de vorige keer aan dat ze geen heen en weer wilden tussen vk en gyn, dus ik vermoed dat ik gewoon daar blijf. De afspraken staan ook al tot half december ingepland. We zien het wel Maar die roze wolk is wel weer mooi
Drop. . En door.. Raar hoor. Ik zie nu weer een streepje .. nu ben ik toch echt niet gek. Zou wel niet goed zitten en Doorbreken
Ik krijg het er niet op. Sws te licht voor dpo 13 . I cm mijn Temp daling icm mijn bruin/rood verlies. . Komt het er aan