Ovulatie en temperatuur deel 3

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    als dat zo is stuur ik jullie allemaal een kaartje ;)
    maar dit gebeurt meestal een week voor nod daarom is het niet vreemd.

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Yeah Deedeebowtie verlof :D :D lekker meid. Hier ook aan het aftellen, maar ben ook weer zo extreem moe zondag bijna hele dag liggen slapen.

Madelie ik acht de kans ook nog klein en zou ook gestopt zijn met de utro. Wel weer echt balen, Grrr :(

MelZoe inderdaad veel te vroeg om ongi aan te voelen komen, 7 a 8 dpo is progestogen op z'n hoogst dus lichaam is daar zelfs niet mee bezig. Misschien eerder last van innesteling. Ik hoop het meis.

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ja ging later fout in de zwangerschappen.
    1x licht positief getest op de Clearblue wonder testen die later weer negatief was. Dus denk toen biochemisch maar dat is uitzondering geweest.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Ok..... dan is het niet erg als je nu stopt en eventueel weer verder gaat als je toch onverhoopt die posi test krijgt. ;)

5. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Deedee: lekker verlof, hopelijk kan je ervan genieten!

6. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Dag dames
    Ik heb even een vraag over mijn kaartje.
    FF heeft vandaag een rood kruid neergezet alleen nu is mijn basale temperatuur best hoog vergeleken met mijn temperatuur, komt denk ik door die ene piek op cd 13.
    Heb toen alles goed gedaan, zelfde tijd, rectaal zelfde uur slaap. Alleen heb ik toen met een dikke fleece pyama geslapen en normaal zonder pyama.
    Als ik die dag temp lager zet, zoals de dag erna, gaat die lijn ook naar beneden

Wat denken jullie? Staat die lijn goed zo of zal ik me temperatuur op cd 13 veranderen?

Oh en de witte bolletjes van na me eisprong is omdat ik later getempt heb omdat ik nachtdienst heb gehad

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Clarajilla ik zou hem op discard zetten als de situatie echt anders was ;)

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Alles was hetzelfde alleen het verschil was dat ik een een dikke pyjama sliep en normaal gewoon in ondergoed.

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jepp dat is andere situatie.

10. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Oh oké dankje! Dan zal ik hen op discard zetten!

11. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ik kan weer opgelucht ademhalen!!!!!!!!
    Met de Guo niets geks gevonden en deze beste man heeft best ruim gemeten. Alles kwam boven alle andere metingen uit, maar goed de buik zat ook weer binnen de lijntjes, dus ik ben weer gerustgesteld. De maag en blaas waren weer mooi gevuld, dus het zal vast weer redelijk op schema liggen. In ieder geval groet ze door en werkt alles en daar gingen we voor! Hoppa! Zo weer even werken en dan lekker 2 daagjes vrij.

12. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Wat fijn Julias!! Maar heeft deze persoon nou niet te ruim (en dus fout) gemeten?
    Of heeft hij wel netjes binnen de omtrekken gemeten?

Waarschijnlijk zat ze de vorige keer dus tegen een groeispurt aan :D

Om de hoeveel weken/dagen heb jij nu eigenlijk groei echo's?

13. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Ohh deedee wat heerlijk zeg verlof! De laatste dingetjes klaar maken en dan vooral genieten! 😊

Hé wat balen weer madelie.. hopelijk snel wel raak. Je zal er wel gek van worden als dat keer op keer gezegd word maar goed.

Mamalap rot dat je zo moe bent, zeker als je moet werken. Duren de dagen zo gigantisch lang! Blegh.

Melzoe hopelijk positief nieuws eind deze cyclus!

Rogijuli je hebt t aardig druk meid! Wel beetje aan jezelf denken voor zover t lukt hé.

Pfoeh kan jullie niet bijbenen joh.. haha er word zoveel geklets en dan wil ik antwoorden en dan weet ik niet meer wie wat heb gezegd en wat er nou precies gezegd is. Dus m'n antwoorden zijn miss beetje kort maar niet zo bedoeld.

Hier vandaag dag 30 en nog geen eisprong gehad. Wachten geduldig af ☺

14. priscil89

priscil89 Bekend lid

17 sep 2014
    582
    34
    28
    Vrouw
    Wat fijn Julias dat 't er gewoon allemaal netjes uitzag!
    Altijd weer fijn om te horen, dalijk dubbel en dwars van je vrije dagen genieten en van je trappelende meisje in je buik! ☺

15. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ohw wat een opluchting Julias!
    Nu lekker gaan genieten en niet meer piekeren hoor ze doet het gewoon prima daar binnen .

Mamalap misschien een pauze dagje nemen?

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Julias fijn dat het allemaal prima bleek te zijn. Inderdaad wanneer krijg je nu weer?

Net 2 dagen vrij gehad en redelijk gerust. Ik heb helaas ook steeds meer pijn heel laag in de rug en billen straalt zelf uit naar mijn rechterbovenbeen. Zojuist na hele dag twijfelen assistent huisarts gebeld. Zegt ze doodleuk eerst overleggen verloskundige, Grrr ben al zo slecht in überhaupt bellen. En ik ken mezelf morgenvroeg gaat het wel redelijk tot dus begin middag waarschijnlijk, waardoor ik dan weer niet bel.

17. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Dat klinkt alsof je hetzelfde hebt als ik had bij de jongste, bij mij zat er een zenuw bekneld en dat is echt vreselijk pijnlijk.
    Misschien vragen of je naar de fysiotherapeut kunt?
    Als je ermee blijft lopen word het alleen maar erger hoor en dat kun je er straks niet bij gebruiken als je moet bevallen.
    Ik zou gewoon even op je tanden bijten en toch eventjes dat belletje plegen ;)

18. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ik denk wel zeker dat hij ruim heeft gemeten. Ik vroeg hem dat nog, want alles zit boven haar lijn, maar hij zei dat het allemaal anders wordt gemeten maar wel goed zit. Dus of het TE ruim is weet ik niet. Ik heb natuurlijk meegekeken en denk dat hij er wel meer overheen zat dan op de lijn. Het is allemaal ook zo millimeter werk natuurlijk. Maar als ik alles in gedachte gelijk trek, dan zit ze nog met haar buik een stuk beter dan dat het was. Haar maag en blaas waren nu ook mooi gevuld, dus dan zal ook schelen.

Ik moet normaal iedere 2 weken voor de groeiecho en doppler. Nu heb ik deze week de guo tussen de controles in gehad en dan volgende week donderdag de gewone controle weer en dan de week erop alleen de doppler er tussen. Dus voor nu even wekelijks, tot ze het weer vertrouwen denk ik of zo. Hopelijk is die aparte doppler niet nodig, want dan moet ik weer naar een andere locatie.

Ik merk nu ook dan de spieren onder minder goed gaan werken :( Hoesten en relaxen gaat niet zo goed samen... Morgen even wat hoestpastilles inslaan of zo, dan kan ik genieten van mijn vrije dagen.

He Mamalap, wel bellen hoor! Dat klinkt echt niet goed!

19. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Ha dames,

Ik ben dr nog :) En lees dagelijks mee.. alleen reageren lukt niet echt veel.. Net een nieuwe opdracht binnengehaald die natuurlijk nog voor de kerstvakantie af moet.. Dochter is van t weekend van kamer verhuisd naar beneden en daar ook heel veel tijd aan besteed (verfen behangen) en nu natuurlijk weer druk op zoek naar wat extra meubeltjes voor haar kamer (om op te knappen - tafeltje.. kastje.. stoeltjes..)..
    Daarboven is manlief deze week jarig en komt zaterdag de stucadoor (om 7.30!!) een deel van de gang afwerken.. Pff..
    Gelukkig lukt het nog allemaal een beetje.. maar nu wel moe hoor!

Even kort.. Deedee.. verlof YAY!..
    Julias.. mooi weer op schema.. ikke nu al nerveus voor de IRIS volgende week..
    Rogijuli.. jij ook drukke dagen hoor ik.. blij dat wij zelf in elk geval niet verhuizen haha.. alleen de kids van kamers..

20. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Dat is druk, maar wel leuk druk Julia .
    Altijd leuk kamers opnieuw inrichten ;)

En alvast van harte gefeliciteerd met je man, gezellige dag gewenst.

Deel Deze Pagina