Ovulatie en temperatuur deel 4

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door mamalap, 28 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Bah mamalap ziek zijn is nooit fijn.

Melzoe hoe is het meis?

Wat voor misselijk persoon ben je als je testen gaat faken. Daar bereik je helemaal niets mee.

Rot hè RoGiJuLi, dat is echt een poepklus.

Hier weer wat dingen gepland staan, 18e een dagje Graspop en de 20e naar Alice Cooper met manlief en mijn vader. Word een dure maand maar heb het er voor over.

En straks werken met dat warme weer. Zie er tegen op, 26 graden buiten betekent 35 graden minimaal binnen :(

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    #3542 RoGiJuLi, 5 jun 2016
    Laatst bewerkt: 5 jun 2016
    Veel succes in de hitte Dracaena!

Wij gaan naar Wijchen vandaag op (verlate) kraamvisite van een klein meisje :)
    Noppies kleding staat er op.
    Nu later de rest vd kleertjes nog doen ..... pffff

3. mamalap

mamalap Niet meer actief

Dan ben je in de buurt Rogijuli ;)
    Wij vanmiddag verjaardag maar mijn ingewanden doen nog pijn, super slapjes en dat ene broodje ben ik weer misselijk van dus ik blijf nog thuis.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Jaaaa dan ben ik heel dichtbij! Tis dat ik man en alle kids bij me heb, anders was ik wel ff langs komen wippdn om je een bakkie kippesoep te brengen :D

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Whaha ja die volksverhuizingen die kennen wij en toch het beste om het gewoon te doen jullie eruit en de baby went vanaf jong af aan al overal te slapen enz.

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Ja daarom. Zo hebben wij het altijd gedaan en al onze kids slapen overal prima :D

7. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    RogiJuli, je kan je spulletjes ook hier op zp tekoop aanbieden. Misschien net wat minder werk.

Gelukkig voel je je iets beter dan gisteren Mamalap. Hopelijk zet dat de rest van de dag door.

Draceana hoe warm is het dan in hemelsnaam op je werk als het buiten een week lang 30 graden is geweest? Ik word al niet lekker als ik er aan denk.
    Sterkte met werken!

8. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Ik hoop op een zeer verlate eisprong deze maand. Donor is weer met vakantie en blijft nog een week weg.

9. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Monique hoe gaat het nu met jou?

10. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Rogi waarom plaats je niet gewoon 1 advertentie waarin je het in 1 pakket aanbied? Dat zie ik ook veel mensen doen .
    En noppies kleding ben je zo kwijt hoor ;).

Mamalap ik hoop dat je vlug weer helemaal jezelf bent.

Draceana bah das niet lekker om in te moeten werken ,moet er niet aan denken pfffff

11. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Oehhh madelie ik ga voor je duimen dat je eitje iets later komt .......

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jepp, maar wij hebben wel eens rare opmerkingen gekregen hoor. Over dat we de kinderen boven lieten slapen tijdens verjaardagen enz.
    Maar nu lach ik het laatst want van die mensen slapen de Kids dus nergens nu bijna 2 en mijn kinderen slapen overal en overal doorheen. :D

13. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Madelie ik hoop mee op een laat ei!
    Dracaena ik hoop dat het te doen was op je werk!
    Succes met de verkoop Rogi!

14. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik was om 5 uur helemaal gesmolten :D. Als het buiten 30 graden is loopt t binnen tegen de 40.

De rode duivels zijn ook weer aan komen vliegen. Nog anderhalve week en dan gaat er weer een mirena in. Ondanks ik weet dat t pijn gaat doen kan ik niet wachten.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Ik wou dat de mirena het bij deed. Dat ding werkt niet bij helaas.
    Dus moet het met de pil doen. Op zich ook geen probleem, zolang die tussentijdse bloedingen nu maar weg blijven.
    Vandaag weer beige verlies en net op de wc na het plassen tijdens het afvegen ineens een stuk stug slijmvlies op het papier. Donkerrood/donkerbruin en zo'n 6 cm lang. Echt vreemd doet mijn lichaam nu.

16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik heb dus niks met vreemde voorwerpen in mijn lichaam. Heb dus zelfs geen oorbellen haha. Spiraal gaat het never nooit niet worden. De pil is blijkbaar ook drama bij mij aangezien ik nu midden in de strip gewoon ongesteld ben en heb zelfs netjes een stopweek gehad ben dus net ongi geweest Grrr.
    Nee ik ga binnenkort afspraak maken voor sterilisatie en dan dus de ouderwetse en niet de essure. Ik krijg tot 1250.- vergoed en kosten zullen rond die koers liggen.

17. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Jeetje mamalap vind je dat niet eng?

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.961
    15.600
    113
    Nabij Utrecht
    Wow mamalap.... das best een heftige beslissing.
    Jullie zijn er dus zeker van dat er geen kids meer komen??
    Maaruh... met een sterillisatie wordt je nog gewoon ongesteld, dus dan blijf je met hetzelfde zitten toch?

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Maar zonder tussentijdse bloedingen als het goed is. Als je zeker weet dat je gezin compleet is dan is het een prima methode.

20. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Wat een temperaturen Dracaena. Pfff krijg het al benauwd wanneer ik er aan denk.

Deel Deze Pagina