Mwah, niet noemenswaardig. Maar komt hoop ik vandaag wel op gang na de daling. Utrogestan kan de menstruatie tegenhouden. Hoop dus dat dat het is. Anders ga ik me, aangezien ik vorige cyclus een curretage heb gehad, weer zorgen maken over mogelijke Asherman.
Mooie hoge temperatuur weer Sasjuh. Heb je een testje gewaagd? Je temperatuur heeft een extra stijging gemaakt rond de de periode dat het innestelen plaatsvindt.
Dat probeer ik mezelf ook te vertellen idd 😉Maar toch ga je meteen weer negatief denken. Ga t woensdag weer proberen!
Madelie hopelijk breekt het vandaag door dan kun je verder. Knuffel meid. Sasjuh mooie temperatuur hoor. Ik testte 8 dpo ook nog negatief. Ik was al vroeg met 9 dpo.
Mooie temp Sasjuh! Je had meer kans op een nega test dan op een posi test op 8 dpo . Zeker de hoop nog niet opgeven! Het ziet er perfect uit!!
Ik heb de 25e een afspraak maar weet niet of ik dan een echo krijg (ik hoop het wel). En anders pas met de 20 weken echo halverwege september. Ik probeer daarom ook een geslachtbepaling te regelen voor over 2 weken.
Balen Madelie, maar we gaan gewoon voor een volgende ronde! Sasjuh ik testte zelfs op 10 dpo nog negatief. Dus idd zegt dat niks Vanavond echo. Ben benieuwd!