Wat leuk Brunette! Kom je hier je jurk showen?! Maar ga je nu weer aan de anticonceptie tot na je huwelijk? Nee toch
Ik ben op zoek naar zo'n soort jurk. . High low Met fuchsia schoenen. . Die heb ik al wel liggen hihi
Oooh fijn trouwen Brunette!! Ja dat regelen moet je nu wel mee gaan beginnen. Het kost allemaal behoorlijk wat tijd haha
Leuke jurk. Niet mijn smaak hihi ik ben getrouwd in een Sissi jurk Ik hoop dat je je droomjurk gaat vinden
Madelie fijn dat er nu enige duidelijkheid is, nu die temperatuur nog! Brunette leuk trouwen. Mooie jurk, ook niet mijn smaak ik hou niet van jurken haha
Ik had op mijn bruiloft ook een trouwjurk aan gebroken wit. Wat leuk brunette Meiden ik heb net om half 7 weer getest en hij is ietsje donker. Kan hij donkerder of is dat goed zo 😁
Hij kan nog wat donkerder maar hoeft niet perse zo te zijn. Ik zou vanavond rond 23 uur nog een keer testen of anders morgen einde ochtend. Maar zeker vanavond al ff gezellig maken
Jaa denk het ook. Vanavond aan de klus en morgenochtend weer testen. Toch nog een normale cyclus na mijn vroege miskraam. Normaal heb ik mijn eisprong op dag 14 en vandaag zit ik op dag 15 Maar we gaan pas morgen zien hoevaal dagen mijn cyclus dan is.normaal is het 27 dagen. Ik begon 17 oktober te bloeden dus als dag 1 geteld toen.
oehhhhh sexy! Niet helemaal mijn ding, ik trouwde net als Rogijuli in Sisi stijl 😉 maar als ik nu zou mogen kiezen zou ik voor lang en elegant gaan ,maar wel met meters lange sleep
Misschien heb je gelijk, ik ga het doen. Heb nu 2 testen over. Dan doe ik wel om 23;00 en de andere morgen ochtend. Om 12 uur ofzo Vanavond toch aan de klus dan Ik heb al laatst om 16:00 gedronken. Nu wil ik wel een energy drink drinken, kan dat kwaad zo voor mijn test of beinvloed dat niet?
Jaa ben al aan het drinken hihi en zou idd niks meer drinken, want als laatst had ik om 15:30 gedronken dus moet nog voorlopig niet plassen
Wat grappig..met ovulatietesten heb ik echt nog nooit om het drinken gedacht savonds. Nam altijd 2 koffie(decaf) en een glas fris.. Maar ze sloegen net zo had uit hoor.. Met zwangerschapstesten lette ik er wel op..3 uur niet drinken..maar dan wil je ook zooooo graag die streep
Hahaha echt he, ik ben echt geconcentreerd besig Eigenlijk zal het niet veel uitmaken omdat ik sinds 3 uur alleen koffie heb gedronken en net energy drink. Ow ja trouwens weer een (domme) vraag Manlief komt tegen 23:00 of eerder of later geen idee. Maar zal ik voor het klussen testen of erna