Goedemorgen lieve meiden, Sorry dat ik niet heb meegekletst laatste dagen, ontzettend druk gehad en nog steeds. December! Haha Madelie wat ontzettend balen zeg meid!!
Hii meiden,, Hoe is het hier?.. Gister uir het niet kl beetje bloed verlies.. Ik d8 ongi zet door,, vandaag nog niks te zien.. We gaan het afwachten.
Spannend Lindy.. En balen Madelie..ik begrijp je frustratie. Je zou haast gaan zoeken naar een backup donor..maar die liggen niet voor t oprapen.. Hier..eindelijk aan t opknappen van weken hoesten en ander ongemak. Zo blij dat ik eindelijk weer wat gedaan krijg..
Zat ik gisteren aan te denken aan een backup. Maar ja....wie? Beterschap Julia, het heerst vreselijk momenteel.
Hey meiden Jammer van je donor Madelie. Mooie buik Rogi! En succes met verhuizen! Ook ik ben erg druk geweest de afgelopen dagen, dus vandaar even wat stil aan mijn kant. Mijn dametje gisteren ook weer goedgekeurd en redelijk opgeknapt. Verder niet echt iets te melden.
Hier weer groeiecho gehad. Hoofdje exact op wekenduur. Beentje iets kleiner (eerste meting 29+4, tweede meting 30+3) en buikje is wat afgebogen van de curve tov 4 wkn geleden (eerste meting 29+4, tweede meting 30+1). Hij weegt nu 1491 gram. Ze heeft wel de laagste metingen aangehouden en toen de gyn de beeb via de buitenkant ging voelen, voelde hij wel groter dan 1500 gram aan Volgens de gyn nog steeds geen reden tot bezorgdheid of extra (bed)rust nodig. 1,2 kilo aangekomen in de afgelopen wkn en bloeddruk weer netjes.
Fijn dat het zo goed gaat met alle beebjes. Madelie dat is echt balen voor jou. Een donor vinden is al lastig zat laat staan een backup.
Hier ging fm prima. Rechts alleen mini eitjes, die doen deze ronde niet mee. Links meerdere eitjes, maar nog geen boven de 12 mm. Heb nu vrijdagmiddag fm2.
Super Rogijuli! fijn dat het goed gaat. Goldfishie mijn duimen draaien mee. 2 of 3 mooie zou fijn zijn.
Goldfishie spannend Rogijuli hoe gaat het met verhuizen? Hier daalt mijn temperatuur ga me maar voorbereiden op mijn menstruatie.
Ohw balen zeg. . Ik zag net je kaartje. . Ik lees niet altijd meer trouw mee, maar was benieuwd. . Bah bah. Hopelijk heb je deze teleurstelling wat kunnen verwerken