Het gaat redelijk goed moet ik zeggen. Nog steeds wat stolsels en behoorlijk wat slijmverlies,maar qua pijn en narigheid heb ik eigenlijk niets te klagen. Vandaag maar even wat rommelen in en om het huis. er is behoorlijk wat blijven liggen de afgelopen dagen, en daar kan ik niet zo goed tegen. Dus nu met de was bezig en straks ga ik de meubels maar eens van hun plek halen om de boel eens grondig onderzoek handen te nemen. natuurlijk doe ik voorzichtig en las ik af en toe een pauze in. En daarna ga ik lekker in het zonnetje zitten Jullie nog leuke plannen voor het weekend?
Fijn dat het wel goed met je gaat meis! Alleen morgen op kraamvisite maar verder geen plannen dit weekend.
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/601459-fotos-vage-duidelijke-ovulatie-and-zwangerschapstesten-deel-31-a-479.html#post19817975 OMG
Mijn hemel wat bestaan er toch rare mensen...... Zoiets doe je toch niet? Als je dan je gelijk wilt halen ga dan te bloed prikken en maak een foto van de uitslag ofzo.... Maar ga geen foto van internet plukken van een ander zijn positieve test.... Raar mens:x
Melzoe fijn dat redelijk met je gaat. Naar omstandigheden dan. En inderdaad een raar mens die zo'n foto plaatst. En al iemand die hier wat langer meeschrijft ook, dat is helemaal niet normaal. Als het nou een reller zou zijn die zich speciaal inschrijft om een beetje grappig te gaan lopen doen uit verveling. Wie kan haar nu nog serieus nemen?!!
Precies madelie,het volgende topic wat ze zou aanmaken zou heel ongeloofwaardig overkomen niemand neemt je nog serieus nou zo'n stunt... En dat ze al een tijdje op het forum aanwezig is maakt het helemaal bizar...
wat een kind heb ik ook..... Komt ze aan met haar korte broek op haar knieën... Ik zeg wat heb jij nu gedaan ?doe je broek eens goed aan!.. Kijkt ze me met haar bezwete koppie verontwaardigd aan en zegt ;dat kan niet mama ! Mijn broek smelt af !..Ik heb het zoooooo warm! ... even het elastiek wat ingekort doormiddel van de knoopjes aan de binnenzijde. Was ik dus vergeten bij deze nieuwe korte broek Ik lag dubbel hoe komt ze erop...
dat is ze zeker madelie! Elke dag hebben we wel een lach moment met haar,ze is zo heerlijk spontaan in doen en laten.
Balen zeg, beterschap! Lekker onder de wol en hopelijk een beetje beter morgen. Er heerst wel het een en ander lijkt wel.
Zo en toen ging het wel weer, maar wat een ellendig virus deze gun je niemand. Wat een rare mensen heb je erbij fake testen gebruiken. Wat schiet je er in vredesnaam mee op? Hopeloos.
Hier moet ik echt een opruiming gaan houden tussen baby spullen van R. Heb veel merk kleding maat 50 wat verkocht kan kan worden. Zijn wieg kan weg (past hij toch niet meer in) en ook de kolf (met garantie) kan weg. De nooit gebruikte paarse tummytub kan weg. De doppler mag inmiddels ook weg (hield ik ff achter voor me zwangere schoonzus maar die is al over de helft ) Maar heb gewoon geen zin om er aan te beginnen... foto's maken, teksten erbij.. plaatsen etc... wordt al moe als ik er aan denk