Ovulatie en temperatuur deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Welkom Secretangel. Ik ben DeeDee 34 jaar oud en momenteel zwanger van ons tweede kindje. Ik heb al een zoon van bijna 4 jaar oud, dit tweede kindje kwam helaas niet spontaan maar na 6 IUI pogingen ben ik eindelijk zwanger. Helaas door heel wat nare gebeurtenissen het afgelopen jaar kan ik slecht genieten van de zwangerschap, maar ik heb iig genoeg hulp. En dit is ook een prima plek om stoom af te blazen. Succes ik hoop dat je snel zwanger bent.

Bedankt dames voor alle lieve berichten. Iemand vroeg of ik nog naar mijn andere therapeut blijf gaan. Ik ga er zaterdag sowieso heen (afspraak stond al) en daarna moet ik even kijken. Ik moet er drie kwartier voor in de auto en moet kijken of dat zo nog lukt. Maar mijn man wil me eventueel ook nog wel brengen. Ik voel me wel prettig bij haar dus wil daar wel blijven. Na mijn zwangerschap moet ik sowieso terug want we starten nog een EMDR traject. Die praktijkondersteuner is dus puur extra. Dat is op 5 minuten en mijn HA en therapeut vinden het belangrijk dat er nog een extra iemand in de buurt is. Nou we zullen wel zien hoe het volgende week donderdag loopt.

2. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Welkom Secretangel! Klets gezellig mee! :)

Ik ben Goldfishie en al sinds feb 2013 bezig om zwanger te raken van ons eerste kindje. Helaas tot nu toe nog niet zwanger geraakt. Inmiddels zitten we in de MMM en al een aantal iui's gehad. Deze ronde hebben we een (verplichte) rustronde. Mijn nod is komende zondag, als dan het rood weer komt dan gaan we verder met iui met extra hormonen.

Mijn tempkaartje staat in mijn handtekening! ;) :)

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Deedeebowtie goed dat je voor nu even wat extra ondersteuning krijgt. Je hebt zoveel meegemaakt het afgelopen anderhalf jaar en dan die hormonen erover heen maken sowieso al wat neerslachtiger, dat het echt geen schande is. Juist heel dapper en goed dat je aan de bel trekt. Nog ff de laatste loodjes meid. Knuffel

Goldfishie 37.10 is dat nu wat hoger voor jouw doen op 10 dpo? Ik dacht dat je meestal rond de 36.9 aan 37.0 zat? Kan ook aan mijn geheugen liggen natuurlijk ;)

4. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    ja, volgens mij wel. Ik heb net mijn (volledige) kaartjes gekeken en de waardes op 11 dpo liggen tussen de 36,8 en de 37,00. 1x 37,2 en 1x 36,7 gehad op 11 dpo.

11 dpo is nog wel voor de gebruikelijke drop.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Duim duim duim voor Goldfishie!!

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahhh gelukkig tasten de hormonen nog niet mijn geheugen aan ;)
    Neem je morgen weer temperatuur goldfishie?

Duimt heel hard mee!

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik hoop het zo GF.

Zo net twee uur heel lui op de bank gelegen. Zoonlief is wennen op de basisschool. Moet hem zo weer gaan halen, jammer had van mij nog wel wat langer mogen duren. ;) En ik denk dat ik dadelijk een gillend speenvarken mee moet sleuren als hij in zijn eentje naar huis moet en de rest mag blijven...(goh zou hij er aan toe zijn??)

8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Mamalap: ik denk pas vrijdagochtend. Donderdag is altijd de drukste dag van de week en moet ik echt op tijd in de auto zitten richting werk.

9. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Spannend goldfishie. ...Hopelijk blijft hij zo hoog deze ronde we gunnen het je allemaal zo!

Hier een geweldige dag. .....kleine meid kijkt een filmpje .
    muziekje aan stofzuigen, dweilen, kussens van mijn hoekbank getrokken en in de wasmachine gepropt met dash citrus 😊 ruikt zooooooo lekker, ....... aanrecht lekker gepoetst ,straks lekker boerenkool stamppot maken. ....

Ik ben gelukkig met de kleine dingen des levens 😉

10. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Oh heerlijk Melzoe! Je mag hier ook komen helpen poetsen :D
    Wij zijn fijn vlooien aan het bestrijden :x
    Ik trek het alleen niet meer om de bank helemaal uit te zuigen, dus dat doet vriendlief. Lekker alles aan het wassen en net omgevingsspray gehaald, dus vanavond weer flink aan de slag.

Goldfishie mijn duimen draaien op volle toeren voor je!!! Hoe voel je je?

DeeDee fijn dat je ook naar de ander kunt blijven gaan. Toch prettig als je je daar zo op je gemak voelt. Hopen dat deze therapeut in de buurt ook goed voelt.

Ik begin morgen avond al met mijn net aangemelde zwangerschapscursus! Ben benieuwd! De donderdagavond komt me eigenlijk helemaal niet goed uit de aankomende 3 weken, maar het is maar 4x, dus dat scheelt. Vraag er 1 van die dagen wel lekker vrij als ik ook naar het ziekenhuis moet.

11. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Goldfishie, ik duim echt ook voor je.

Even snel reageren want ben op werk, mijn eerste werkdag hihi.
    Temp was hoger vandaag 37.1 :D dpo 2

12. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland

:$ ohwjee das zo niet leuk! .....ik ben allergisch voor die kriebelaars krijg er mega bulten van.....als er ook maar 1 zo'n kriebelbeestje is dan komt hij naar mij :x mijn man zegt altijd t zal ook weer niet 1 vlo en jij wordt weer gebeten. ....
    Gelukkig heb ik geen katten meer en onze hond is gelukkig vlo vrij.
    Maar ik ben er vreselijk alert op.....Dus als je het niet erg vind sla ik je aanbod af:D

Veel succes met je aanval op die vreselijke kriebelbeestjes!

13. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Nou dat valt me tegen hoor! Hahah nee hoor!:p Wel heel vervelend dat je zulke bulten krijgt! Komt vast snel goed hier hoor. Ik zie al geen levende meer. Ze zaten maar op 1 hond, de andere hond en de binnenkat zijn nog goed beschermd denk ik. Maar deze dame zwemt graag, dus zal wat sneller uitgewerkt zijn. Dus alleen de eitjes en poppen nog weg zien te krijgen, wat 4 weken geleden dus duidelijk niet gelukt is :x Hopelijk zijn we er hierna voorlopig wel weer vanaf!

14. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Welkom secretangel!
    Ik klets hier ook al tijden mee, ook met tempkaartjes maar inmiddels zes maanden geleden al weer bevallen .
    Ik had een wisselende cyclus en was na 13 mnd zwanger (incl ma bij 10 wk)
    ( hoezo we kletsen al lang 😂 )
    Nu aan de ac, maar blijf gezellig hangen hier :D

15. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Welkom secretangel! Ik ben Dracaena en ik ben 25 jaar oud. Zwanger van de eerste na 11 rondes na verwijderen van spiraal welke ik 8 jaar heb gehad. De laatste twee getempt en dat heeft me wel inzicht gegeven met behulp van deze dames.

Blergh vlooien. Hier ook weer last van. De hond schijnt er allergisch voor te zijn. Zo kwam ik er wel achter dat ze er last van had. Dus maar gelijk de 3 katten ook weer behandeld.

Julias als je ze behandeld met een middel maar imidachloprid in zit worden de eitjes die ze leggen gelijk onvruchtbaar. Alleen is er tegen poppen niets te doen. Daarmee moet je wachten tot ze uitkomen dan pas helpt de omgevingsspray. De fleagard van Bayer is een goede. Is geen poederspray dus kan je ook niet op zuiger en als die poppen dan eindelijk open komen (vaak stofzuigen kan helpen ivm de trillingen) werkt die spray goed.

Ohh en dames ik ben nog steeds op zoek naar een goed zittende positie legging. Ik kan er gewoon niet aankomen :(

16. XmoonlightX

Ik trok gewoon een veel te grote legging aan, trok ik lekker over mijn buik heen 😂

17. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Hee meiden, mag ik ook met jullie meekletsen 😊. Lees al een tijdje stiekem mee, vind t altijd gezellig zoveel als dat er gekletst word.

Ben 25 jaar en al mama van een mooie dochter van 5 jaar. Wij zijn nu 14 maanden bezig voor een 2e kindje ( 1e kindje van ons samen ). Hebben ons ook al laten onderzoeken, maar gelukkig was er niks aan de hand!
    Wel clomid gekregen om mn cyclussen weer normaal te krijgen. Ga ik de volgende cyclus mee beginnen. Spannend!

Liefs

18. XmoonlightX

Welkom priscil..
    Jouw cyclussen lijken een beetje op de mijne.

19. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Ohh blegh, irritant hè!! Er is echt geen peil op te trekken 😝

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.047
    15.638
    113
    Nabij Utrecht
    Welkom priscil89.

Meiden, heeft iemand van jullie ervaring met bekkeninstabiliteit??

Deel Deze Pagina