Heb je een fotobewerkings dingetje op je telefoon? Daar kun je kiezen welk effect je wilt,dan staat negatief er ook tussen.
Ik vind dit toch wel duidelijk. ....Normaal bij een bewerking van de streepjes zie je hem niet zo duidelijk als nu bij jouw. Maar dat kan persoonlijk zijn
Madelie, ik zie hem en best goed eigenlijk. Maak eens een foto zonder bovenhuls?? Bekijk bijlage 479096 Bekijk bijlage 479097
Ja helaas elke maand. . 1 tot 2 dagen zo'n pijn en dan loop ik leeg. . Ik kan beter op de wc blijven zitten. . Zou me een hoop tampons schelen. Sterkte
Meiden ik weet dat deze nog niet positief is maar op FF nog steeds niet positief aangeven toch? En zal ik beginnen net klussen hihi of wachten op morgen?
Dat hoop ik niet madelie ik hoop gewoon dat de innesteling wat later was,waardoor je nu pas een streepje krijgt. .... of heb je wel al de buikkrampen?
Madelie. . Ik zie hem ook! ! Moet ik zeker weten mijn duimpjes omlaag halen of zou ik daar nog even mee wachten. . Spannend. ! Ik heb ook in 2009 een week na nod pas positief getest. .
Nee geen last van buikkrampen. Helemaal niets. En Brunette, je mag blijven duimen dat er niet iets op de verkeerde plaats aan het innestelen is. Dat is mijn grootste zorg nu.
Waarom zou je op ff positief invullen als hij negatief is? En pas beginnen met vrijen bij positieve test, want als ei pas 48 na piek springt zijn de huidige zaadjes toch al verloren gegaan. Tenzij voor de fun, dat kan natuurlijk altijd.