Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Ik kolf enkel (elektrisch) ;)

En handkolven lukt niet haha (ja lukt wel maar dan druppelt het er uit ;))

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Goldfishie, balen meid :(:(:(
    Maar nu komt ivf toch weer een stapje dichterbij ;)

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Balen gold! Je temp ging idd gister al naar beneden
    Op naar ivf!

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Goldfishie, voor de zekerheid zou ik juist wel een testje doen voor je met de utrogestan stopt.
    In het topic zwangerschapskaartjes zie ik wel meer dit soort dalingen en die vrouwen zitten gewoon goed in de zwangerschap of zijn reeds bevallen. Jouw temperatuur is nog steeds een duidelijke na eisprong temperatuur. Het is niet dat hij richting de coverline dipt. Daarbij is je temperatuur nu weinig zeggend omdat deze onder invloed is van de utrogestan. De kleine daling nu kan ook zijn omdat je bijvoorbeeld minder goed onder de dekens hebt gelegen. Dus voor de zekerheid testen voor je met de utrogestan stopt is mijn advies.

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Je wordt lekker beziggehouden RoGiJuLi ;)
    Hopelijk gaat het drinken snel beter zodat jij ook een beetje aan je rust komt. Kan je helaas geen adviezen geven van wat je nog zou kunnen proberen.

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Vervelend dat het even minder goed met je ging DeeDeeBowtie. Maar hopelijk dat het beter voelen dat je nu doet doorzet.
    En wat gaat de tijd snel, acht weken alweer.

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Hoe gaat het nu met je Monique? Je bent nu weer een paar dagen verder. Hoop zo voor je dat dit eindelijk een keer achter de rug raakt nu.

8. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    #2548 Julia1979, 28 feb 2016
    Laatst bewerkt: 28 feb 2016
    Haha..je hebt zelf nog in mijn topic over met of zonder H meegestemd :) Ik had hier een link geplaatst destijds. En Julias ook trouwens!. Allebei weer vergeten denk ik hihi
    http://www.zwangerschapspagina.nl/babynamen/599079-zonder-h-2.html

Moet je zo lang nog blijven omdat ze nog klein is? Of vanwege t inknippen? Hopelijk voel je je snel beter.

9. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Zijn de hormonen Julia! :p toen ik je topic aan klikte wist ik al weer wat ik geschreven had!

Gold, het lijkt me een slim plan wat Madelie zegt. Je weet maar nooit!

Rogi ik kwam je topic tegen bij de lk vragen ;) heel ruk dat het niet zo wil met voeden. Ik word hier soms ook gek van het niet goed aan happen en steeds los laten en in slaap vallen en de andere kant niet meer willen, maar zo te lezen mag ik niet klagen! Sterkte meis, hoop dat hij het snel onder de knie gaat krijgen. Ik kreeg de tip om zuigprikkel te geven door onder de oksel te drukken of over de wang te wrijven of onder de voet bij de teentjes te drukken. Dat wil even helpen om ze wat alerter te krijgen.

10. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik zie het Julia. Heb de naam ergens anders vandaan was het topic al helemaal vergeten :D

Omdat ze officieel prematuur is moest ze blijven. Maar als de glucose vanmiddag goed is mogen we morgen naar huis. En omdat ik toch nog veel pijn heb vind ik t niet erg om nog een nachtje te blijven.

Wie weet goldfishie ik zou toch Madelie haar advies opvolgen. You never know!

11. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Draceana ,Van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid! :D

Alle beebjes nu in hun wiegjes en op deze wereld aangekomen. ..toch??

12. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Hier t advies gehad ze onder te kaak te wrijven als ze in slaap dreigen te vallen onder het drinken. Werkt meestal wel. Maar als je kind echt behoefte heeft aan slaap zal wel niets helpen..

13. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Yep.. Van 5 of 6 zwangere nu terug naar helemaal niemand zwanger.. Des te meer reden omflink te gaan duimen voor de rest!

14. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Maakt niet uit waar je de naam vandaan hebt hoor! En ik vergat ook vanalles tijdens mijn zwangerschap en nu nog wel..soms al na 5 minuten hihi..Maar hij blijft superMOOI!! :) En je hoort hem niet megaveel..tenminste hier niet.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Sjips.... dochterlief nu vanavond ineens de griep gekregen, ze heeft het koud terwijl ze heet aanvoelt, heeft keelpijn en spierpijn in haar hele lichaam. Ook wou ze niet eten en alleen drinken.
    Zo lullig want ze heeft morgen een verjaardagsfeestje waar ze al ff naar uitkijkt.
    Hopelijk knapt ze vannacht goed op zodat ze alsnog kan gaan.

En hopelijk heeft ze R. niet aangestoken :(
    Ik hou ze nu maar ff uit elkaar de komende dagen.
    Maarja de afgelopen dagen heeft ze hem wel geknuffeld/gekust enzo.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Goldfishie, toch niet een testje doen? Hij blijft nu stabiel.

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Hoe gaat het met je dochtertje vanmorgen RoGiJuLi?

En inderdaad toch even testen voor de zekerheid Goldfishie. Ik stopte überhaupt nooit met de utrogestan voor ik een testje had gedaan.

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.949
    15.595
    113
    Nabij Utrecht
    Gaat beter dan gisteren; ze heeft geen spierpijn meer en ook niet meer moe, maar nog wel koorts en ook nu diarree erbij gekregen.
    Vannacht kwam ze ook een aantal keren (naast R.) dus heb niet al te veel geslapen.
    Naja dat haal ik wel weer in ;)

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Lekker samen met babe een middagdutje doen.
    Hopelijk knapt dochter snel weer op!

20. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Madelie: Ik weet dat door de utro je temp hoog blijft. Voor mijn gevoel is 36,9 met utro staat gelijk aan 36,6 zonder utro en dat is vaak mijn coverlijn en game over. Ook had ik al komende ongi symptomen en met een dalende lijn werd dat bevestigd. Maar idd voor de zekerheid een testje gedaan op jouw advies. Maar zoals altijd krijg ik maar 1 streep, dat andere vakje blijft altijd wit. Zelfs een tuurstreep kan ik er niet van maken. Manlief riep ook al vanaf de andere kamer dat er zeker weer 1 streep stond, omdat we nooit een tweede streep hebben gehad. We zijn er nog niet uit of we op de natuurlijke manier 0,0001 of 0,00001 % kans hebben. :D

Gisteren helemaal geen utro meer gebruikt en vanochtend ook niet. Maar die stabiele temp had ik niet verwacht. Testen zijn op en heb ook al ongi buikpijn, dus ik ga verder gewoon afwachten. Als het rood morgen komt, dan lig ik precies op schema voor de gyn. ;)

Deel Deze Pagina