Nou breekt mijn klomp. Gisterenavond 3 schepjes hero standaard en 3 schepjes nutrilon forte. En hij kwam pas om half 6 vanochtend !!! Speen erin en hij slaapt weer verder.
Heerlijk Rogijuli dus ook de nutrilon doet het goed. Ook mijn dame heeft weer normaal geslapen van 19.45 tot 06.45 uur
Bedankt gold! Ik ben om 4 uur naar huis gegaan en meteen de pillen ingebracht.....alleen lig ik nu te rillen onder een deken op de bank ...hoort dit erbij? Verder tot nog toe nog geen last .....
Ik ben bang dat er allerlei symptomen bij horen, zelf gelukkig geen ervaring mee. Maar het klinkt als rommel wat je inbrengt daar reageert een lichaam op. Vandaar ook mijn tip met de pijnstilling. Heb je nu ook iboprufen 400 erbij genomen? Dus echt over de paractemols hoor. De artsen zeggen paractemol basis bloedspiegel opbouwen dan daaroverheen wat sterkers oftewel ook doorgaan met de paractemol. Wat een ellende toch meis
Paractemol heb ik idd genomen vandaag....en dat blijft ik ook doen. Ondertussen heb ik al 2 dekens in gebruik en denk aan een derde... Pfffff het is net of ik in een koelcel zit met een bikini aan :x maar zolang het bij rillingen blijft vind ik het wel te overzien daar kan ik me wel tegen wapenen.
Pfff sterkte meid! Tis ook echt rotzooi wat je hebt ingebracht. Hopelijk is het snel over met zulk min mogelijk last.
Sterkte Melzoe! Fijn dat hij beter drinkt rogijuli. Iemand tips voor de spuugvlekken? De kraag van haar slaapzak is inmiddels donkergeel. Was om de dag of elke dag afhankelijk van wat er in de wasmand ligt. Maar krijg t er gewoon niet uit.
Even een uurtje (kleurwas.... witte was mag 6 uur weken) in een emmer met opgeloste vanish zetten en daarna gewoon in de wasmachine. Dat heb ik ook gedaan met zijn opgedroogde diarree rompers/kleertjes en ze zijn weer als nieuw
Misschien komt dit ook een beetje door de spanning Melzoe. Daar kan je het behoorlijk koud van krijgen. Heel veel sterkte. Hoop dat de pillen hun werk doen.
Ben bang dat het er gewoon bijhoord madelie....moet ondertussen ook telkens rennen naar het toilet Och ik probeer mezelf voor te houden dat het ergste na vanvond/vannacht wel voorbij zal zijn.
Diarree is vaak de voorbode vd bevalling. Het zou dus kunnen dat in jouw geval diarree de voorbode is van de naderende mk.
Yuppp rogi heeft weer eens gelijk Ik ben net een groot" iets " verloren. Het voelde echt alsof er iets plopte alleen voor ik het kon onderzoeken kreeg ik weer last van mijn darmen....:x Hoop niet dat er een volgende keer komt......want ik vindt het een ware hel!
Fijn dat de kindjes de nutrilon waarderen Ik snap ook wel dat het op een kdv wat anders gaat, maar ons verzoeken veranderingen thuis aan te brengen daar kan ik niet bij. Ali slaapt juist overal en kan beter niet verlegd worden want dan wordt ze wakker en slaapt ze het komende uur niet meestal. En huilen is huilen en dan gaat ze echt niet slapen. Ze mogen haar overal laten slapen, als ze maar niet haar laten huilen omdat ze van hen perse in bed moet slapen op dat moment. Ze mogen van mij haar hapjes geven, maar de melk geef ik toch echt zelf. Tenzij ik op een moment niet weg kan, dan mogen zij een voeding geven in overleg. Maar ik vrees dat ik na nog 1 ding dat me niet bevalt ik toch wel snel weg ben met haar daar.