Mijn duimen heb je ook weer Goldfishie! Heerlijk aftellen he Rogi! Ik doe met je mee! Nog 2 dagen te gaan!!!
Ohh heerlijk dames! Nog 2 dagen Ondanks dat ik minder werk heb ik het idee dat het erger word de pijn, even deze week nog aankijken. Anders toch mijn uren nog meer aanpassen heeft de therapeut gisteren gezegd. Liever nog 5 weken iets minder dan al helemaal thuis. Goldfishie ik weet dat je er eigenlijk in jouw hart niet meer zo in geloofd. Duim ik toch heel hard dat je dit jaar toch nog beloond word met een mooie afsluiting. Knuffel meid.
Yup.... hier nu ook nog 2 dagen te gaan inmiddels Balen dat de pijn niet minder maar erger lijkt te worden Mamalap! Denk je wel goed om jezelf!!
Jepp volgens de therapeut doe ik nog steeds teveel, daardoor word het erger, terwijl ik voor mijn gevoel al 40% minder doe. Ik weet heb vrij hoge pijngrens, dus loop erdoorheen als ik bezig ben, maar zodra ik dan even rust heb is het drama. Ik merk wel dat de acceptatie in mijn hoofd steeds meer begint te komen. Dat is al heel wat
Mooie buik rogijuli! Repeltje fijn dat het weer beter gaat. Mijn duimen draaien ook weer mee goldfishie. Mamalap voorzichtig aan doen hoor! Hebben jullie ook al veel harde buiken gehad? Volgens de vk kan het geen kwaad en is het normaal. Maar maak me toch een beetje zorgen. In rust modus heb ik ze erg snel.
Dracaena ja die heb ik ook. Ook in rust. Best vervelend. Ik heb nu wat ongi pijn en een druk onderin mijn buik... misschien indalen?
Altijd goldfishie die duimen moeten toch een keer gaan helpen!!!!!! Rogijuli dat klinkt inderdaad als indalingspijn kan het me nog wel herinneren.
Ik kom even spieken bij jullie. .... Goldfishie het is jullie zo vreselijk gegund, ook ik hoop op een mooie afsluiting van dit jaar voor jullie. Ik ga mijn duimen ook weer laten werken. Mamalap rustig aan, het werk gaat ook door zonder jouw hoor! Rogijuli ook al aan het aftellen Pfff wat gaat de tijd toch snel. ... Draceana jij ook rustig aan doen hoor! Repeltje blij dat het beter gaat met jullie tweetjes. Julias ook jij aan het aftellen, lekker hoor Gelukkig vandaag laatste dagje werken voor mij en dan heerlijk 2 weken rust, merk echt dat mijn hoofd en lijf het nodig hebben. Als het goed is is mijn ei net geweest of moet vandaag of morgen komen. Wat niet erg is omdat ik dan lekker rustig op het wachtbankje kan gaan hangen met mijn voetjes omhoog zonder al dat geduw trek en til werk.
Goedemorgen meiden, Hoe is het hier? Heb even een pauze gehad van het forum, december is zowel thuis als op het werk erg hectisch maar wou toch even kijken hoe het met jullie is en even een paar pagina's terug gelezen. Dames die bijna met verlof gaan, geniet er van!! Goldfishie ik duim ook voor je mee meid!! Mamalap doen waar je je goed bij voelt, ik ken dat die hoge pijngrens, er aan toe geven is dan moeilijk. Mijn eitje is laat deze keer, vandaag op cd 15 gisteren nog neg ovu test, ben niet zo serieus met tempen bezig geweest tot voor 3 dagen terug. We gaan volgende week een paar daagjes weg dus dan heb ik ook niet zoveel zin om om 6 u de wekker te zetten we zien het wel! Haha.
Nou Gold wat zou het toch fijn zijn als jij zwanger het jaar uit gaat. Zoals altijd duim ik weer voor je. Ben vandaag voor het eerst bij de vk in het ziekenhuis geweest. Had er een in opleidingen natuurlijk de echte. Wat een leuk stel meiden. Mijn bloeddruk was 110/70 en beeb ligtal iets ingedaald maar nog niet vast. Als mijn vliezen nu breken moet ik dat aangeven. Die ruimte is niet wenselijk omdat bijvoorbeeld de navelstreng daar door zou kunnen. Heb zelf het idee dat het nog wel even gaat duren. We zullen zien.
Vandaag weer groeiecho gehad en ook nu zit ze weer op haar eigen lijn in de groei. Ze bungelt onderaan en haar benen zaten vandaag over het gemiddelde. Ik heb het even nagevraagd hoe ze qua weken dan zou zitten in de groei en qua gewicht loopt ze zo'n 2,5 week achter Beentjes lopen vast vooruit op 35.1, hoofdje op 32.1 en buikje op 31.3 en ben nu 34.5 als ik het goed onthouden heb. Haar gewicht zit op nog geen 2 kilo en de 3 kilo gaat ze ook niet halen. Dat had ik ook niet verwacht aangezien ik zelf daar met 2 weken over tijd ook niet aan kwam. De gyn vond het wel verstandig om een paar maatjes 44 te hebben, dus dat doen we dan maar. Mijn schoonmoeder kwam trouwens met homeopatische middelen om de bevalling te bespoedigen. Ik twijfel nog of ik hier iets mee wil. Uit mezelf zou ik dat nooit bedenken en ik maak me ook nog steeds niet druk om de bevalling, dus voor de rust zou ik het niet hoeven doen. Wel voor de doelmatige weeen. In het boek waar zij het uit heeft van vroeger wordt er gesproken over: Cimicifuga racemosa D12 Arnica D30 Caulophyllum D6 Hiervan iedere week een dosis van alle 3 medicamenten. Iemand ervaring of zo hierover? Zelf heeft ze 3 voorspoedige en snelle bevallingen gehad met dit gebruik. Maar dat hoeft natuurlijk niet aan de middelen te hebben gelegen.
Medicatie om de bevalling te voorspoedigen? Ik zou dat zelf nooit doen? Ik vind 2,5 week achter in de groei, waarbij het buikje zelfs 3,5 week wel heel veel hoor. Hebben ze je geen bedrust voorgeschreven?? Toen mijn dochter 2,5 week achterliep met het buikje wouden ze me zelfs opnemen tot aan de bevalling! (Ik was toen 35 wkn zwanger)