Ja ik denk dat hij nog wat lager zou zijn geweest als ik gisteren geen paar glazen wijn had gedronken. Maar gaat zeker de goede kant op.
Raar om te zeggen, maar fijn Madelie. dan kun je weer verder met volgende ronde, want het voelde toch al niet goed voor je.
Wat naar al die heftige buikkrampen zeg. Hoop dat dat snel afzakt. Bij mij loopt alles dan wel altijd raar zoals met mijn temperatuur en streepje gisteren maar geen buikpijn. Net ook de gevoelige favoriete test van hier gedaan, geen streepje, dus ik zit echt in een nieuwe cyclus. Maak mij over het algemeen niet zo snel zorgen, maar op ee bbz zat ik niet echt te wachten en dat schoot toch door mijn hoofd. Brunette leuk trouwen in Griekenland. Ja dan wordt een Sissi-jurk wel erg warm.
Toch balen dat jullie allemaal naar een nieuwe ronde zijn. Maar om het positief te bekijken! Nieuwe ronde is nieuwe kansen! Ik ga weer heel hard duimen voor mooie eitjes en eisprongen over twee weken!
Lief Goldfishie! wij duimen met zijn allen dubbel zo hard dat jij deze ronde twee roze streepjes op de testjes gaat plassen
Madelie..je vriendin..(en de donor) wilden zelf ook zwanger worden vd zomer. Zou ze het je vertellen als het gelukt was? En zouden zij t niet een beetje ongemakkelijk vinden als jij wel zwanger raakt..maar t hun niet lukt? Lijkt me zo'n vreemde situatie. Praten jullie daar over?
Allemaal een goede morgen nog. Ik duim ook voor positieve testen en eisprongen... Zoals gedacht was piek gisteravond. Hij loopt nu af. Net getest, had nog niks gedronken.. Waarschijnlijk eisprong toch maandag? Als ik vandaag tijd heb ga ik misschien toch nog een doosje halen om te kijken hoe hij afloopt En maandag weer klussen? Kan zowiezo alleen in de avond. Testen; eerste 31oktober ochtend 12:00 Tweede 31 oktober avond 18:30 Derde 31 oktober avond 21:45 Vierde 1 november ochtend 11:30
Ik zou vandaag nog weer klussen en t niet uitstellen tot morgenavond. Het klopt dat het binnen 48 uur gebeurt..maar het kan dus ook vanmorgen geweest zijn. Ik heb wel eens savonds om 11 uur ver positief getest en smorgens om 8 uur was het eiblaasje gewoon helemaal weg bij de echo. Nou was dat na gebruik clomid..maar toch.
Heb even bijgelezen hier, had gisteren een verjaardag en oppas dus ff gezellig avondje gehad met ml, af en toe echt wel lekker! Madelie, fijn dat je nu duidelijkheid hebt, toch wel dubbel gevoel denk ik? Ik duim dat dit jouw ronde wordt!
Ze is toch nog niet gestopt met de pil. En we kunnen gelukkig over alles praten. Zijn allebei open en vrij direct. Niks is raar en alle mogelijkheden komen op tafel. Ze heeft er ook totaal geen moeite mee dat zij mij nu helpen zwanger te worden. En juist door mijn miskramen is zij zich er erg van bewust geworden dat zwanger worden niet vanzelfsprekend is.
Nee hoor voelt niet dubbel want had juist gevoel dat het niet goed was dus blij dat ik nu in de volgende ronde zit.
Ik denk dat het idd beter is om vanavond weer te klussen. Ik voel pijn aan mijn zij, hoogst waarschijnlijk eisprong Kan wel toch? Ik ga straks in de avond als ik tthuis ben weer testen, ik ben nu niet huis. Toch klussen he vanavond? Want ei springt toch binnen 24-48 uur
De pijn die je voelt is de laatste groeispurt van het ei. Ik denk dat je ei morgen gaat springen, maar vanavond zeker nig wel klussen hoor
Vanavond zeker klussen want test loopt langzaam af wel netjes. Linker is van de ochtend en rechter is van net maar had wel beetje gedronken maar zal ook niet veel uitmaken denk ik want eisprong komt zeker eraan. Aflopende testen, pijn aan mijn zij en nog rekbaar slijm heb ik op dit moment. Ik ben niet te laat met klussen toch? Zou hij toch gesprongen zijn?
Nee hij is zeker nog niet gesprongen gezien je klachten. Ik zet nog steeds in op morgen en dus dinsdag je eerste tempverhoging
Jaa dat kan idd. Had vandaag nog een temp van 36.6 Heb een rare kaart, door mijn miskram niet op tijd begonnen met tempen. Gister heb ik op FF positieve ovu test aangegeven en vandaag ook maar moet ik dat niet doen? Omdat nu van vanavond niet meer donkerder is. En waarom krijg ik die open bolletjes terwijl hij op am staat.
Vandaag was je test niet positief (beide testen niet). Dan moet je hem dus ook niet invullen. Hij geeft open bolletjes omdat je verschillende tijden hebt ingevuld bij je temp.