Julias ik sluit mij volledig bij Melzoe aan. Echt niet nodig om je schuldig te voelen. We hebben hier allemaal met elkaar meegeleefd toen iedereen zwanger wilde raken. En gelukkig is het velen al gelukt om een gezond kindje ter wereld te brengen. Anders was er nu nog meer gemis en verdriet geweest.
Melzoe..wat verdrietig nieuws. Ik leef me je mee.. Wel heel fijn dat je t zo goed met je dochter kunt delen. Madelie..weer een nieuwe ronde in.. Hopelijk komt jouw dag nog een keer..
Melzoe, heb je een beetje de dag door kunnen komen? Vandaag heb ik een kliniek in Spanje en een kliniek in Cyprus aangeschreven voor informatie. Moest even de knop omzetten en had het er even erg moeilijk mee. Maar het is de deur uit (nou ja, de mailbox). Nu afwachten.
Superspannende stap Madelie. Wel ff een praktisch vraagje. Stel dat je in Spanje terecht kan voor eiceldonatie. Ik neem dan aan dat je het ivf traject dan daar gaat volgen (bevruchting en tp). Maar hoe zit dat dan met de donor die je hier in NL hebt. Moet hij dan ook mee naar Spanje voor het doneren of moet je daar uit een databank een donor kiezen?
Met recht een beetje.... Manlief is bijna de hele dag van huis geweest,terwijl ik had gevraagd of hij vlug weer bij me terug wilde komen Hij zou maandverband halen,maar zat uiteindelijk op zijn ppraatstoel aan een biertje. Of ik ook daarheen wilde komen met de meiden dan konden we gezellig samen eten :x ik ga bijna om van de buikkrampen maar he wat maakt dat uit....toch? Uiteindelijk heeft de oudste maandverband gehaald omdat ik simpelweg de deur niet uitdurf...(ben bang dat ik juist dan de miskraam ga krijgen. Heb vandaag wel de beneden boel gepoets in de hoop dat de beweging wat in gang zou zetten.....maar helaas alleen maar buikpijn.... Vanochtend wel met manlief samen in bed liggen huilen,dus ik begrijp niks van zijn gedrag van de rest van de dag Madelie wat dapper dat je toch die mails hebt verstuurd! Hopelijk krijg je vlug goed nieuws van de klinieken terug .*ik duim voor je*
Wat shit dat hij je alleen heeft laten zitten Melzoe. Maar zou hij niet in de vlucht-modus zitten op dit moment? Niet om het goed te praten hoor, want je hebt duidelijk aangegeven wat je nodig had en dat is je partner bij je hebben.
Denk dat het dan de donorbank gaat worden. Afhankelijk van de prijs. Misschien is een vliegticket voor mijn donor goedkoper Nou las ik ook net over embryodonatie. Is stukken goedkoper. Ik ga mij daar eens in verdiepen.
Dat idee is ook door mijn hoofd gegaan madelie,dat hij in de vlucht modus is geschoten.....maar inderdaad ik heb duidelijk gevraagd of hij alsjeblieft vlug bij me terug wilde komen. Nou ja ik zie wel hoe het verder gaat,ik lig nu op de bank met een hele warme kruik. Ik heb geen idee wat ik me moet voorstellen bij een "hele hevige menstruatie " aangezien bij een gewone menstruatie bij mij al de hele toiletpot rood ziet en het lijkt of ik gewoon bloed plas bij wijze van spreken. Dus ik zie er wel een beetje tegenop dat er stolsels ter grootte van een ei zouden kunnen komen. (Zei de vk) Wat was jouw ervaring madelie als ik vragen mag?
Iedere miskraam loopt verschillend. Bij mij waren ze juist stukken minder heftig dan een menstruatie en ik heb geen stolsels verloren. Dan heb ik het over zwangerschap 1 en 3. Met zwangerschap 2 heb ik natuurlijk een curretage gehad. Ik heb ook geen erge buikkrampen of iets gehad. Wel iets maar niet heftig of zo. Ik had voor de zekerheid wel onderleggers bij de apotheek gehaald omdat ik bang was dat ik anders mijn matras weg kon gooien. Maar bij mij was dit achteraf gezien niet nodig geweest. Ach meis, zou willen dat ik je even een knuffel kon geven.
Hier was het wel heel heftig melzoe. Ik heb het lichamelijk heel zwaar gevonden. Had hier eigenlijk toen geen rekening mee gehouden, maar ik had het met de tabletten opgewekt. Misschien daarom
Oh dus het kan ook nog meevallen.... De buikkrampen zijn nu een stuk minder....maar behalve iets dat lijkt op vruchtbaar slijm verlies ik nog steeds niets.... Ik hoop zo dat het niet morgen of overmorgen op mijn werk gaat gebeuren.....ziekmelden hiervoor gaat me niet lukken helaas. Woensdag naar het ziekenhuis op mijn vrije dag,ik hoop dat die dan iets kunnen doen. Dank je wel madelie voor je andwoord 💋
Je hoort vaak dat het met opwekken met pillen heftiger is. Zelf heb ik nooit pillen gehad om de miskraam op te wekken. Het valt helaas niet te plannen. Als jij je niet goed genoeg voelt om te werken dan is dat echt een genoeg goede reden om je ziek te melden. Ook kan je ervoor kiezen naar huis te gaan als de krampen te erg zijn en/of bloeding begint. Luister vooral naar je eigen gevoel.
Oei dat is naar moonlight.... Ik heb ook aangegeven dat ik de cytotec zou willen als het niet vanzelf lukt. Daarom moet ik woensdag ook naar de gynaecoloog in het ziekenhuis.... Ik laat het allemaal maar over me heen komen, manlief vroeg vanmorgen of ze dan niet nog een keertje extra zouden gaan kijken. Ik zeg ja dat zullen ze vast wel doen. Maar dan klopt het hartje toch echt niet opeens wel hoor...
Wat rot meiden! Madelie hopelijk kunnen ze je in het buitenland wel helpen. Melzoe ik leef zo ontzettend met je mee. Hoop ook dat het allemaal snel voorbij mag gaan zodat je je weer even op jezelf kan concentreren. Goldfishie is het al doorgebroken? (Of heb ik daar overheen gelezen?) RoGiJuLi hoe gaat het met R? Hier gaat het goed. Ik ben weer hard aan het werk en ondanks dat het rete vermoeiend is, is het ook heerlijk. Onze meid drinkt nu al 150/4,5 weg en geeft steeds minder terug. Ook zijn de krampjes langzaam minder geworden. Gisteravond hebben we haar voor het eerst in de ledikant te slapen gelegd. We merkte op dat ze met haar armen tussen de spijlen van het wiegje aan het druk doen was wat resulteerde in blauwe plekken. Dus over naar het grote bed. Ze sliep gewoon weer lekker door .
Dracaena wat fijn dat het zo veel beter gaat met de krampjes en dat ze zo goed drinkt! En in haar eigen ledikantje en ook nog doorslapen!! Yeah... weer een mijlpaal Met R. gaat het steeds beter gelukkig. Hij is weer behoorlijk zijn eigen ikke aan het terugworden. Hij heeft soms nog wel pijn in zijn buikje (krampjes) maar dat is aanzienlijk minder dan eerder deze week. Vanochtend heeft hij 1x gepoept en dat was alweer flink op de goeie weg (ietsjes dunner, maar geen spuitluiers meer). Heeft het dus allemaal ruim een week geduurd. Hij rolt inmiddels van buik naar rug en ook van rug naar buik wordt flink geoefend. Ook kan hij vooruit komen als hij op zijn buik ligt... de voorbode van het kruipen. Hij wil alleen nog maar zitten (zelfs in bad) en zuigt sinds een paar dagen op zijn onderlip. Dat is zo'n schattig gezicht. Alles wat in handbereik is dat grijpt hij vast en gaat direct zijn mond in en wat hij niet direct kan pakken, wiebelt hij met zijn lichaam naartoe hahahaha. Hij is zo mega snel met alles. Ben gewoon bang dat ik daardoor veel van zijn babytijd mis
Hier nog geen rood... Wel iedere dag (sinds dinsdag) steeds ietsjes meer bruinverlies en sinds vandaag ook buikkrampen erbij, maar geen rood te zien... Niet zwanger en ruim halve week overtijd, weg met al die pech, ik wil door!