Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Melzoe: gefeliciteerd! :)

2. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Dank je wel Goldfishie!

En hierna zijn jij en madelie ook aan de beurt hoor,Let maar op al het goede komt altijd in 3en ;)

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Dat klinkt positief gold,, nu hopen dat de operatie snel is

Lekker spammen melzoe!!
    Oeee zie de cb: gefeliciteerd!

Sasjuh ik zie ook wat!

4. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    :D dank je wel moonlight!

5. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

#2925 Maantje93, 23 apr 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 apr 2016
    MelzoE gefeliciteerd!

Even mijn eigen voorstellen,

Ik heb altijd op deze pagina gezeten tijdens het zwanger raken en de zwangerschap van onze zoon.

Nu probeer ik weer dmv Tempen zwanger te raken. Wel een stuk onzekerder als de vorige keer. Omdat nu Glucobay/Acrabose slikt. Dit staat bekend als een middel dat niet tijdens de zwangerschap mag. Maar volgens de Internist is de kans op bijwerkingen met de medicatie kleiner dan als ik contenu hypos heb. Daar naast heb ik het Brugadasyndroom dit is een aangeboren hartziekten.

Sorry als ik dus soms onzeker overkomt en stommen vragen stel!

6. XmoonlightX

Vragen zijn niet stom maantje!! Gewoon stellen :D

7. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Welkom maantje!
    Gezellig weer iemand erbij!:)

8. Maantje93

Dankjewel allemaal,

Bij ons zoontje was mijn temp kaartje heel stabiel nu stuiter hij van boven naar onder. Wel mijn ei de 19de gehad'gevoeld' en bij ff klopt hij daar bij. Nu dus zenuwpezen. Het Rotte is dat mijn lichamelijke conditie nog al kan wisselen. Waardoor we nu groen licht hebben aangezien in de toekomst het erger zal worden

Sommigen verklaren ons voor gek dat we deze droom voor een tweeden niet opgeven, maar wil later geen spijt krijgen dat ik het niet geprobeerd heb.

9. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Nou laat ze maar lekker kletsen hoor maantje.
    Het is jullie leven en als jullie er samen voor willen gaan dan is dat toch goed?..heeft niemand anders ook maar iets over te zeggen .;)

10. Maantje93

Daarom ook, moet al genoeg inleveren omdat ziek ben dat ik dit me niet wil laten ontnemen.

Maar meteen mijn eersten vraagje. Ik heb 19de mijn eisprong gehad en gevoeld. Maar de middag er voor gemeenschap gehad. Maken we dan toch kans dezen maand? Bij mijn zoon hebben we de dag zelf gemeenschap gehad.

Op internet lees je namelijk zo veel theorieën.

Alvast bedankt.

11. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    In principe als je echt zeker weet dat je ei toen is gesprongen dmv temperaturen of iets dergelijks is dat zeker wel mogelijk aangezien de zwemmers wel een paar daagjes overleven ;)

Maar meestal geven RoGiJuLi en de andere meiden hier een beter advies hoor😉

12. XmoonlightX

Btw maantje, hrb jij je opnieuw aangemeld??

13. Maantje93

Melzoe, hij geeft het inderdaad op ff ook aan! Duimen nu dus.

XMoonlightX dat klopt. Heb jij toevallig in een groepje gezeten hier op de pagina in 2014??

Ik had het na de vroeg geboorten van zoonlief het zo gehad dat ik overal mediastilten gedaan heb. Deze acount opgezecht Facebook verwijderd etc.

14. XmoonlightX

Ja ik dacht al waar ken ik die naam toch van???
    Heb even in mijn prive box gekeken en we hadden idd mail contact gehad over ons rikketikje en over mijn bloedverlies
    Ik heb toen in april 2014 een ma gehad bij 10 weken. Zou in nov 2014 uitgerekend zijn
    We waren tegelijk zwanger volgens mij en jij had ook bloedverlies

15. Maantje93

Ik had het zelfde haha, maar kon niet terug kijken. Ondertussen op hart gebied een stuk verder gekomen. Wel nog een ablatie gehad zonder resultaat maar was de 5de al en na al die tijd een diagnosen. Het brugadasyndroom al had ik liever een milderen diagnosen gehad. Ook zit er na onderzoek slecht weefsel in mijn rechter atrium. Maar gen onderzoek is nog altijd bezig. 'Korten update bleek toch lang'

16. Maantje93

Hoe gaat het bij jou?

17. XmoonlightX

Wel leuk om je hier nu weer te spotten.
    Hier bevallen in mei 2015, al bijna een jaar geleden dus
    Ik zit inmiddels al maanden weer aan de pil, maar hier al die tijd blijven hangen bij dit topic 😂

Wel een pittige diagnose dus :(

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Yuk.... ben gisteren weer ongesteld geworden (nee geen pil vergeten de afgelopen dagen haha).
    Dit heb ik absoluut niet gemist hoor :D:D

19. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Wauw wat een top maand met 2 positieve testen!!! Gefeliciteerd meiden!

Gold wat super dat ze er positief in staan allebei! Kom maar op met die operatie en daarna moet het gewoon lukken voor jullie!

Welkom terug dan Maantje :)

Arme jij Rogi! Door de Cerazette heen dus.. Beetje jammer!

Ali heeft na haar prikje in de nachten wat minder goed geslapen, maar kan ook aan ander bedje en eigen kamer liggen en het meer slapen overdag. Ze had wel een zeur huiltje. Dat had ze volgens mij de vorige keer ook. Verder niks! Vannacht weer heerlijk door geslapen! Ooohhh ze lijkt nu op haar buik liggend echt wat vooruit te komen!

20. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Helaas temp naar beneden, bijna geen streepje meer te zien en weer rood/bruinverlies. Op naar een nieuwe ronde...

Deel Deze Pagina