Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Verdorie waarom nou toch!!!! Heh Goldfishie ik heb echt met je te doen. Dit is zo niet eerlijk!!!!

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Julias..pff meid..wat klinkt je ervaring me bekend in de oren. Zelfs ook al ging het bij mij om heel andere dingen. Wat de boventoon voerde was een soort van arrogantie van verpleging tot aan de gyn toe..waarbij iedereen vond dat zij het wel t beste wisten en niemand ook maar 1 seconde naar mij heeft geluisterd.. Zucht. Zo moet het ook niet gaan meis..het heeft mij tot na EMDR therapie geduurd voor ik de komst van mijn dochter en die verschrikkelijke 48 uur in het ziekenhuis samen kon zien als 1 gebeurtenis en t kon verwerken. Destijds zelfs in een brief aangegeven dat t veel te gevoelig lag om erover te praten en dat ik graag schriftelijk reactie wilde op mijn verhaal. Wat doen ze..een paar weken na mijn brief wordt ik gebeld of ik op gesprek wilde komen..heb huilend aan de telefoon uitgelegd datik dat nou juist niet wilde. Nu ja..mijn punt is..leg je helingsproces niet neer bij hun..evt ontkenning maakt alleen maar erger.. Voor mij was t al heel fijn om te weten dat ik de keren erna ook naar een ander ZH kon (en dat heb ik ook 3x gedaan) en ik heb verder ook nooit meer een voet op die kraamafdeling gezet. Zelfs toen ik voor een inleiding moest vw late miskraam - 14wk- uitgeweken naar ander ZH. Blijf niet met je ervaring rondlopen als je het (zoals mij overkwam steeds in je hoofd/lijf herbeleeft) dan is professionele hulp echt op zn plaats. Liefs en knuffel van Julia

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dames dames dames het blijft ons allemaal een beetje tegen zitten :(:(

Goldfishie dat meen je gewoon niet? Ze kunnen toch wel paar dagen uitzondering maken? Mafkezen!

Julias inderdaad vervelende ervaring! Niet zoals je hoopt. Probeer het inderdaad te verwerken zonder zkh. Knuffel meid.

Rogijuli gaat het bij jullie al iets beter?

Hier ben ik weer thuis, nog slap, futloos en geen energie maar dat is heel normaal na klaplong en nog de longontsteking duurt ook echt nog wel een aantal weken.

4. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Julia, ziekenhuispersoneel vergeet denk ik soms dat ze met mensen met gevoelens werken..... Ik vind het heel naar voor je dat ook jij een herkenbare situatie als de mijne het meegemaakt. Je bent toch erg kwetsbaar en het hakte er bij mij echt pas later in wat er allemaal slecht was gelopen. Ik ben erg blij met mijn adrenaline die mij de eerste dagen er door heen heeft geholpen. En blij met de vk aan huis die me het zetje gaf om door te gaan na al mijn tranen. Je moet denk ik ook maar net de juiste persoon treffen om je verhaal bij te doen. Ik voelde me erg gehoord door de assistente van mijn gyn en de vrouw van de klachtencommissie van het ziekenhuis. Ik hoop dat mijn verhaal er voor zal zorgen dat ook in de avond de zorg doorgaat op die afdeling. Ik kan er gelukkig goed over praten, maar de vraag hoe de vevalling is verlopen is wel confronterend steeds. Bij bekenden kan ik er zonder tranen over praten, maar bij professionals barst ik los. Nou ja, dat het maar duidelijk is dat het anders moet.
    Wel heel slecht dat ze jouw wens om het schriftelijk te houden, ze daar overheen walsten. Hoe is het dan met je na de geboorte van je dochter nu? Een hele dikke knuffel terug aan jou!

5. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Dank je Mamalap en fijn dat je weer thuis bent! Goed teken!

6. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Mijn vervelende ervaring was bij mn oudste en dus niet in het ZH waar de andere 3 gekomen zijn. De KS was zeer zwaar dit keer..maar de mensen waren lief respectvol en behulpzaam. Daar kan ik alleen maar positief op terugkijken. En als t mocht deed ik het zo weer.. (Alleen zou ik dan wat extra paracetamol t ZH mee in smokkelen voor die eerste dag :)

7. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    He getsie Goldfishie, het kan je ook niet één keer meezitten :x

Julia en Julias, dat klinkt echt als een hele vervelende ervaring. Dat zal wel even duren om zoiets te verwerken. Ik hoop dat ik lekker thuis mag bevallen en dat mevrouw zich niet al te vroeg aandient. Lijkt me helemaal niks in het ziekenhuis als ik al die verhalen zo hoor.

Fijn dat je weer thuis bent mamalap, je hebt zeker wel bedrust voorgeschreven gekregen?

Hier de laatste lading baby spulletjes gewassen, zit nu in de droger en morgen gaan het allemaal over de strijkplank.
    De hypotheek is er bijna zo goed als doorheen, alleen was er een foutje op mijn werkgeversverklaring, dus die kan ik morgen weer opnieuw op gaan halen :( gedoe allemaal.
    Net de liggingsecho gehad, het zag er allemaal goed uit. Buikje mooi rond en lange beentjes (die gaat echt geen maatje 50 passen :D, wat wel jammer is.. daar heb ik zulke leuke rompertjes van..:() alleen lag haar hoofd zo in mn bekken achter mn schaambeen gekanteld dat ze die niet kon meten. En een mooie foto zat er ook niet in. Maar alles zit er nog op en eraan en het is nog steeds een meid :D

8. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Kijk! Dat klinkt goed Dracaena! Fijn dat alles goed zit!

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Goldfishie zou willen dat het voor jullie ook eens mee zou zitten. Die tegenvallers iedere keer stellen je wel op de proef.

Monique succes met de laatste kuur. Hoop dat je niet teveel bijwerkingen krijgt en snel opknapt.

Julias zo'n bevalling hakt er wel in. Echt goed dat je aan de bel hebt getrokken.

Gisteren stukje baarmoederslijmvlies met daarin een bolletje verloren. Zo onderzoekend als ik ben, bolletje kapot geknepen, zat helder vocht in. Misschien toch het vruchtzakje? Zal het nooit weten want was bruin van het slijmvlies. Had het even schoon moeten spoelen in een bakje water maar dacht ik pas later aan.

10. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelie: het geeft een gevoel alsof we van 'buitenaf' geen ouders mogen worden, dat we worden tegengehouden van 'bovenaf' ofzo, dat we het examen om papa en mama te mogen worden niet gehaald hebben.

Ik ga straks bellen om een belafspraak met de gyn te regelen. Want ik kreeg een goede opmerking van iemand. Want als de hiv uitslag positief is, waarom dan zo lang wachten? Dan moeten er toch onmiddellijk vervolgstappen komen? En waarom niet op cd3 met de pil starten? Als de uitslag goed is kunnen we gelijk door en als de uitslag niet goed is, dan stop ik toch gewoon na 3 weken met de pil?

11. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Sorry dat ik even op niemand reageer, voelde me gister echt niet meer positief over dit traject. Ook mede hoe we behandeld werden bij de vorige afspraak.

12. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Ik heb vanochtend gebeld om een belafspraak met de gyn te krijgen. En gelukkig kon dat nog vandaag, ze belt na 16.00 uur terug.

Hopelijk kan ik haar laten inzien dat ik wel mag starten met de pil op cd3. Manlief moet sowieso nog een keer bloed laten prikken als extra controle, dat is prima. Als zijn uitslag goed is, dan kunnen we gewoon verder (ik ben dan toch alleen maar aan de pil, nog niet bezig met stimuleren). Als de uitslag niet goed is, dan stop ik toch gewoon met de pil en gaan we voor manlief een ander traject in lijkt me. Ik zie ook echt niet in waarom ik niet aan de pil mag en dat we daardoor geen planning krijgen.

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Goed dat je nog een bel afspraak hebt, hopelijk kan je alles vragen!!

14. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Wil iemand naar m'n temp kaartje kijken? Normaal voel ik m'n eisprong, of althans de groei. Nu ben ik naar een osteopaat geweest en sindsdien is m'n temp kaart piekerig en voel ik m'n eisprong niet meer. Wel is m'n eisprong eerder dan normaal geweest dus ben allang blij maar twijfel nu over de dag. Ik dacht woensdag maar FF zegt dinsdag. Bijvoorbaat dank

15. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Heel logisch hoor Gold. Hopelijk kun je al je vragen beantwoord krijgen en krijg je je gelijk!

16. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Hoe is het afgelopen goldfishie? Heb je een belafspraak kunnen krijgen?

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Meid ik snap je gevoel helemaal. Alsof het een straf is ofzo. Maar geloof mij, dit is puur een fout van de natuur.
    De slechtste mensen worden ouders, anders zouden die toch ook geen kinderen krijgen? Nee hier heb je echt zelf geen invloed op. Er zit iets fysiek niet helemaal zoals het moet, en daarom zitten jullie in de medische molen nu, om de natuur een handje te helpen. Jullie verdienen kinderen te krijgen net als ieder ander met een kinderwens.

Maar lees ik nu goed dat uitslag voor de hiv-test positief is bij je man? En dat hij daarom nog een keer een bloedtest moet krijgen? Wellicht staat het er wat onhandig of lees ik het verkeerd hoor.
    Maar mocht het wel zo bedoeld zijn wat je schrijft dan kan ik mij de uitstel van de behandeling voorstellen omdat ze dan misschien iets in een behandelplan moeten aanpassen.

En over het gevoel het papa en mama examen niet te hebben gehaald:
    Mijn relatie met mijn ouders is momenteel 0,0.
    Zal daar verder niet over uitweiden. Maar afgelopen week kreeg ik van iemand de opmerking dat zij iemand kende die ruzie had met iemand en waarbij de zwangerschappen ook steeds misliepen. Pas toen die persoon diegene had vergeven kreeg zij kinderen. Dus dat ik misschien mijn ouders moest vergeven en dat ik dan misschien wel goed zwanger zou worden :$:(

Mamalap fijn dat je weer thuis bent! Nu weer goed aansterken.

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Het is stil hier....

Monique hoe gaat het met je?

En hoe gaat het met de kersverse mama's en babes?

19. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Goldfishie, meid het zit je niet mee, goed voor jezelf opkomen hoor! Knuffel!!

Het gaat redelijk hier, zometeen bloedprikken en dat weten we vanmiddag of we het kunnen afsluiten.

Hoe is het met jou Madelie? Wanneer heb je de afspraak?

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Hopelijk is het hierna klaar Monique.

En over welke afspraak heb je het bij mij Monique?
    Heb verder geen afspraken staan. Hcg was vrijdag 18 dus is goed afgelopen.
    Moet nog naar ziekenhuis bellen voor afspraak.
    Temperatuur vanmorgen wel weer 36.9 en veel zweten vannacht.

Deel Deze Pagina