Heel fijn dit warm welkom Gold ik hoop dat je dit meer geluk zal opleveren Ik ga het voorlopig nog op de natuurlijke weg proberen voor een jaar mocht het niet lukken dan trekken we aan de bel Ik heb die tijd echt nodig gehad om alles op een rijtje te zetten maar nu zijn we er weer klaar voor Dat gaat je goed af dat kolven rogijuli Goed om te lezen dat jullie en de kleintjes het goed maken!
Aaahhh dames echt erg! Ben vanavond gebeld over een sollicitatie die ik heb gedaan en mag woensdag op gesprek komen. Ben benieuwd hoe ze reageren als ik zeg dat ik pas vanaf 7 juni kan beginnen omdat mijn verlof tot dan loopt Oftewel ik zie de kans al klein in dat ik aangenomen word..
Wat goed Dracaena!!! Duimen draaien voor je! En hallo Daantj. Hopelijk heeft de pauze jullie goed gedaan en levert het jullie snel een prachtige baby op!
Vraagje: sinds gisteren weer meer bloedverlies zelfs helder rood en vannacht wat stolsels verloren. Is dit normaal 4 weken na bevalling? Weet iemand het hier?
Ja is normaal!! Dat had ik ook (toen ook hier gevraagd). Baalde enorm want ik was er bijna vanaf toen :x
Uuuhmmm rode verlies heeft bijna een week aangehouden (was wisselend rood en dan weer bruin). Uiteindelijk tot aan bijna 7 weken last gehad van bruin verlies :x en toen pas was alles over.
Madelie hoe is het met jou dan nu? Ach wat een dropje Mamalap! Ik heb ook gehoord dat dit er bij hoorde. Bij mij ging het ook op en af, maar laatste week was het niet meer dan een paar druppels. Met 5 weken was ik er wel van af nadat het met 4 weken wat erger werd. Er is dus nog hoop dat het niet zo lang hoeft te duren Bij deze mijn poppetje ook nog even showen om iedereen op te vrolijken
Ook al zo'n scheetje. Hier is volgens in een sprong bezig ofzo... want R. wil overdags gewoon niet meer slapen. Hij vecht als een gek tegen zijn slaap en krijst echt de boel bij elkaar als je hem in zijn bed legt. Helemaal overstuur wordt hij dan. Maar wel enorm rode ogen vanwege moeheid. Hij valt pas einde avond (rond 21 - 21.30 uur) goed in slaap. Komt dan rond 00 uur voor zijn voeding, slaapt daarna weer tot ong. 4.30 uur en slaapt dan kleine stukjes tot aan 8 uur ofzo. En vanaf dan blijft hij weer wakker voor de rest vd dag. Aaaargh wordt zo langzamerhand gek hier. Zeker als je je ook bedenkt dat hij niet uit zichzelf in slaap kan vallen maar bij ons in slaap valt, waarna wij hem dan weg leggen. Dit gaat in de late avond goed, maar overdags dus niet. Zoveel al geprobeerd..... zucht!
Ahh julias ook al zo'n cutie Bah bah Rogijuli ik snap dat je er gefrustreerd van word het klinkt inderdaad als iets van een sprongetje vooral als hij het normaal wel goed doet.
Ook maar een draagdoek proberen rogi? Kan hij daar een slaapje in doen, nu het hem zelf niet lukt overdag. Hier hielp het goed tijdens de sprongetjes, daarnaast vond ik het ook leuk, vooral toen ze nog zo klein was.
Heb alleen een draagzak van lodger en die is van fleece. Behoorlijk warm voor hem en mezelf om daar de hele dag in te liggen/mee te lopen. En zelf in slaap vallen lukt hem vanaf de geboorte al amper. Van de 10 slaapjes, begint hij er 8 bij ons op schoot. Alleen konden we hem voorheen wel makkelijker slapend wegleggen in zijn bed of de box, maar sinds een paar dagen niet meer. Dus als iemand tips heeft
Ahh nope geen tip helaas. Het slapend weg leggen lukt hier ook nooit, maar ze slaapt zelf makkelijk in zowel in box als haar eigen bed. Voordat ze in slaap valt leg ik haar al terug. Zal het nog sterker zeggen ze gebruikt niet eens een speen. Heb er wel 1, maar alleen bij rekken voeding 15 minuten speen nodig. Onze oudste dochter viel alleen met speen in slaap in de 1e paar maanden. Moest soms 5 keer naar boven tot ze sliep voor de speen. Ze had zelfs behoefte aan de speen als ze vol zat van de melk.
Dank En ik zal weer voor je duimen Madelie! Ik vind het vaak ook wel gezellig als ze bij me ligt te slapen. Ok, ik kan dan niks, maar ach, daar heb je verlof voor En het geeft een boel rust. Soms slaap ik in de middag nog even gezellig mee. Ook in de nacht als het alleen huilen is, legt mijn lief haar bij zich en dan is het goed. Ze wil gewoon heel graag bij ons zijn en stopt niet met huilen tot dat zo is. Voor nu heb ik er vrede mee. Wegleggen lukt soms wel en soms niet en dan maakt het niet uit of het haar wieg, reiswieg of box is. Van de week legde ik haar in haar reiswieg in de kinderwagen op haar zij toen ze aan het huilen was en ik ging even een pittenzak warm maken tegen de krampjes en mevrouw sliep al toen ik terug kwam Zo weet je het maar nooit! Ik moet zeggen dat ik haar overdag nooit boven te slapen leg. Ze slaapt beneden in haar reiswieg en nu ook in de box of gewoon bij mij. Wat voor nu in de nacht weer even werkt is in har wieg leggen en heel strak instoppen en heerlijk over haar hoofdje aaien. Als haar ogen dicht gaan heel snel de lamp uitdoen en dan slaapt ze door. Dit heb ik eerder geprobeerd en toen werkte het niet, toen werd ze juist wakker zodra het licht uitging...... Sliepen we een aantal nachten met het licht aan. Het blijft uitproberen!