Hier weer Hero standaard gemengd met Nutrilon Forte gisterenavond en hij heeft weer geslapen tot 5.30. Speen erin en nu slaapt hij nog heerlijk!! Zal blij zijn als de bus Hero standaard hier op is, zodat ik volledig over kan op nutrilon standaard + nutrilon forte heb nu 3 bussen op het aanrecht staan. Beetje teveel van het goede
Wonder boven wonder eigenlijk heel erg goed Ik ging met krampen en buikpijn naar bed om half 1 vannacht en dat late tijdstip kwam door wat afleiding. Mijn jongste gilde alles bij elkaar ..die is dus ziek... Manlief probeerde het op te lossen maar dat lukte niet dus mee naar beneden genomen en ze kroop bij mama onder de deken, handje in mijn nek en hoofdje op mijn borst ,en viel in slaap bovenop mij net als toen ze nog een klein frummeltje was. Niet heel gemakkelijk met die buikkrampen maar het voelde als troost. Net met het opstaan dacht ik oeiii mijn bed zal wel rood zijn.maar nee,pas bij het bezoek aan het toilet verloor ik een heleboel grote stolsels die grijzig waren. Ik wacht even af wat de rest van de dag gaat brengen,het zeurt nu alleen nog wat, net als een gewone menstruatie Maar dit hoop ik echt nooit meer mee te hoeven maken.
Ahh melzoe hopelijk het ergste achter de rug. Hier ik zelf ook buikgriep, wat een ellendig gevoel. Ik snap wel dat die kinderen niet wouden eten en drinken bah bah wil ik ook niet.
ik loop een beetje leeg en zie soms witte lichtjes ...maar heb al een ideetje voor het avondeten om mijn ijzer aan te vullen....lekker spinazie met zalm en krieltjes. Ik vind het nu goed te doen, bijna pijn en kramp vrij. En die witte lichtjes komen gewoon door het bloedverlies had ik ook bij beide bevallingen,maar met wat ijzerhoudend voedsel is dat zo verholpen . Ik heb vandaag nog een lekker bankhangdagje
Wat fijn dat het toch redelijk goed is verlopen tot nu toe Melzoe! Duimen dat het zo blijft en niet erger gaat worden.
Dat zal toch niet?...Ik dacht dat ik nu de grootste ellende wel achter de rug zou hebben. Hopelijk zijn er geen restjes meer en ben ik nu gewoon schoon. Even een ander vraagje wanneer kun je weer overgaan op tampons? Moet je dan eerst een volgende menstruatie afwachten? Misschien een rare vraag maar ik vroeg me af wanneer ik ze weer veilig kon gebruiken, aangezien ik niet echt een fan ben van die krakende planken
Ja 14 juni moet ik terug voor controle moonlight. Ik ben benieuwd wat ze zal gaan zeggen. En hopelijk is mijn cyclus weer vlug in orde,dat zou fijn zijn.
Mamalap, beterschap! MelZoe, ik hoop ook dat het einde van de narigheid in zicht is. Hopelijk heeft de spinazie geholpen!
yup goeie dosis ijzer gehad hoor Julias. Ja de gynaecoloog zat verder vol gepland ,vandaar de wat latere afspraak moonlight .
Bah bah wat een ellendig virus, koorts, overgeven, pijn in de buik, diarree en alles doet pijn. Ook weer heb ik weer flinke spotting door de anticonceptie pil. Al 3 maanden, maar staat in bijsluiter dat het 3 maanden mag duren. Zo klaagmodus weer uit.
Klaag maar lekker hoor !! Ziek zijn is echt niet leuk. Volgens mij heerst er gewoon weer wat maarja wat wil je met dat weer hier in NL (warm/koud/warm/koud). Trouwens... hier is het ook bal met de ac en ongi. Ik verlies 1 dag rood, dan 2 dagen bruin, daarna 1 dag niks en dan weer en dag rood, 2 dagen bruin en met een beetje pech de dag erop weer tood. En dit al 2 wkn lang Ik ga denk ik maar overstappen op de normale pil want de cerazette doet hewoon niet wat ik wil :x
Jakkes meiden vervelend dat de ac nog niet actief zijn werk doet. hopelijk wordt het vlug beter. Mamalap ziek zijn is niet leuk natuurlijk mag je klagen,klaag maar lekker hoor!💋