Ja madelie temp is idd hoog, hoop dat hij zo blijft, wat is utro eigenlijk, zie het veel maar weet niet wat het is
Ik had al even gekeken bij je madelie maar ik dacht dat het al van de utro kwam je stijging dan is ie inderdaad al lekker gestegen.
Helaas wel. Daardoor heb ik iedere maand weer hoop. Ik krijg zelfs behoorlijk duidelijke streepjes. Maar als je je foto plaatst dan kijken we even mee.
Utro is utrogestan wat progesteron bevat. Dit zorgt voor goede opbouw van baarmoederslijmvlies wat de innesteling vergroot. Ook verlengt het de luteale fase voor bij wie die tekort is.
Dat is lief maar ik krijg hm niet eens op de foto. Misschien morgen bij daglicht. Had net een topic gelezen van iemand die constant dat soort streepjes heeft en niet zwanger is. Ik dacht juist dat dat DE testen waren. Maar loop geloof ik wat achter Bekijk bijlage 481258
Eerste keer getempt om half 4 was 36.7 slokje genomen van mijn drinken die ik mee naar boven had genomen en weer in slaap gevallen tweede keer tempen om half 7 temp stond op 36.9 ei is geweest. ....maar moet hem nog op het gemiddelde zetten Vind het wel leuk staan zo al is het niet reëel
Haha melzoe, eitje is geweest dat is belangrijkste. Nu weer wachten...... Water ik zie ook niks. En ja ze geven indrogers, maar toch zijn het wel de testen. Ze reageren wel het mooist en als eerste. Behalve de nieuwe predictor die is beter, maar stuk duurder.
Precies mamalap dat mijn ei is geweest is het belangrijkste. ....ik vond hem wel lang duren voor hij eens op weg ging
Precies mijn gedachte rogi Nu hopen dat hij verder zal gaan stijgen en hoog blijft. .....ik neem weer plaats op het wachtbankje