Hoi rogijuli Bedankt voor het meekijken. Kan het zijn dat ik dan wel een cyclus heb gehad van 28 dagen zonder eisprong? ik wacht sowieso nog even tot na het weekend en dan ga ik weer contact opnemen met de fertiliteitsarts. ik hoopte op beter nieuws, had stiekem gehoopt dat ik eindelijk een goede eisprong had.
Nee zonder eisprong heb je vaak een langere cyclus. Maar temp je wel via de billen (rectaal)? En elke dag voor het opstaan. Je tempkaart is nogal piekerig.
Ja ik temp rectaal en elke ochtend om kwart voor 7 voor het opstaan, ook in de weekenden. Het viel mij inderdaad ook op! Ik ben wel een onrustige slaper word bijna elke nacht een aantal keer wakker misschien dat dit er invloed op heeft maar dat durf ik niet te zeggen. Ik heb altijd na me eisprong ongeveer 12 dagen pijnlijke borsten ook deze maand weer daarmee ben ik er vanuit gegaan dat ik een eisprong heb gehad.
Als je dan toch een eisprong hebt gehad, zal hij later zijn geweest dan ff nu aangeeft (aangezien je al voorbij de 14 dpo zit met een negatieve test). En ook komt hij in je temp deze keer niet goed naar "boven".
Goedemorgen meiden, Weten jullie of je eisprong kan "veranderen"? Voor mn bbz voelde ik altijd eipijn en nu niet meer.
Oke haha, ik had echt altijd eipijn, kon er nooit omheen. En nu de 2e maand temperaturen en weer niks gemerkt. Komt dat dan door de bbz of zal het gewoon toeval zijn.
Deniced ik ben het altijd eens met Rogijuli, maar nu niet vorige maand lijkt jouw eisprong goed te staan. (In het begin 37.1 is van de clomid) als je die eruit denkt. Zit jouw temperatuur voor eisprong tussen 36.8 a 37.0 en na eisprong 37.1 a 37.2 Deze maand is lastiger en denk ik dat jouw eisprong pas op cd 27 was omdat je daarna pas naar 37.2 gaat. Ik zelf heb ook een keer eisprong cd 34 gehad met clomid dus ja het kan alleen is de dosering dan niet goed meer. En ga je over de 35 dagen en moet je contact zkh opnemen.
Hoi mamalap! bedankt voor je reactie! Zou het kunnen dat er een andere reden is waardoor je pijnlijke borsten krijgt? ik heb al 14 dagen vandaag pijnlijk borsten ( dit heb ik bijgehouden in de app ) normaliter heb ik dit ook altijd maar na me eisprong. ik ging er altijd vanuit dat dit te maken had met de progesteron. Fijn om te weten dat ik niet over de 35 dagen mag, ik zat al te balen dat het nu natuurlijk allemaal weer extra lang duurt. indien er dit weekend niks gebeurt, ga ik maandag de fertiliteitsarts bellen.
Ik zit nu voor het eerst aan de clomid. Compleet m'n eisprong gemist! Normaal voel ik de groei ook super duidelijk en nu niks.. Gek he
Als je ei op dag 17 was dan zit je nu op 9 dpo en kan het logisch zijn dat hij iets zakt. Maarja was je ei op dag 19 dan zit je op 7 dpo kan het een normale dip zijn. Probleem is dat je niet weet welke dag je ei was en dus ook niet weet hoeveel dpo je nu zit Vooralsnog zit je nog ruim boven je basaal en dat is goed!
Nee dat is waar, dank je wel. Denk even goed dat het over is. M'n borsten zijn niet meer gespannen sinds vandaag en dat heb ik meestal op 9/10 dpo. Dus denk dat m'n ei op 16 of 17 was. Goed nieuws is dat ik met clomid een keurige cyclus heb.
Monique laat ik dan maar met de deur in huis vallen ik word hier zo onzeker van... Zou 18/19 of uiterlijk 20 cd mijn piek moeten hebben als het zoals vorige 4 maanden zou gaan. Helaas dit keer niet het geval. Heel veel schommelingen in temp en heel veel schommelingen in de kleur van mijn test streepje van ovu test. Ook veel waterig en vruchtbaarslijm. Afgelopen zaterdag zag hij er zo uit, maar sindsdien weer licht. En mijn temp gaat niet omhoog. Als mijn temp morgenochtend omhoog gaat kan ik dan misschien mijn piek zachterdagnacht hebben gehad of is dat dan te lang van piek tot eisprong.
Hoi Voila! Heb je meerdere keren per dag getest? Ik moet altijd vaker testen om mn piek niet te missen.