Ja ons gezin is compleet! Ik heb nooit 3 kinderen gewild daarom was ik toen ook bang voor een tweeling En ongesteld worden is niet erg gezien mijn pcos is dat maar eens in de 40 dagen. Maar nu ben ik al 3 maanden meer ongesteld of spotting dan geen bruin/rood of roze. Bovendien vind ik nog 15 jaar pil slikken ook niks dat is 15 jaar hormonen slikken bah dat staat me echt tegen. Dus ja een weloverwogen keuze ik denk ergens oktober dit jaar aanzien mijn eigen risico voor de normale consulten toch al op is dit jaar.
Nah simpel weg een koele berekening. En mijn man is wel bang voor artsen enz die krijg ik never nooit niet zover. Hij doet wel altijd alles in huis is super lief en zorgzaam voor mij en z'n dochters, echt een huisman dus doe ik dit wel voor ons haha
Flink besluit Mamalap! Ik vind een spiraal ook een heel naar idee! Nu lekker afkoelen in de buitenlucht Dracaena! Ik hoop dat mijn rode duivels zo blijven als deze keer! Dinsdag ochtend ontdekt en was het erg duidelijk aanwezig, maar lichamelijk niks nakkes nada. Daarna al meteen twijfelgevalletje wel of geen tampon! Zaterdag heb ik het er bij gelaten. Dat vergeleken met krampen tot en met en kotsen en flauwvallen, ben ik erg tevreden
Pfffff veel te warm om helder te kunnen blijven denken en ook dus om te werken draceana Mamalap jeetje dat is een fiks besluit. Ik vind het erg dapper,maar idd als je zeker bent van je zaak dat je gezin compleet is zou ik het ook overwegen. Hier nooit geen drama met pillen of voorwerpen in het lichaam wij gebruikten gewoon regenjasjes ,daar ik niet tegen de ac kon . gezellige migraine aanvallen enzo en idd tussentijds bloeden soms was ik meer op rood dan niet. Ik benijd jullie dus absoluut niet met die pillen bende...
HIer hetzelfde Julias, had ook altijd zware krampen maar dat is nu niet meer dan een zeurderig gevoel. En een mini tampon volstaat. Het andere uiterste omdat een tuincentrum in een kas is gevestigd, in de winter is het er alles behalve behaaglijk Ik snap je beslissing mamalap maar zou t toch wel een beetje eng vinden Zo trots op mn meisje, gister na de voeding van kwart over 8 naar bed gebracht dus kwart voor 9 ongeveer, en om 5.55 pas wakker!
Iemand tips? B. Nog net geen 4 maanden oud sliep prachtig van 19.30 tot 06.45 uur nu de laatste dagen word ze al wakker om 04.30 uur omdat ze honger begint te krijgen. Dat rekken we dan tot 06.30 uur..... Eigenlijk wil ik niks aan het schema wijzigen want voor de rest doet ze het daar goed op. Dus wie heeft ideeën voor de laatste fles? Ze drinkt nu gewoon nutrilon standaard 1.
Wat een heerlijk meissie!! Je zou idd met rijstebloem kunnen gaan beginnen (theelepeltje per keer erbij, rustig opbouwen). Dat werkte bij R. ook ineens Of anders de helft vd schepjes standaard vervangen voor nutrilon forte. Dat vult in het maagje ook wat meer
Ik heb inderdaad wat rijstebloem gekocht de forte hadden ze hier niet. Vanavond maar eens klein beetje erbij doen.
Whaha mijn baby huilde zowaar. Ik had het speelkleed voor het eerst tevoorschijn getoverd naast me op de bank B. erop en na 20 minuten dacht ik zo even wat drinken pakken dus B. even in de box zodat ik mijn handen vrij had. Nou daar was madame het dus niet mee eens longen uit de lijf haha en ze huilt nooit. Nu weer op het speelkleed en is het goed
Meiden, wat zouden jullie doen? Ik hoorde dat R. vanmiddag bijna niks heeft gedronken. Ook zijn fruit had hij geen zin in. Ik denk dat het waarschijnlijk komt door de hitte. Nu denk ik er aan om hem zeer verdunde diksap te geven als hij zijn fles weer weigert, alleen maar om er voor te zorgen dat hij wel genoeg vocht binnen krijgt (ben met dit weer altijd alerter ivm uitdrogen). Uiteraard ga ik ook water proberen, maar wil wel iets achter de hand hebben voor het gevak hij dat ook weigert.
Ik deed diksap vermengen met water....en hoe oud is R nu ? Ruim 3 maanden toch ? Misschien wat laten sabbelen op een suikermeloen dat vond zoe toen ook al heerlijk 😉 als je dat durft hoor..
Ik zou het met dit weer wel doen Rogijuli! Maar hopelijk drinkt hij gewoon de hele fles leeg Hier vond B. de rijstebloem lekker ze trok binnen mum van tijd 90 ml weg. Daarna kostte het teveel moeite ondanks een speen groter dus nog 65ml gewone melk aangemaakt en die maakte ze ook nog leeg. Dus 155 ml waarvan 90 met rijstebloem. Normaal laatste fles 130 a 140 in totaal. Bovendien 720ml totaal vandaag hoogste ooit dus hopelijk niet om 4.30 uur melden morgen.
Hij is 4 maanden en 15 dagen oud En af en toe heb ik hem ook al laten likken aan een perenijsje (waterijsje zelf gemaakt) en dat vond hij ook heerlijk