Heb je getest golfish? Wonderen zijn de wereld nog niet uit.... Hoe is het met Melzoe? Madelie ik duim mee voor je!
Hahahaha, jullie zijn grappig!! Kans op spontane zwangerschap is 0,0000000000001% bij ons. Of ben ik nog een 0 vergeten...
+1 ..... hoe vaak hoor je wel niet de wonder verhalen !! Laat het dan nu bij jou een mooi wonder verhaal gaan worden! Ik zou gewoon even testen .. is hij negatief dan weet je dat je nog eventjes moet afwachten op de duiveltjes .... en bij positief .... tja, dan dans ik de hele dag door voor je
Nou op CB geweest: 55 cm en 4015 gram netjes op haar lijntjes. Lengte zelfs iets meer. Ik verteld kleine drinker en doorslapen. Zegt die arts: "nou mooi voorbeeld dat de natuur het zelf doet." Ook kinderen die kleine drinkers zijn kunnen goed groeien. Dus gewoon zo doorgaan
Rogi Hier werd altijd tegen ons gezegd , zolang ze niet uitgedroogd zijn, drinken en vocht blijven aanbieden. Maar we moesten wel om de paar dagen melden om dit te laten beoordelen.
Mooie score weer Mamalap Je meisse doet het prima! Wel een verschil met R. op 3 maanden en 3 dagen. Hij was toen 58 cm en 5090 gram hahahaha onze vreetzak Hier toch ff de ha gebeld voor R. Ik moest wel even langskomen voor een kleine check op virale infecties, maar zijn oortjes zijn schoon en zijn longetjes ook. Hij zag wel wat glazig uit zijn oogjes, maar oogt nog niet uitgedroogd gelukkig. Hij had toen al 3 spuitluiers gehad (gisteren een stuk of 8). Ik moet voeding blijven aanbieden zoals ik al deed. Hij heeft gisteren dus 3,5 flessen van zijn normale 5 gedronken en dat is nog goed. Hij moet minimaal de helft van zijn normale flessen op drinken. Als hij vanmiddag, vanavond en morgenochtend nog zulke diarree blijft houden, dan moet ik morgen weer terugkomen. Gaat hij ook nog overgeven dan moet ik of gelijk langskomen of anders de hap bellen. Ik hoef dus nog geen ors te geven en hem laten slapen wanneer hij dat wilt
Goed dat je gegaan bent Rogijuli! Hier laten ze baby's ook altijd komen gewoon voor de zekerheid. Nu hopen dat hij snel opknapt.
Dank je wel. En heb even gespiekt. Melzoe is nog wel actief en aan haar banner te zien 7 weken en een paar dagen. Dus volgens mij (en hoop ik) gaat het goed met haar Dus Melzoe...geef je ons een update?
Inmiddels staat de teller spuitluiers op 6 vandaag. Hopelijk komen er niet al te veel bij vandaag. Hj heeft nu 2 flessen van 200 op. 1 fles van 100 en 1 van 130. Dus nog maar 630 cc. Zometeen nog een papfles van 200 en hopelijk drinkt hij die wel helemaal leeg. Dan heeft hij 830 op en dat zit ongeveer op wat hij mag/moet hebben qua gewicht. Zijn koorts is gelukkig wel weg maar hij is nog niet in zijn hum.
Dat de koorts gezakt is is al heel wat. Hopelijk gaat het drinken morgen ook weer wat beter Rogijuli.
Haha Rogijuli 630 met nog een fles te gaan? Dat heeft die van mij niet eens op vandaag fijn dat de koorts in ieder geval weg is dan komt de rest vanzelf. Ze had ook verhoging en was hangerig vanmiddag/vanavond door de vaccinatie van vanochtend.
Oooh ja de prikken heeft hij ook altijd last van gehad (koorts en veel slapen). Qua gewicht moet hij minimaal krijgen 5,9 kilo X 150 cc = 885 cc per dag. Hij drinkt tegenwoordig tussen de 900-1000 cc per dag, dus 630 is wel weing voor zijn doen Ik ga er wel vanuit dat hij zijn papfles zometeen gewoon helemaal opdrinkt en dan zit hij qua voeding redelijk goed. Nu de spuitluiers nog ff stoppen en dan is de bezorgdheid ook gelijk flink minder bij deze mama
Ja dat gaat hard he Julias!! Veel te hard !!! Ik ook vandaag precies 1 jaar geleden en morgen 1 jaar geleden (8 dpo) was hij opgelopen en durfde ik het ook in FF te zetten
Wie helpt ff mee met een fles schema voor R.? Ik wil de papfles gaan verhogen (hij wil vaak meer eten dan de gegeven 200 cc. Maar als ik die verhoog dan gaat hij dus over de 1000 cc per dag heen. Het liefst wil ik hem op 4 flessen krijgen, maar welke tijden zouden jullie dan aanhouden? Ik breng hem om 7.30 naar het kdv. Dus de eerste fles moet uiterlijk om 6.45 of rond 8 uur vallen. Wie denkt mee (met hapjes fruit en groente tussendoor).
8 uur red hij dat? Vast niet dus zit je 1e fles 06.45 uur hoe laat wil je laatste fles? Dan kunnen we daar tussen gaan rekenen. En neem aan dat de hapjes nog niet echt mee tellen? Tenminste zo is het mij geleerd onder de 6 maanden.
Ja en blijft dan toch een mooie dag zo heh! Ik heb zelf ook geen enkel schema voor Ali, dus dat wordt wat lastig om jou te helpen Ali at zelf haar peer vandaag! Pakte serieus haar lepel af en deed hem steeds naar haar mond Peer is lekker! ze heeft er echt veel van geproefd, dus hopelijk slaapt ze weer een nacht tot half 7 minimaal, want dat is al weer even geleden
Ik denk dat 8 uur in de meeste gevallen te laat is voor hem Dus dan wordt het 6.45 de eerste en de laatste wil ik dan rond 21 uur geven. Fruit en groente idd nog niet als "maaltijd" rekenen, maar als hapje tussendoor.