Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
    Goldfishie!! Wat een geweldig nieuws zeg!! Hopelijk wordt jullie ronde!!
    Hou je ons op de hoogte?!

Moonlight 1 jaar alweer!! Wat gaat het toch hard!

Hier niet zoveel te melden.
    Ben flink ziek geweest waardoor de bv volledig is teruggelopen. En doordat ik meer ging kolven om het weer op te starten heb ik (bloedende) tepelkloven gekregen dus voor mij is de bv periode helaas over en krijgt R. volledige fv. :(
    Ook krijgt hij nu al een papfles in de avond. Hierdoor slaapt hij 's-nachts beter (van 23 tot 5). Hij krijgt dan zijn speen en zo kan ik zijn ochtendfles verlaten naar 6.30 uur.
    Hij doet het verder mega goed. Kraait, brabbelt, gilt als een malle. Lacht de hele dag door en huilt alleen als hij zijn speen in bed kwijt is bij het inslapen.
    Hij kwijlt enorm ("blaast" er bubbeltjes mee), kauwt continue op zijn handen en likt aan alles wat in/tegen zijn mond komt haha.
    Hij is afgelopen weekend van buik naar rug gerold en probeert het ook andersom al te doen (wat natuurlijk nog niet gaat haha).
    Volgende week weer 2 prikken halen en eens kijken hoe het met zijn groei gaat ;)

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Oei bloedende tepelkloven lijkt me zeer pijnlijk RogiJuli. Maar zo te horen doet hij het ook prima op de fles.
    Zo te lezen is het flink genieten.

Om half 11 heb ik de afspraak bij de fertiliteitsarts. Nou we gaan het horen.

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Rogijuli hè vervelend dat je zo ziek was. Wel fijn dat je mannetje het goed doet.

Mijn meisje drinkt al vanaf geboorte precies net wat ze nodig heeft volgens de 150ml × gewicht kg en geen druppel meer. Heel eigenwijze dame qua voedingen. Dus ze groeit ook precies op haar lijntje. Het blijft een kleine dame. Ze gebruikt ook geen speen. Voor de rest super tevreden kind, lacht veel vind spelletje met zo'n grote bal aanraken nu erg leuk. Slapen van 19.00 tot 22.30 dan voeding en tot 06.45 uur :D overdag 2 korte slaapjes ochtend en namiddag en 1 flinke tussen de middag van 11.30 tot 14.00 uur. Echt super makkelijk tevreden kind, ongelooflijk.
    Ik mag dinsdag weer aan het werk ;)

Madelie spannend. Ik duim dat ze wat gaan doen voor je!

4. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Heerlijk dat je door kunt slapen Mamalap. Zeker als je volgende week weer aan het werk moet.

Hmm sta er nu pas bij stil dat het vrijdag de 13e is. Nu ben ik totaal niet bijgelovig, maar had de afspraak liever geloof ik op een andere dag gehad.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
    Ook al zo'n lief en makkelijk kind Mamalap :D:D
    R. drinkt nu 5x 180 cc waarvan de laatste dus met rijstebloempap erbij is.
    Zijn schema is nu:
    6.30-7 uur 180 cc
    8.30 - 10.30 uur slapen
    10.30-11 uur 180 cc
    13-14.30 slapen
    15 uur 180 cc
    16.30 - 18 uur slapen
    18.30-19 uur 180 cc
    20.30 -23 uur slapen
    23 uur 180 cc papfles

En die papfles gaat binnen 15 min op :D:D

6. mamalap

mamalap Niet meer actief

Tja die voedingen dat is hier toch wel wat hoor. Ik bied 5× 135ml aan vast schema aan tijden want melden voor honger dat doet ze anders ook niet. Vorige week dronk ze heel goed 630 a 640 per dag, maar deze week is het weer prut gisteren 560ml.
    Ze drinkt de fles als ze drinkt heel goed en krachtig, maar wanneer ze geen zin meer heeft is madame ook echt klaar gaat ze er mee spelen, bijten eruit duwen tong. En de fles mag niet te lang duren bij haar houd ze er ook mee op. Gelukkig spuugt ze nooit wat terug dus alles blijft er wel in en krampjes heeft ze ook nooit.

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

#3107 mamalap, 13 mei 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mei 2016
    Ow ze is wel nog steeds een heel mooi poppetje :D

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
  9. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Moonlight: gefeliciteerd!

Madelie: heel veel succes met je afspraak! Niet laten afleiden door vrijdag de 13de, is gewoon een vrijdag met gelukkig nog een mooie temperatuur en wat zon!
    Zit je trouwens nu al na je eisprong? Is dat niet wat vroeg voor jou?

Mamalap: lief!! :)

Rogi: hij eet lekker veel zo te lezen! Flesvoeding is toch ook helemaal prima.

Verder iedereen bedankt voor het meeleven!
    Ik moet nu wachten op ongi (waarschijnlijk eind volgende week) en dan starten met de pil voor drie weken. Hoop snel mijn schema binnen te krijgen. Wel spannend dat we weer mogen beginnen, hopen dat we met icsi eindelijk antwoorden krijgen.

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahh ook al zo'n schatje Rogijuli. Haha wij zijn afgelopen weekend ook in center parcs geweest
    Ik heb zelfs nog 250.- voor volgend verblijf gewonnen met de crazy bingo :D :D

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
    #3111 RoGiJuLi, 13 mei 2016
    Laatst bewerkt: 13 mei 2016
    Gaaf !!! Welk cp zaten jullie ?? Bij ons was er idd ook Crazy bingo (en in de middag de Orrie bingo).
    Zou toch wat zijn als we beide op dezelfde cp hebben gezeten :D

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Heijderbosch en jullie?

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
    Kempervennen :D dus niet op dezelfde ;);)

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
    Ik wil de 2e wk van augustus weer gaan (midweek) zodat we toch nog een korte vakantie hebben dit jaar.

15. mamalap

mamalap Niet meer actief

Wij nog een weekend in het najaar cp, maar in september ook nog vakantie met vliegtuig hoor. Griekenland, turkije of Spanje. We zijn net aan het rond kijken.

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.959
    15.598
    113
    Nabij Utrecht
    Wij gaan volgend jaar weer op vakantie naar Portugal.
    Dit jaar ff de centen niet meer voor na de koop van het huis en het opknappen hiervan waar we nu mee gaan beginnen (laminaat vloer er in overal en de tuin over 2 mnd opknappen) ;)

Hebben jullie gewoon geboekt bij cp ?? Wij hebben het via mystery parcs gedaan :D verrassing waar je terecht komt (in NL of België) en voor meer dan de helft goedkoper :)

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ohh nee ik via cp bungelow race ook 355 euro korting. En voor volgende weekend nog kortingsbon 40% + die cheque 250.- dus die word helemaal goedkoop.
    Ik heb die prijs van 250.- 2 jaar geleden ook gewonnen die mag icm aanbiedingen :D

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ow ja en wij zijn na ons huis dat we gekocht hebben in 2013 ook niet meer op grote vakantie geweest hoor. Eerst huis helemaal naar onze zin gemaakt!

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Zo ben net terug van de fertiliteitsarts. De uitslagen waren gelukkig goed. Althans, geen opvallende zaken in de bloedstolling of met schildklier. Fsh alleen hoog wat duidt op dat mijn eivoorraad waarschijnlijk op aan het raken is. Dit was ook te zien op echo. Maar hoort ook wel bij mijn leeftijd. Uitslagen Amh, ook te maken met eicel voorraad nog niet binnen, maar ik verwacht dus ook niet zo goed. Reden miskramen dus waarschijnlijk toch oude eitjes.

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wat een leuke foto's weer!!

En goldfishie, heb mijn eisprong nog niet gehad hoor.
    Gisteren zelfs 37.2, dus op discarded gezet. Ben flink verkouden dus temperatuur werkt niet mee.
    Follikel is 19 mm en baarmoederslijmvlies 7 mm, dus arts verwacht ieder moment een positieve ovulatietest.

Deel Deze Pagina