Mamalap, van harte gefeliciteerd. Ik weet nog hoe groots we hebben gejuicht toen je zwanger bleek, ik juich nu nog harder voor jou, wat een prachtig meisje en jaloersmakende bevalling heb jij gehad, wees er maar trots op. Je zwangerschap was pittig, knap hoe jij je daar doorheen heb geworsteld. We laten dat stuk achter ons en genieten met jou mee, liefs
Goldfishie, mooi kaartje! Ik lees niet zobeel meer mee, maar dit was toch een ei zonder iui ed? Spannend weer, misschien is die ivf helaal niet nodig...pffff geen idee, maar het is je zooo gegund. Ik kom zondag spieken 😉
Vanochtend naar het cb geweest. R. weegt nu 2655 gram en is al 48,8 cm. Dus al 3,8 cm gegroeid en 645 gram aangekomen tov zijn laagste gewicht na de geboorte (2010 gram)
Ik ben een liefhebber! Mooie groei Rogi! Ik werd gebeld door de verloskundige en hoofd afdeling van het ziekenhuis die mijn bevalling heeft begeleidt in de avond. Ik ben weer even helemaal van het padje door emoties. Tranen komen weer vanuit het niets opzetten. Het was wel een goed gesprek en we hebben afgesproken dat we na onze nacontrole 10 maart daar even langs gaan voor een gesprek met haar en de verpleegkundige die ons aan ons lot heeft overgelaten. Het bleek dat toen ik mijn persweeën kreeg er iemand anders slecht ging en zij daar bij moesten zijn. Zij was de enige vk, maar de verpleegkundige had bij me moeten zijn en me moeten bijstaan. Dat maakt het voor mij nog niet goed, dus nu even de tijd nemen om dat verhaal van haar te laten bezinken en tijdens het persoonlijke gesprek verder op in te haken.
Wat groeit hij goed rogijuli! Is idd nog steeds geen excuus Julias! Gewoon op papier zetten wat je in het gesprek kwijt wil. Dan weet je dat je niks vergeet! Ik duim voor je goldfishie! Hier even een raar geval. Door bloedverlies moet ik een nachtje in het ziekenhuis blijven. Ze weten niet waar het vandaan komt en willen kijken of het vanzelf stopt of minder word. Dus vanavond nog een ctg. Die van net was goed, echo was ook goed en frummel beweegt nog volop. Dus ben benieuwd.
Nee precies Dracaena! Alles staat al op papier, dus dat komt wel goed, ben heel benieuwd hoe het gaat verlopen dan. Wat schrikken van je bloedverlies! Heb je de 2e ctg al gehad? Wel fijn dat je frummel wel goed beweegt, lijkt me wel wat geruststellend. Sterkte vannacht en hopelijk geen gekke dingen en geen bloedverlies meer!
Gefeliciteerd Mamalap mer de geboorte van jullie prachtige dochter en zusje! Er zijn steeds minder zwangeren hier met al die bevallingen van die prachtige kindjes. Wauw rogi wat een mooie aflsuiter dat jullie zoontje sprekend op zijn broer lijkt. Spannend gold ziet er super uit die temp! Ik duim voor je zondag! Zal toch prachtig zijn zo voor IVF @hier Hadden vorige week gesprek bij Gyn super aardige man . Ging meteen de onderzoeken opstellen dus inwendige echo met FM (cyclusanalyse), en vriend zaad onderzoek en ik bloedprikken week na eisprong via echo. En dan 8 maart alle uitslagen en verdere behandelplan. Dus vandaag eerste inwendige echo ooit gehad, was zo raar haha, maar zif nu cd 13, mn baarmoederslijmvlies was 7mm dik, 1 eitje in mn rechtereierstok 13 mm en in mn linker 15 mm. En nu woensdag weer een echo. Hopelijk is hij dan gesprongen want dan kan ik week erna bloed laten prikkken . En dan nog een weekje wachten tot alle uitslagen. Ben nog nooit zo blij en hoopvol geweest dat er Hulp onderweg is
Fijn dat het in gang is gezet en je een vriendelijke gynaecoloog hebt getroffen Repeltje. Spannend allemaal.
Zijn ze er inmiddels al achter waar het bloedverlies vandaan komt Dracaena? Gelukkig doet je kindje het verder goed.
Volgens mij horen ze te zorgen voor voldoende verpleegkundigen op een afdeling. Het kan niet zo zijn dat bij 1 spoedgeval andere vrouwen in de kou staan. En hoe valt het voor jou überhaupt te controleren dat zij naar een spoedgeval was en dat dit niet wordt gezegd om de fout dat er niemand bij jou was in te dekken?
Mamalap hoe gaat het met jouw herstel na de bevalling? En dan bedoel ik vooral je longen. Zet het herstel nu beter door of merk je nog weinig verschil?
Gisteravond nog een ctg gehad. In een half uur toch minimaal 3 harde buiken per kwartier. Frummel had er geen last van volgens hun. Redelijk kunnen slapen voor zover dat gaat op een ziekenhuis bed. Bloeden is wel veel minder al vermoed ik dat het komt door de bedrust en dat het weer erger zal worden als ik weer normaal in de weer ben. Waar het vandaan komt weten ze nog niet.