Wat fijn dat je weer naar huis mag!! Nog 4 nachtjes en dan ontmoet je je meissie eindelijk en kan je zelf goed gaan uitzieken!!
Jaaaaa! Manlief heeft al geregeld op werk, maandag nog werken daarna 2 weken vrij om ons te ondersteunen.
Mamalap gelukkig waren de uitslagen goed! Sterkte komende 4 dagen en dan lekker genieten van je new born! Hopelijk ben je snel beter!
ik kom even spieken hoe het hier gaat. heb even vluchtig wat gebladerd door de pagina's,en wat ik zo vlug kon lezen is er veel naar nieuws geweest in mijn afwezigheid. madelie en Monique weer mis zag ik. mamalap ook ziek,en dat net voor de beeb geboren wordt. rogi en de beeb spruw. julias een nare ervaring in het zk. goldfishie weer een maand kwijt door stomme regeltjes gatverdarrie hopelijk krijgen jullie vanaf nu alleen nog maar goed nieuws. hier is het echt vreselijk druk, verjaardagen, werk, klusjes en die stomme griep die elk gezinslid heeft getroffen en ons kleine meisje het meest.die kon 4 dagen lang nog geen slokje water binnenhouden. gelukkig is nu iedereen weer beter.
Ik lig inmiddels met 3 cm onsluiting en ruggenprik op de verloskamer. Kreeg spontaan weeën thuis. Hou jullie op de hoogte!
Onze Bo is geboren om 5.56 uur 2422 gram. Alles soepel verlopen, vaginaal met ruggenprik, zonder persen alleen zuchten en mijn hoesten kwam ze eruit.
Gefeliciteerd mamalap!!! Wat fijn dat het zo soepel is verlopen!! Lekker genieten en goed herstellen nu. Wat fijn!
Stille nog altijd meelezen hier! Mamalap gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Fijn dat de bevalling zo goed is verlopen.
Mamalap: gefeliciteerd!! Fijn dat het zo soepel is verlopen, hopelijk kan je snel aansterken en dan lekker genieten van jullie dochtertje!
Yeahhhhhh Gefeliciteerd Mamalap met jullie wondertje Bo.wil wel een foto zien hoor Hoe gaat het nu met jou?
Ja ze had behoorlijk wat van dat smeerspul op zich zitten. Dus ik denk dat zij er nog niet helemaal klaar voor was, maar ik denk dat mijn lichaam er wel helemaal klaar mee was 20.00 uur allereerste wee en 05.56 uur geboren. Helemaal niet slecht. Lekker vaginaal dus voor mijn herstel veel beter. Gynaecoloog was echt happy met zo'n voorspoedige bevalling.