Zo groeiecho gehad. Buikje 27w6d, hoofdje 27w5d, beentje 26w6d. Keurig op hetzelfde lijntje als 20 weken echo. Iets kortere benen, maar is genetisch bepaald. Als ze op dit zelfde lijntje doorgroeid zal ze met 40 weken 3200 a 3300 gram zijn. Het gemiddelde lijntje iets onder het groene, maar ruim boven de onderste rode. Ben dus happy Vruchtwater was ook voldoende aanwezig, was een hele mooie echo zei ze. Echt volgens het boekje. Nog gevraagd of het nog veel kan afbuigen. ietsie maar komt niet zoveel voor ze verwachtte geen bijzonderheden met de volgende echo.
Mooi gewicht Mamalap !!! en wat een heerlijk snoetje heeft ze zeg !! Bij mij liep het beentje eerst ook meer achter, maar bij de laatste echo was dat verschil kleiner en liep nu de buik meer achter (tussen p3-P10). Goldfishie .. in principe heb je van beide maar 1tje nodig .. 1 eitje en 1 zaadje ... zaadjes komen zometeen genoeg, maar iets meer eitjes had fijn geweest! Ik ga nu echt mega hard duimen voor een prachtig kerstkado voor jullie!
Haha ja vriendin was mee die zei ook al jullie baby zal wel weer zo'n mooi poppetje zijn. Was onze 1e namelijk ook volgens andere (ik heb echt geen referentiekaders)
Hey meiden, Hoe is het allemaal met jullie en de beebjes? Zo te zien aan die mooie echo van mamalap wel goed Hier gaat het redelijk, nog heel veel dingen regelen en hopelijk dan eindelijk rust om te rouwen en het echt gaan te beseffen. Helemaal nu de feestdagen eraan komen is het eenzaam. Nu had ik even een vraagje.. Hebben jullie iets van de innesteling gevoeld? Ik had woensdag (5 of 6 dpo) tot 2 a 3 keer toe een flinke steek in mn onderbuik. Moest echt stil gaan staan zoveel pijn deed het. Daarna nergens meer last van gehad. Nu had ik gisteren getest maar helaas negatief.. Dan is mn hoop ook echt gelijk weg.. Tussen mij en me vriend gaat het trouwens top, hij is echt een steun voor me en zorgt heel goed voor me. Had niet verwacht dat hij deze kant zou hebben. Het is alsof er nooit wat tussen ons is gebeurt maar de relatie wel 100x beter is. Hoh als me vader dat eens zou zien.. Liefs, Xxxx
Mamalap: de volgende ronde is de laatste. Rogi: ja, twee eitjes had heel mooi geweest, maar helaas weer maar 1. Mijn nod heb ik op 31 december gezet, kerst is wel heel erg snel na de iui. Dan ga ik zeker nog niet testen, hahaha!
Dat klinkt goed Mamalap!! Ik zal donderdag die weken ook eens navragen waarop mijn meisje nu zit en op welk geboortegewicht ze haar schatten. Benieuwd of het uitkomt, maar leuk om te weten! Goldfishie wat balen dat het er maar 1 was, hopelijk is dit gewoon HET ei!!! Repeltje wat fijn dat het goed tussen jullie gaat! Ik merkte helemaal niks van de innesteling, dus aan mij heb je niks.
Repeltje, dikke knuffel meid!!! Wat fijn te horen dat het tussen jullie een stuk beter gaat! Ik heb ook nooit iets gevoeld vd innestelung dus kan je helaas hiermee niet helpen. Ik wist trouwens niet dat jullie toch verder gingen voor een kindje ik dacht dat je alles op een laag pitje had gezet
Hé Repeltje. Fijn te lezen dat het goed tussen jou en je vriend gaat. De eerste zwangerschap heb ik niets van de innesteling gevoeld. De tweede zwangerschap vermoedelijk wel. Ik had vanuit het niets gigantische pijn in mijn onderrug wat na een paar uur weer weg was.
Hè Repeltje goed om te horen dat het redelijk gaat. Ik had van 5 tot 10 dpo felle steekjes, die ik ook had bij 1e zwangerschap en biochemische. Dus voor mij persoonlijk een duidelijk teken.
Hoop wel voor je dat er een baby uitkomt haha! Mooie buik. Heb t gevoel dat die van mij nauwelijks groeit.. Totdat je dan staande probeert je schoenen dicht te ritsen en denkt 'verrek!'..Nou ja. Fijn dat alle controles verder goed uitvallen hier. Mooi om te horen. Ik mag donderdag weer maar die betreffende vk doet geen echos..dus daar zal ik wel snel weer buiten staan.. Gold..ik duim voor je dat dit t eitje is meid! Repeltje..ik heb ook geen innesteling gevoeld. Wel dipje in temp..maar of dat hem was...