Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Gelukkig maar!! Mijn huisarts maakt altijd overal een 'ding' van zeg maar was er voor iets heel anders toen ze vroeg hoe het gaan met zwanger raken ;) dus toen meteen gevraagd hoe dat met je LF zit anagezien ze zegen dat een eitje tussen 7-12 dagen innestelt. Mijn vraag is wat het dan inhoud die hormonen die ze geprikt hebben.

2. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik ben gisteren op de bank in slaap gevallen en werd daar vanmorgen ook wakker :D

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dan vanavond netjes op tijd naar bed :p

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.953
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Meiden, ik moet zo met R. naar de hap toe.
    Weer spuitluiers vandaag, maar hij heeft tot nu toe maar 400 cc op vandaag en gooide net een fles eruit direct na het voeden.
    Aanleiding voor de arts om hem te zien.

Update volgt later.

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Aaah wat sneu. Sterkte! Laat je weten hoe het is gegaan?

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dat beloof ik :)

7. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ohww wat naar voor de kleine man !
    Hopelijk is het niets ernstigs en valt het allemaal mee.
    Ik kom straks nog even kijken voor je update!

Dikke knuffel voor de schrik

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Fsh is follikel stimulerend hormoon, dus snap niet dat dit geprikt is omdat ze je lf tekort zou vinden.

9. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahhh Rogijuli wat zielig :(:( hopelijk valt het mee succes

10. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Dat snapte Ik dus ook niet....

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.953
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Tis waarschijnlijk een darm virus wat de diarree veroorzaakt en ook buikkrampen geeft (hij krijst telkens zo, vooral vlak voor een voeding).
    Als hij weer overgeeft moet ik weer terug maar dan moet hij door een kinderarts behandeld worden met een sonde.
    Om het spugen te voorkomen moet hij geen volle flessen meer krijgen maar kleine beetjes. Dus om de 2-2,5 uur ofzo.
    We moeten even zijn plasluiers goed in de gaten houden & bijhouden hoeveel het er zijn op een dag.

Zijn longen klonken goed, zijn buik was soepel en zijn oren en keel niet ontstoken gelukkig.

Bij twijfel moet ik weer bellen (of wanneer hij suf enzo wordt).

Hopelijk is hij snel weer beter.

12. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Agossie de arme kleine....hopelijk is het vlug over en is een tweede rit niet nodig.
    Sterkte het zal wel weer even zwaar zijn om elke paar uur te moeten gaan voeden,terwijl je net een wat ruimer ritme had qua voeden.
    Maar als ouder heb je dat er altijd voor over als je ukkie zich zo naar voelt.

Dikke knuffel

13. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Rogijuli hoe is je zoontje de nacht doorgekomen?

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.953
    15.597
    113
    Nabij Utrecht
    Gelukkig goed.
    Ik heb hem gisteren bij thuiskomt nog 50 cc voeding gegeven. Dat is er in gebleven.
    Daarna op bed gelegd om 22 uur.
    Hij heeft toch doorgeslapen tot half 6 vanochtend.
    Speentje gegeven en hij slaapt nu nog steeds.

Ik heb voor het kdv vandaag het poeder per 3 schepjes in de bakjes gedaan. Dan kunnen ze vandaag telkens een fles van 90/3 aanbieden om de 2 uur.
    Als het er vandaag in blijft dan mag hij morgen weer wat meer hebben.

Alhoewel ik nu eigenlijk toch veel liever thuis blijf om hem in de gaten te houden :(

15. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Fijn dat hij goed doorgeslapen heeft en niet meer heeft gespuugt.
    Als ik jou was zou ik proberen zorgverlof op te nemen. Kan je hem goed in de gaten houden. Daarbij, een darm virus kan erg besmettelijk zijn. Heeft de huisarts daar nog iets over gezegd?

16. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Mijn ronde is trouwens voorbij. Temperatuur is naar beneden gestort. Het meest vreemde kaartje ooit. Meestal heb ik tableaus in mijn kaartje, mooie trappetjes. Heb nu een gekke piramide.

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Rogijuli vervelend een darmvirus. Hopelijk knapt hij snel op. En drinkt hij weer wat meer. Inderdaad heb je recht op kortdurend zorgverlof.

Madelie ook een korte lf voor jouw doen? Heel raar?

18. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ei is m.i. toch cyclusdag 14 gesprongen. Net op een site van gyneacologie-afdeling ook gelezen, temperatuur stijgt 12-24 uur na eisprong maar kan zelfs nog later plaatsvinden. Als ei cd 14 in de avond is gesprongen dan is het dus heel goed mogelijk dat de dag erna de stijging nog niet heel veel is. Temperatuur was al iets gestegen maar zat nog in dat proces. En dan klopt een lf van 11 dagen wel.

19. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Hier akelige buikkrampen die al een paar weekjes bij vlagen komen opzetten en dan weer wegtrekken....
    Eerst dacht ik och het hoort er bij ....en daarna komt dat nare voorgevoel weer om de hoek kijken.
    Tot ik gister en vandaag nog een testje eraan heb gewaagd....hoe idioot kun je zijn:x

Nu zit ik helemaal in de stress omdat de streepjes veel en veel lichter zijn.
    Morgen bij de echo kijken of mijn nare voorgevoel klopt.

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Bij 8 weken kunnen die testen de hoeveelheid hcg niet meer aan Melzoe.
    Drink maar eens heel veel en dan 2 uur later testen. Dan is je urine verdund en zijn je testen donkerder.

Deel Deze Pagina