Je hebt een open bolletje. Heb je eerder getempt? Balen van de lichtere test en het bruin/rood verlies :x
Dus je temp is niet betrouwbaar vandaag. Ik blijf duimen dat hij morgen nog hoog is, het bruin verlies minderd en je test weer stijgt
Bhee die menstruaties zijn soms zo vervelend. Moonlight, wat leuk!! Nog Gefeliciteerd en gezellig dat je bent blijven hangen hahah. Julias, Dankjewel, de spuitjes kunnen soms best wel voor last zorgen. Ons zoontje was meestal wel even uit zijn doen. Sasjuh83, wat Balen ik hoop dat je temp terug oploopt!! Hier was hij vanmorgen weer 37graden en 5dpo. Bij zoonlief op 6dpo een duidelijk dipje, dus zullen morgen zien.
Dank je wel julias! Het is echt heel onwerkelijk dat we nu dat schermpje hebben gezien waar het gewoon op staat na al die tijd. Manlief zit nu een beetje in zak en as ,hij is bang dat het verkeerd zal gaan en wat dat dan met mij zal doen. Hij zegt als het nu fout gaat weet ik dat jij er aan onderdoor zult gaan. Niet dat hij een pessimist is maar hij kent me gewoon van haver tot gort. Ik heb goede hoop al ben ook ik natuurlijk wel een beetje bang Wat goed dat ze al begint met het kruipen ! Wat gaat ze snel zeg!
gewoon voor de lol nog een testje gedaan vanmorgen (heb nog wat testjes liggen in mijn la. Nog 1 cb digitaal en nog 2 van de action). Dit was mijn laatste kv. Ik wilde gewoon kijken of ze nog oplopen... En dat gebeurt dus
ja echt super.... Moest vanmorgen een paar boodschapjes halen ,en zag de pampers in de aanbieding . Kreeg de kriebels om alvast een pak in te slaan om vervolgens mezelf voor gek te verklaren en vlug door te crossen whahahaha Hoe bedoel je enthousiast
Wat lopen ze mooi op!!! Ik weet nog dat toen het bij onze zoon eindelijk ging geloven ik bloedingen kreeg. Helemaal ij tranen naar de gynaecoloog waar we toch een kloppend hartje zagen. Toen durfden ik pas dingen te gaan kopen. Hier nu menstruatie krampen ter hoogten van mijn kz litteken. Dus kan best zijn dat alles gewoon in de war is en eerder ingesteld raak. Al zou mijn temp dan moeten zakken toch?
Bij sommige topicstarter valt mijn mond echt open van verbazing en ongeloof. Ik kom soms ook ongelukkig uit de hoek qua woordkeuze daar ben ik me best van bewust....maar zo bont als het nieuwe topic in ik ben zwanger .heb en zou ik het nooit maken.:x Dan ben je echt van lotje getikt.... Valt mij mee dat RoGiJuLi daar nog niet op gesprongen is om die dame eens goed de oren te wassen. Ik vraag me serieus af wie zoiets nou kan verzinnen met een goed stel hersens in zijn hoofd....
ik vroeg me al af waar je zat rogi! Echt iets voor jouw om je in vast te bijten. Ik denk dat ze het voor iets anders wil gebruiken al kan ik dat natuurlijk niet hard maken.
ik zag het net ja! Ben ik heel erg wantrouwend als ik denk dat ze het voor iets anders willen gebruiken?
Ik had het ook gelezen zulken mensen hebben echt geen verstand. En inderdaad wie weet wat ze er mee gaat doen.