Het is dat je er een prachtig lief kindje voor in de plaats krijgt. Maar zo'n mooie buik zou je toch bijna geen afscheid van willen nemen Succes Julia en geniet van de kleine in je armen
Madelie en Monique: heel veel succes voor jullie! Julia: voor jou een mooie dag, bijna is jullie beebje er!
Hoi meiden, ben net een uurtje terug uit het ziekenhuis, wel alleen geweest Madelie. Maar héhé eindelijk een goede gyn! We weten nog steeds niet zeker wat er aan de hand is, maar deze legde me wel precies uit wat de stappen zijn en wat er kan gebeuren. Ik voel me dus nu een stuk rustiger. Ik zal proberen uit te leggen wat ze me heeft verteld. Allereerst vertelde ze me en liet me zien dat maandag dus mijn hcg waarde 1467 was en met een schema ernaast van het protocol bij een mogelijke bbz. Als met mijn termijn mn hcg hoger was geweest als 1500 gaan ze er van uit dat het een bbz is en daarop actie onder nomen worden, meestal een operatie. (AHA dat bedoelde de gyn maandag dus met op het randje) maar goed toen ging ze mijn hcg van vandaag opvragen, als dit een "gezonde" miskraam was zou mijn hcg met de helft moeten dalen. Maar deze was gedaald naar precies 1400. Niet genoeg gedaald dus, toen ging ze de echo doen, en inderdaad geen zwangerschap in de baarmoeder, wel dik bmsv en een klein beetje bloed. Ze heeft mijn eierstokken bekeken (ook de linker direct gevonden!) Daar was ook niks aparts aan te zien. Echt fijn iemand die me uitleg gaf wat die dingen op dat beeld waren. Na de echo liet ze me het schema verder zien. Ik moet nu vrijdag weer het zelfde, smorgens bloedprikken later een afspr met echo. Ze legde uit dat vrijdag mijn hcg echt onder de 700 moet zijn, is dit niet zo, is het een bbz en gaan we de verdere stappen bespreken. Ik hoop dat mn hcg echt daald en mn lichaam dit zelf op lost, maar met deze resultaten heb ik er een hard hoofd in. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
Zelf niet persoonlijk met een bbz. Wel in omgeving, maar dat loste niet natuurlijk op. Bij hun zat overigens wel duidelijk het vruchtje op de verkeerde plek op de echo Fijn dat deze gyn er tijd voor nam!
Ja ze weten niet waar het zit, maar iig niet in de baarmoeder, ze zei dat ze er soms pas tijdens de operatie achter komen waar het precies zit.
Uh dames weer ff snel sorry voor weinig reageren. Ik kreeg vannacht geen adem na 1.5 uur besloten te bellen. Resultaat zwaaiende ambulance zkh. Daar aangekomen naar traumakamer ik had een rechterklaplong, gelijk aan geholpen. Nu dus drain tot waarschijnlijk na het weekend. Dat is echt heel eng geen adem hebben. Gynaecoloog is er achteraf bij geweest ctg was goed.
Monique... het blijft dus nog steeds spannend. Dat het niet goed zit is duideljk maar dan hoop ik dat je hcg goed gezakt is vrijdag zodat het om een nirmale mk gaat. Dikke knuffel! Mamalap!! Jee meid, wat is dat toch met jou in deze zwangerschap je krijgt wel alles te verduren zeg!! weten ze ook waardoor je hier overal last van hebt? Komt het door de zwangerschap/hormonen??
Ja dat hoop ik ook enorm! Maar denk jij als die nu in 48 uur met 67 gedaald is, het de komende 48 uur ineens 700+ gaat dalen? Ik heb er totaal geen idee van, maar logisch klinkt het zegmaar niet.
Jeetje mamalap!! Heftig!! Denk vooral nu aan jezelf, we zien je vanzelf wel weer verschijnen. Dikke knuffel!