Geloof me.. ik verander de naam dan gewoon als hij mij dat zou flikken Maar gelukkig zijn we het over onze naam eens
Wij ook. Heb al naamslinger gehaakt en ons naambordje bij de deur aangepast. Vriendin van mij is na mij uitgerekend maar beviel eerder vorige keer en ik ging over tijd. Heb al gezegd dat ik niet meer verander. Ook al zou ze dezelfde naam hebben.
😉 daarom kies ik dus ook voor een dubbele voornaam, dan kunnen ze later zelf kiezen hoe ze aangesproken willen worden. Ik vond het niet zo'n ramp hoor, de naam die ik het allerbelangrijkste vond was de tweede namelijk Brianna, die vond ik heel erg mooi
Zo melzoe gelukkig zijn wij het ook eens over de naam voor geboorte. Alhoewel we nu nog geen keuze hebben gemaakt. We hebben nog 2 namen in de running. Ach we hebben nog even.
Tja me man heeft ook 2 voornamen. 1e naam .. en 2e naam (echt verschrikkelijk oudbollig en kerst-achtig) is een vernoeming naar zijn oom. Helaas heeft zijn vader bij de aangifte de namen pef ongeluk omgedraaid. Die "kerstnaam" is dus zijn eerste naam . Maar wij noemen hem gewoon bij zijn 2e naam. Tenzij ik hem ga pesten rond de kerst 😂
Namen vind ik echt heel lastig. Ik vind erg weinig namen echt mooi. Zo weinig dat ik er nu geen eentje zou kunnen noemen
Wat ben jij gemeen .....De arme man Och madelie soms borrelt er zomaar iets in je op een naam in een boek of een naam uit een aftiteling van een film....het komt vanzelf hoor
Nou echt niet dus! Ik heb hetzelfde als Madelie, vind weinig namen mooi een echte pietlut en het komt niet vanzelf. Het kost bloed, zweet en tranen een naam bedenken. Alleen de 1e naam ging zo, was een spontane ingeving.
Ik bedoelde alleen te zeggen dat je vaak wel inspiratie kunt opdoen op die manier niet dat het je zomaar komt aanvliegen een naam
Mijn Fysiotherapeute heet Alies..maar toen zij geboren werd mocht haar vader haar niet zo laten inschrijven. Want..zo zei de beambte..deze naam kwam niet voor in hun register. Dus nu staat er Alice op haar paspoort want dat mocht wel. Belachelijk. Vroeger niet altijd beter he... Ze gebruikt bij alles overigens gewoon Alies..alleen niet bij t boeken van tickets enzo.
Hier eindelijk het rood! Straks gelijk bellen voor een afspraak en de gonal en pregnyl bestellen. Ze waren net steeds in gesprek. Wij hebben trouwens al een meisjesnaam sinds sept/okt 2013.
Fijn dat je verder kunt Goldfishie!! En ik duim me suf dat jullie die naam snel kunnen gaan gebruiken!!
Hai meiden!! ff bijgelezen weer.. Succes goldfishie, hoop op de finale ronde deze keer Grappig eigenlijk.. Mijn beide kids hebben zowel y als i in hun naam! Maar ze hebben wel namen uit hun vaders roots, dus niet de meest simpele namen
Morgenmiddag de eerste echo en woensdagavond starten met gonal. Ik hoor morgen welke dosering en wanneer fm1 is. Waarschijnlijk lager dan 75. Hopelijk krijg ik deze ronde gewoon twee mooie eitjes en ook de iui.
Duim gold. . Meisjes namen vind ik makkelijker dan jongens namen.. Daar zitten wij echt nog niet op 1 lijn. . Ik hou van de korte bv milan en hij van jermaine ofzo.. verschrikkelijk vind ik dat. . Meisje ook kort maar zitten we aardig gelijk met de namen. . Moeilijk. . Ik vind ook weinig leuk of slechte associatie.
Helaas.... weer een ukkie. Hoofd liep een paar dagen voor. Buikje iets achter en benen 1,5 week achter. (Ze vroeg al of mijn andere kids ook nu nog klein waren voor hun leeftijd) Hij wordt nu geschat op 940 gram (geen idee wat normaal is met 27 wkn). Hij zit nog niet op de onderste groeilijn maar hij moet niet gaan afbuigen. Verwacht wordt dat als hij zo doorgroeit hij ong. 3 kilo zal zijn met 40 weken, maar de 40 haal ik niet (geplande ks) dus ik verwacht ook deze zo rond de 2500-2700 gram.... mits hij dus nu niet nog verder gaat afbuigen. Maar eens kijken wat mijn gyn er zo van zegt.
Ben benieuwd Rogijuli! 940 gram voor 27 weken klinkt redelijk normaal in mijn oren. maar goed in onze families ook allemaal ukkies. Mijn dochter ook 2750 gram met 39 weken. Ik snap met jouw achtergrond dat je liever dit niet gehoord had duim nog even dat de gynaecoloog jou moed in kan praten.