Als je hcg super hoog is en er geen vruchtje in bm zit, dan gaan ze misschien operatief kijken of er een vruchtje ergens anders zit En aangezien je testen oplopen en je verdikt slijmvlies hebt , lijkt mij een bbz logisch
Oke, maar mijn hcg zal niet super hoog zijn, want hoogste wat ik heb gehad is een 2-3 maar mn testjes lopen deze week ineens wel op.
Nou was bij mij het slijmvlies na het verliezen vh vruchtje ook nog verdikt, dus moest toen nogmaals die tabletten inbrengen
Hopelijk weet je snel wat er aan de hand is Ik ben vrij , dus ben hier om je de ondersteunen ( voor zover dat kan 😉
Monique, ik snap dat je bent geschrokken zeg!!! Kwam speciaal even hier om te kijken hoe het met je is gegaan! Poeh wat een naar bericht.. Ik dacht juist dat de hcg heel hoog zou zijn met een bbz en op je testjes lijkt dat niet overeen te komen dan toch.. Jeetje, nou afwachten meissie.. Hou je goed... knuffel!!!!!!!
Er is geen zwangerschap te zien in mn bm, men hcg zal niet hoog zijn maar loopt wel op . Bedankt voor je berichtje meid!
Monique: hele dikke knuffel voor jou!! Ik vind het behoorlijk heftig en dan alsnog onzekerheid voor wat er nog gaat gebeuren de komende dagen.
Bedankt goldfishie! Gyn heeft me net gebeld, de waarden zitten op het randje dus hij wil dat ik woensdag ochtend weer ga bloedprikken om half 9 en 10 uur weer een echo. Ik moest het er uit trekken want hij snapte niet wat ik er mee moest, daar was hij voor ofzo maar men hcg waarde was 1469.
Ja doe ik, hij zei dat ie verwacht dat het geen bbz is omdat ik heen hevige buikpijn heb, maar als ik het opzoek staat er dat je pas buikpijn krijgt als het 'te' laat is. Vriendin van me heeft het half jaar geleden ook gehad en kwam er achter met hele erge buikpijn en toen was haar eileider al geknapt. Ik zit met zoveel vragen pff wist ik maar waar ik aan toe was.
Wat verwacht hij dan wel? Er is oplopend hcg. Hcg loopt wel langzaam op. Geen zwangerschap zichtbaar in baarmoeder. Eierstok is soort van kwijt. Ik zou de huisarts opbellen en per direct een second opinion vragen. Of eisen eigenlijk! Hij houdt zich erg op de vlakte omdat hij het ook al niet nodig vond de hoogte van je hcg te noemen. Je hebt maar 2 eileiders. Kom voor jezelf op hoor.
Jeetje Monique, die gyn is wel een beetje een hork hoor. Jou zo met die onzekerheid laten zitten, want eigenlijk weet je nu nog niets. Als hij een bbz vermoed mag hij wel wat beter zn best doen om te kijken of dat ook echt het geval is..